Det behövs ett "Humor-forum"

Status
Ej öppen för fler svar.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag förstår inte, kan du förtydliga?
Måste jag verkligen läsa länken?

Jättejobbigt tycker jag.

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Okej

Då är vi på banan............bra

Ge nu ett svar på den frågan som jag länkar till. Det är jag värd att få nu när jag har förklarat så att till och med en sten skulle förstått.

Eller har jag rätt - Skulle man kunnat FLYTTAT denna tråden till ett lämpligt fack och låtit den LEVA. !!!!!!!

sportbike

Guest
Okej

Då är vi på banan............bra

Ge nu ett svar på den frågan som jag länkar till. Det är jag värd att få nu när jag har förklarat så att till och med en sten skulle förstått.

Eller har jag rätt - Skulle man kunnat FLYTTAT denna tråden till ett lämpligt fack och låtit den LEVA. !!!!!!!

Svar: ja, det skulle man kunnat.
Kontakta berörd moderator och be honom öppna tråden, vettja.

sportbike

Guest
Neeeeeeeeeeeej

Jag menar vilken hoj ska killen köpa
Han ska behålla sin R1:a, den har sjukt många förgasarhästar, nästan för mycket effekt, och ett helt sanslöst kompetent chassie, nu ska han bara lära sig att bemästra besten !!!

Ska vi stänga trådfan nu?

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Tack

Supersvar

Och en trevlig helg på dig

Stäng inte tråden - låt den leva och ge sporthoj energi :)

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Jag tycker moderatorerna blivit mycket bättre på att faktiskt moderera istf att bara låsa.

tråden i fråga missade jag.

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Det blev en (enligt mig) väldigt intressant tråd. Läs gärna igenom tråden och kom med lite vettig input. Var väl några svar som kanske inte höll internationell klass.

dn-L:s påhopp "Den här tråden kanske skulle flyttas till det framtida humorforumet? :troll" så pinsam kommentar att man börjar undra.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
dn-L:s påhopp "Den här tråden kanske skulle flyttas till det framtida humorforumet? :troll" så pinsam kommentar att man börjar undra.

Men alltså du menar att du vill ha ett forum för trådar som får korkade svar men tål själv inte få ett korkat/troll-svar i din tråd? :va

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Om du läser min trådstart så framgår följande

Jag vill INTE ha ett forum för trådar som får korkade svar. Jag vill att trådarna ska få leva men kanske flyttas till ett forum där det FRAMGÅR att svaren som ges inte är seriösa, utan skrivna med lite humor. INTE ATT DOM ÄR OTREVLIGA

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Om du läser min trådstart så framgår följande

Frågar man - Jag har en hoj, den är trasig - Vad är det för fel (om det är till någon hjälp så är den röd)

Så är det okej om man får ett KOMISKT svar tillbaka, alltså ett med glimten i ögat men det betyder inte att det på något sätt MÅSTE VARA

O T R E V L I G T

Förstått skillnaden ?

DU verkar inte förstå skillnaden. För så länge det inte är riktat mot dig så skiter du mest i vilket verkar det som. Det du tycker är ett ball svar kan någon annan ta illa upp av. Precis som du gjorde av dn-L svar. Och av den anledningen stängs/modereras korkade trådar då folk faktiskt kan ta illa upp. Got it?!

Edit: Ett tips som underlättar för andra är om du citerar det inlägg du svarar på. :tummenupp

Last edited:

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Att ha ett speciellt humor-forum tycker jag inte är en god idé. Det finns inte nog med medlemmar att hålla ett sådant igång, och det är överhängande risk att det till slut blir sandlåda av allt ihop. Det är bättre vi alla försöker få till så OT är ett både roligt och torrt / seriöst forumet. Vilket jag tycker det redan är.

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Swedie

Sporthoj modereras för hårt och trådar stängs helt godtyckligt av moderatorer. Att vara moderator är ju förknippat med en stor portion etik och moral, men också respekt för det fria ordet. Vissa trådar hade med mitt förslag kunnat flyttas och få fortsätta leva.

Jag menar att trådar som denna

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?260821-V%E4lja-banhoj

skulle kunna få sin egen plats som i

http://www.sporthoj.com/forum/showt...l%F6m-aldrig-den-h%E4r-tr%E5den-quot-tr%E5den

En typ av "best of sporthoj" dårå

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2