Det är ju inte sant!

Wheelie4ever

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2006
Hoj
Aprilia 550 Sxv -06 blev stulen för tillfället utan hoj
Det är ju inte sant!

DET ÄR JU INTE SANT!!!

Förstår verkligen vad du menar!!! Jag är nerflyttad norrbottning till sthlm och när man nu får stå 5 minuter i ett rödljus så blir man snäppet galnare varje gång...
Menar när man e van att stå max 30 sekunder oavsett trafiksituation.
Förstår inte hur dessa "stressade" sthlmare klarar av det.:huvet

När dessutom folk verkar stanna 30 sekunder extra när det slagit om till grönt så känns det som om dom mördar mig vääääldigt långsamt... det är sekunder jag aldrig får igen sekunder jag kunde spenderat på betydligt vettigare saker i slutändan!!:näsblod

Okej jag kanske överdriver lite men när man har ett jobb där man måste passera igenom centrala sthlm minst 5ggr per dag och detta händer i ungefär var 4:e rödljus så när jag går i pension om 35 år så har det nog ackumulerats X antal timmar.
Hade gärna haft allt elmaterial på ryggen och kört hoj istället men det e tyvärr inte genomförbart med Slagborrmaskin, kabel, skruvdragare och diverse annan nödvändig utrustning.

Men å andra sidan så tar jag igen det under sommartiderna när man enkelt glider mellan alla som normalt stjäl livet ifrån en... när man tänker efter så går det nog jämt ut i slutändan:tummenupp

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka