Macho Woman
Äppelkäck
Freppa skrev:MW: Your on. Let the pleasure begin!
Eftersom jag har börjat träna, måste det ses som att min karriär redan startat och alltså kan vi sätta igång direkt. Tid & plats? Ditt garage efter midnatt?
Freppa skrev:MW: Your on. Let the pleasure begin!
Freppa skrev:Om jag klär ut mig till flicka och uppträder sådär feminint
Macho Woman skrev:Eftersom jag har börjat träna, måste det ses som att min karriär redan startat och alltså kan vi sätta igång direkt. Tid & plats? Ditt garage efter midnatt?
valmers skrev:Vad är det för klädsel som gäller för paraplypojkar då? Designerbadbrallor och läderkeps?
Freppa skrev:Jenny: Kanske skulle göra en Combo och ta "klättrauppförhusväggeninimittsovrum" samt "erotisk massage" och lägga till detta. Fråga: Måste jag ha en massa pengar hemma och kasta på dig som sponsor då, eller kan vi ta små steg och bara börja med att vara promiskuösa?
Sweedo skrev:MW, din avatar! Fy skäms att peka ut riktningen till sandfållan för Trajjan så där...
Chrille skrev:Taskigt att korvmedbröd åkte femtio mil i onödan.....
CorbenDallas skrev:Ja, det var ju synd. Hade gillat en hoj som gått att regga enkelt. Synd...
Freppa skrev:Chrille: Sex då? Man måste väl ha råd med Sex iallafall? Känns meningslöst att lägga ut ALLA pengar på RR. Liiiite får väl gå till Sex? Bara lite?
Måste beundra en kvinna som planerarMacho Woman skrev:Jo, men jag har ju planen klar förstår du. Jag börjar köra och då hamnar jag direkt i sandfållan dit jag vill att Tok-Johan ska komma tillbaka så att vi ligga där och visa organen för varann. That's planning ahead, that is!
Relapse skrev:...hur snabba dom här tjejerna kommer att vara nästa år?
Macho Woman skrev:Jag kommer att bli lilla Åsa. Folk tror redan att vi är syrror och eftersom vi är lika varann på alla sätt, även mentalt. Själv tror jag att jag är Rossi. Efter extremt många timmar framför teven, då man genom teve och hojkamera hängt med på Rossis hoj inbillar jag mig själv att det är så alla kör. Dessutom kommer jag inte ge mig förrän jag är först. Man vill ju inte vara kass, heller! Mycket hälsa på Johan i sandfållan kommer det att bli...
Relapse skrev:Madde har jag inget grepp om hur hon kör, men hon är så där mjuk men självsäker som antyder att hon är stark mentalt, och som vi alla vet så betyder den mentala inställningen allt i RR.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |