Liwa1 skrev:Låter som man kommer träffa på många nya förare nästa år i rookie klasserna. Samt en del tjejer till.
Spännande
Idag skriver vi på för nya teambussen, tjoho
Liwa, ska du tävla nästa år? Mycket halvkvädna visor här Teambuss??
Liwa1 skrev:Låter som man kommer träffa på många nya förare nästa år i rookie klasserna. Samt en del tjejer till.
Spännande
Idag skriver vi på för nya teambussen, tjoho
Chrille skrev:Liwa, ska du tävla nästa år? Mycket halvkvädna visor här Teambuss??
Chrille skrev:Aaaarhgggg!!!
Du kan ju inte gå här och vara hemlig!! Nyfikenheten är svår!!
Du måste ju skryta och stå i. Berätta vem du ska köra ifrån och vilka mål du har så vi kan mobba dig om du bryter för att nuppa som apstrutsen
Måste vi vänta hela vintern eller får vi veta i höst?
Liwa1 skrev:...
Vi inser ju att Rookie 1000 är inte bästa klassen att hoppa in i som nybliven RR och därför har vi ögonen öppna runt om oss.
Det var inte en pik, utan vad vi känner är fel klass för oss att börja i då vi inte känner att vi har erfarenheten att börja där.Chrille skrev:Ovanligt seriöst av mig då...
#11 skrev:82Hk = mindre risk för highsider
Det där med gris får du inte ta så allvarligt (jag tycker faktist att den är riktigt snygg men kanske inte bästa hojen att bygga en RR cykel av.Ska dock bli himla kul att se den i aktion
Kommer du och tränar nu på tisdag ?
McB skrev:Fråga: i vilken klass skulle man få köra med en Yamaha SZR 660?
oFFkeFF skrev:r600 skulle du nog få åka de, efter som ducce748'or får åka där också..
McB skrev:Supermono då?
*host* Sidecar...Chrille skrev:Ovanligt seriöst av mig då...
R600 eller 1000 är de enda klasserna ni har att välja på om ni vill köra fyrakt och då tycker jag att ni har två alternativ att välja på:
- en otrimmad 600 i R600 vilket ger en kanonfin säsong för inskolning på en lite mer förlåtande hoj som dessutom rullar utan problem.
- en kitad supersporthoj i R600 eller något objekt i R1000. Lite svårare att köra men helt likvärdiga alternativ tycker jag.
Siktar man högt så siktar man på uppklassning och då bör man ju redan nu fundera lite på målsättningen 2006 i ert fall. SS600, std600 eller NSB?
oFFkeFF skrev:Får du åka också, men lär bli fruktansvärt avhängd.
oFFkeFF skrev:r600 skulle du nog få åka de, efter som ducce748'or får åka där också..
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |