Okej
Då är vi på banan............bra
Ge nu ett svar på den frågan som jag länkar till. Det är jag värd att få nu när jag har förklarat så att till och med en sten skulle förstått.
Eller har jag rätt - Skulle man kunnat FLYTTAT denna tråden till ett lämpligt fack och låtit den LEVA. !!!!!!!
Han ska behålla sin R1:a, den har sjukt många förgasarhästar, nästan för mycket effekt, och ett helt sanslöst kompetent chassie, nu ska han bara lära sig att bemästra besten !!!Neeeeeeeeeeeej
Jag menar vilken hoj ska killen köpa
Du va inte så pjåkig du heller.Jag tycker moderatorerna blivit mycket bättre på att faktiskt moderera istf att bara låsa.
tråden i fråga missade jag.
dn-L:s påhopp "Den här tråden kanske skulle flyttas till det framtida humorforumet? :troll" så pinsam kommentar att man börjar undra.
Om du läser min trådstart så framgår följande
Frågar man - Jag har en hoj, den är trasig - Vad är det för fel (om det är till någon hjälp så är den röd)
Så är det okej om man får ett KOMISKT svar tillbaka, alltså ett med glimten i ögat men det betyder inte att det på något sätt MÅSTE VARA
O T R E V L I G T
Förstått skillnaden ?
Är jag helt ensam om att känna till denna?
http://www.sporthoj.com/forum/showt...l%F6m-aldrig-den-h%E4r-tr%E5den-quot-tr%E5den
Tyvärr saknas P Fü´s trådar/inlägg, då han bad att få sitt konto raderat.
Ok,hej nya medlem vill du ha teknisk hjälp så ställ en fråga i Teknikforumet.
Om vi tycker du är ett troll eller dum i huvet, ställ en fråga i dumihuvet-forumet.
Så?
Den här tråden kanske skulle flyttas till det framtida humorforumet? :troll
Nej, vi behöver även ett Gnabbforum. Där kan man ha alla trådar där folk är oense.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|