Depårapport från en rr-groupie (SO, Karlskoga)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Macho Woman skrev:
Eftersom jag har börjat träna, måste det ses som att min karriär redan startat och alltså kan vi sätta igång direkt. Tid & plats? Ditt garage efter midnatt?

Vad är det för klädsel som gäller för paraplypojkar då? Designerbadbrallor och läderkeps?

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
valmers skrev:
Vad är det för klädsel som gäller för paraplypojkar då? Designerbadbrallor och läderkeps?

Du ska vara insmord i valfett och ha så pyttiga kallingar som möjligt. Dock ska Teamloggan komma plats, gärna på något ställe som drar blickarna till sig.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Jenny: Kanske skulle göra en Combo och ta "klättrauppförhusväggeninimittsovrum" samt "erotisk massage" och lägga till detta. Fråga: Måste jag ha en massa pengar hemma och kasta på dig som sponsor då, eller kan vi ta små steg och bara börja med att vara promiskuösa?

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Jenny has done it again :skrämd

:D :D :D

Kalasbra groupierapport. Nu känns det nästan som att jag var där ifallfall ;)

Kul att du börjar köra nästa år. Och till alla er som är tveksamma inför denna satsning; Friskt vågat - hälften vunnit. Go Jenny Go :rock

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Freppa skrev:
Jenny: Kanske skulle göra en Combo och ta "klättrauppförhusväggeninimittsovrum" samt "erotisk massage" och lägga till detta. Fråga: Måste jag ha en massa pengar hemma och kasta på dig som sponsor då, eller kan vi ta små steg och bara börja med att vara promiskuösa?

Pengar? Vad är det? Kallar du mig kapitalist, din nedrans gammelmoderat! Du ska bara se till att inte gå omkring och kalla dig upptagen, så kan vi leka både det ena och det andra sedan. :fakta

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Sweedo skrev:
MW, din avatar! Fy skäms att peka ut riktningen till sandfållan för Trajjan så där...
:D

Jo, men jag har ju planen klar förstår du. Jag börjar köra och då hamnar jag direkt i sandfållan dit jag vill att Tok-Johan ska komma tillbaka så att vi ligga där och visa organen för varann. That's planning ahead, that is!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
CorbenDallas skrev:
Ja, det var ju synd. Hade gillat en hoj som gått att regga enkelt. Synd...

Äh, du kommer inte ha tid och råd med gatåkning ändå. Blir du biten kommer du itne ha tid och råd med NÅGOT annat.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Chrille: Sex då? Man måste väl ha råd med Sex iallafall? Känns meningslöst att lägga ut ALLA pengar på RR. Liiiite får väl gå till Sex? Bara lite?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Freppa skrev:
Chrille: Sex då? Man måste väl ha råd med Sex iallafall? Känns meningslöst att lägga ut ALLA pengar på RR. Liiiite får väl gå till Sex? Bara lite?

En flaska minlikör (sk musöppnare) och inträde till det lokala danspalatset ska väl alltid gå att lösa.

Herregud, naturligtvis gäller det att hålla igång med fylla och fulbryt, vi ska ju itne bli religiösa...

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Macho Woman skrev:
Jo, men jag har ju planen klar förstår du. Jag börjar köra och då hamnar jag direkt i sandfållan dit jag vill att Tok-Johan ska komma tillbaka så att vi ligga där och visa organen för varann. That's planning ahead, that is!
Måste beundra en kvinna som planerar :Bugar :D

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Jag undrar...

...hur snabba dom här tjejerna kommer att vara nästa år?

MW gör mig livrädd. Hon är en sån där som saknar alla normala spärrar och precis det kommer att göra att man riskerar att bli förnedrad av henne gång på gång ute på banan.

Madde har jag inget grepp om hur hon kör, men hon är så där mjuk men självsäker som antyder att hon är stark mentalt, och som vi alla vet så betyder den mentala inställningen allt i RR.

BB tror jag att jag inte behöver oroa mig för under nästa år i alla fall. Men jag kan ju ha fel. Hon kan ju utvecklas i en otrolig takt med sådana förebilder som MW och Madde omkring sig.

Ja jävlar! Man kanske får finna sig i att få stryk av Team MadMachoBitch under 2004. Huga!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Re: Jag undrar...

Relapse skrev:
...hur snabba dom här tjejerna kommer att vara nästa år?

Jag kommer att bli lilla Åsa. Folk tror redan att vi är syrror och eftersom vi är lika varann på alla sätt, även mentalt. Själv tror jag att jag är Rossi. Efter extremt många timmar framför teven, då man genom teve och hojkamera hängt med på Rossis hoj inbillar jag mig själv att det är så alla kör. Dessutom kommer jag inte ge mig förrän jag är först. Man vill ju inte vara kass, heller! Mycket hälsa på Johan i sandfållan kommer det att bli...

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Re: Re: Jag undrar...

Macho Woman skrev:
Jag kommer att bli lilla Åsa. Folk tror redan att vi är syrror och eftersom vi är lika varann på alla sätt, även mentalt. Själv tror jag att jag är Rossi. Efter extremt många timmar framför teven, då man genom teve och hojkamera hängt med på Rossis hoj inbillar jag mig själv att det är så alla kör. Dessutom kommer jag inte ge mig förrän jag är först. Man vill ju inte vara kass, heller! Mycket hälsa på Johan i sandfållan kommer det att bli...

*He he* Ja, det var himla kuligt när någon (vem minns jag inte) på Knudan frågade om vi var syskon :D.

Depålivet nästa år kommer att bli ruggit farligt. Det blir nog till att inhandla cykelhjälm, både till syrran och mig :notme

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Re: Jag undrar...

Relapse skrev:
Madde har jag inget grepp om hur hon kör, men hon är så där mjuk men självsäker som antyder att hon är stark mentalt, och som vi alla vet så betyder den mentala inställningen allt i RR.

"så där mjuk"... skit oxå... jag som trodde jag va stentuff... :notme ;)

Fast... i o för sig så kör jag väl "mjukt"... så det är bara farten som måste ökas....!!

CU on the racetrack.... :squid

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...