Depårapport från en rr-groupie (SO, Karlskoga)

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Mycket bra rapport!

Faktiskt den bästa RR-fan/groupie-rapport jag någonsin läst!!

Bibehåller du den här nivån på dina racerapporter nästa år så kommer du att dominera!

Dessutom är jag mycket imponerad av att du orkar komma och heja på alla Sporthojare varenda upptänklig tävling...STARKT!

:tummenupp

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Goodstuff skrev:
Båt hämtas imorgon för lite plastning - en riktig 250 rääser kåpa! Allt annat finns i garaget, bultar, najtråd, waterwetter, däck, snart även regndäck men allt detta enbart för det lilla test som jag ser b-racet som.

Inför nästa säsong finns det några alternativ.
1. Trimma TRX:en satan så att man kommer upp i åtminstone 90+ hästar, lätta och fixa för att ändå bli sist som faan.
2. RRFA kommer igång och man kan utan att skämmas köra med TRX.en.
3. Skaffa en mer konkurrenskraftig hoj.

Jag ltar åt en mix mellan 1 & 2 om jag har pengar. Trimma satan och köra RRFA!

Om jag har missförstått dig rätt så ..... :D

Gör dig inte olycklig med att trimma en TRX och tävla med den (hur man en kammar en gris... ...så är det endå en gris) :D
En bra deb. räcer med utsorterad fjädring och bra bromsar är guld värt när du börjar med RR och det kommer säkert att finnas ett par stycken till salu i höst.

Satsa på punkt 3 och LYCKA TILL :tummenupp

Vad är RRFA???

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Re: Mycket bra rapport!

XENOMORF skrev:
Faktiskt den bästa RR-fan/groupie-rapport jag någonsin läst!!

Bibehåller du den här nivån på dina racerapporter nästa år så kommer du att dominera!

Dessutom är jag mycket imponerad av att du orkar komma och heja på alla Sporthojare varenda upptänklig tävling...STARKT!

:tummenupp

Kan bara hålla med :tummenupp starkt jobbat :bow

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
#11 skrev:
Om jag har missförstått dig rätt så ..... :D

Gör dig inte olycklig med att trimma en TRX och tävla med den (hur man en kammar en gris... ...så är det endå en gris) :D
En bra deb. räcer med utsorterad fjädring och bra bromsar är guld värt när du börjar med RR och det kommer säkert att finnas ett par stycken till salu i höst.

Satsa på punkt 3 och LYCKA TILL :tummenupp

Vad är RRFA???

Förvisso är det en gris men det är en väldigt fin, rolig och glad gris! :D
Jag vet att punkt 3 är mest vettig men de känslomässiga banden sätter kääppar i hjulet. Vintern är lång....

RRFA (RoadRacing Für Alle) är ett försök från bla Nr18 att få till endgars b-race liknande det som LMS nu så ordentligt fått igenom. Hur långt de kommit i diskussionerna med Lodnert etc vet jag inte men de är på gång.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Madhonda skrev:
MW.... om BB inte ror iland andra halvan av MachoBitchteamet..
så får du döpa om det till MachoMad.. :bow jag är tokpå.

Jag har ju funderat på att satsa på RR utan alkoholens inverkan...

:squid

Team Mad & Macho skulle definitivt vara något. Du kanske kan bidra lite mer till budgeten än vad Jannica kan, som det ser ut just nu i alla fall. Men som sagt, jag tänker inte ge mig: ju fler brudar desto bättre. Mad, Macho, Bitch!

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Om jag klär ut mig till flicka och uppträder sådär feminint som bar jag kan, får jag vara med då? Jag vet att jag anmält mig som paraplypojke, men jag kan också bidra till budgeten. Sedan kör jag som en kratta, men va fan!

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Macho Woman skrev:
Team Mad & Macho skulle definitivt vara något. Du kanske kan bidra lite mer till budgeten än vad Jannica kan, som det ser ut just nu i alla fall. Men som sagt, jag tänker inte ge mig: ju fler brudar desto bättre. Mad, Macho, Bitch!
Team MadMachoBitch? Vilket suvvenamn :lol Lär bli alla speakers favvoteam i alla fall!
Fast med GalnaHondan som förare lär det gå fort! :bow

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Freppa skrev:
Om jag klär ut mig till flicka och uppträder sådär feminint som bar jag kan, får jag vara med då? Jag vet att jag anmält mig som paraplypojke, men jag kan också bidra till budgeten. Sedan kör jag som en kratta, men va fan!

Okej då! :p Eftersom både du och lord Valmet är killar som ser bra ut så skulle vi möjligen kunna tänka oss att ha er som fjärde och femte förare i teamet, men då ingår nattmekande och poseringstjänst i teamuppgifterna.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Team MadMachoBitch sponsored by Freppa, är det okej då? Jag kräver inte mycket i gengäld förutom promiskuöst beteende.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Freppa skrev:

Du kan få vara officiell mek i Team Buttplug annars, det namnet passar dig bättre. :p

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Oj, såg just att du svarat. WOHOOO! I accept. Poseringstjänst är jag skitbra på. Måste springa till gymmet nu bara....

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
MW, din avatar! Fy skäms att peka ut riktningen till sandfållan för Trajjan så där...
:D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...