Depårapport från en rr-groupie (SO, Karlskoga)

EazyLiving

Gammal avdankad Superbike chaufför +12kg
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Ducati 749s -03 & KTM 250SX-F -06
Tanken har allt funnits, men tyvärr finns ingen bantid. Skit är det med det!! Fast hångla går ju fortfarande bra!! :rodnar

Chrille skrev:
SLeazy Micke borde ha licenskurs lördagen innan b-rejset.

Stop Hångling and do the licenskurs!!
Som det ser ut nu kan vi ha start träning för kursarna på morgonen om vi slår ihop 600/1000

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
EazyLiving skrev:
Tanken har allt funnits, men tyvärr finns ingen bantid. Skit är det med det!! Fast hångla går ju fortfarande bra!! :rodnar

Ähh, rondellen räcker som som tillfällig bana för licenskursen, kan kidsen åka där så kan väl licenskursare göra det också ;)

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Chrille skrev:
....men helt uppriktigt vore det här ju ett suveränt upplägg inför nästa år, men vilka skulle ta licens i år för att kunna köra B-rejset? Korvmebröd och Diablo?

Även om många vill så är det inte så många som har hojarna till det.

Madde, du borde ta ett snack med Åsa om Lilltösen. Jag förstår inte varför hon ska sparka ut lilla Sukkan...

Jag skulle kunna tänka mig att ta licens för att köra B-rejs. Om jag sen har något att köra rejs med eller ej vet man aldrig, men jag skulle ju säkert kunna låna någon moppe för själva licenskursen i alla fall.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Tom skrev:
Jag skulle kunna tänka mig att ta licens för att köra B-rejs. Om jag sen har något att köra rejs med eller ej vet man aldrig, men jag skulle ju säkert kunna låna någon moppe för själva licenskursen i alla fall.

Gammelgixxern? :tummenupp

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Tom skulle "rula fett" med gammgixxern på bana.
Jag är på på licenskurs! Nu jävlar skall jag låta min dröm gå i uppfyllelse: Jobba som mutbar RR-luder som torpederar andra (You pay, I crash, taking anyone you like with me)

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Tom skrev:

Kör med FJR:en. Rookie 1300! :D

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
McB skrev:
Blablablabla. Jag kan mycket väl delta i en licenskurs med min nuvarande. Så jävla ömtålig är den inte.

Visst kan du det men OM det hade varit aktuellt att slita igång en sista minuten licenskurs så hade den ju varit menad för de som ville köra söndagens tävling. För övriga finns ju möjligheten att göra det till våren istället...

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Chrille skrev:
För övriga finns ju möjligheten att göra det till våren istället...

Japp.... och det är DÅ... jag tänker ta licens.

TJING.....!!!!!!!!!!!!! :tummenupp
jag tänker på detta konstant... hur jag ska rodda ihop mitt framtida RR liv... :3freak

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Chrille skrev:
Visst kan du det men OM det hade varit aktuellt att slita igång en sista minuten licenskurs så hade den ju varit menad för de som ville köra söndagens tävling. För övriga finns ju möjligheten att göra det till våren istället...

Men jag kanske vill köra söndagens tävling, på lånad hoj. :)

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Chrille skrev:
Typiskt nybörjare....

I hamnen jobbar man ihop rejspengarna bland polska sjömän. Ska man behöva förklara allt :)

Aha! Men... Det finns bara fiskebåtar i Glommens hamn, och de är svenska allihop. Hur ska jag göra då?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jag undrar...

Relapse skrev:
Det är taget! Wienerlängd med mycket "mormors hosta" blir det. :banana

Edit: Blåflaggorna kommer nog att stå som spön i backen, så man kommer nog att hålla vida spår hela andra halvan av loppet i vilket fall som helst. :rolleyes:

Mitt mål är att inte bli varvad innan halva loppet! Vilket borde gå om man kör 1.04 tider och de i täten kör 0.56 så blir man varvad på det 8:e varvet.
Jag går ut stenhårt. :D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...