Det blev en ZX6r!!!

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
blom skrev:
ja och du.... vöänta tills du testar 12an då fuktar HELA du :)

Apapapap.. Nu ska vi inte glömma ZX10an. inte för att jag ser hojen som extremsnabb jämfört med min gamle hingst, men snabb är den i jämförelse med 6an :fakta

//jaG

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Ka11e skrev:
I Fredags hände det.. de som jag längtat efter hur länge som helst.. jag blev äntligen ägare av en riktig sporthoj :banana :banana
Har tidigare bara kört en er5a.. kan inte för mitt liv fatta varför jag inte gick upp till en zx6r från början.. men men.. nu står den i mitt garage o blänker.. :yoparty

Vad tycker ni om skönheten?

Grattis!!! :tummenupp

haha...jag tror du har gjort ett bra val, köpte min som första hoj och jag är kanon nöjd med det. Har inte ångrat mig eller haft några som helst tvivel på att jag valde rätt. Synd att du inte bytt tidigare bara, eller att du inte hoppade den där femman...

Lycka till

KalleBalik

Karata!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tycker att pickuptrucks är tuffare än hojar
Jävligt snygg, hade själv tänkt att köpa en grön Ninja men så fick jag ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till, så det blev en R1:a istället, men den duger den också :)

dim

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
hornet 900, vtr 1000
Ka11e skrev:
35.000 :- hyffsat pris enligt många..
ja, låter helt ok, har du lust att skriva lite mer om den, tittar nämligen på en liknande som jag var och provkörde häromdan?

Tack på förhand och grattis till köpet!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fasen va najs. Köpte själv en ZX6r förra veckan... Dock en 95. Hade lätt köpt 98an om inte försäkringspremien var så otroligt mycket högre i jämförelse mot 95an.

:hej

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Congrattulerar till en skitsnygg hoj! Hade också en zx6a som första sporthoj. Dom är riktigt schyssta!

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Don Quixote skrev:
Congrattulerar till en skitsnygg hoj! Hade också en zx6a som första sporthoj. Dom är riktigt schyssta!

Vissa av oss fortsätter med ZX6or... vi som inte fegar ur... :tungan :tungan :tungan

Gratulerar till en trevlig cykel föresten. :tummenupp

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
CorbenDallas skrev:
Vissa av oss fortsätter med ZX6or... vi som inte fegar ur... :tungan :tungan :tungan

Gratulerar till en trevlig cykel föresten. :tummenupp

Jag kommer tillbaka in på den rätta linjen igen nästa år! :)

aLcATRAZ

Hårdrock, vad annars?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Ninja ZX-6R '98, Akrapovic Carbon Oval Bolt-on, PiperCross filter, Dynojet, Planad & portad av Grottis (R.I.P.), 13:1 komp.
Ka11e skrev:
I Fredags hände det.. de som jag längtat efter hur länge som helst.. jag blev äntligen ägare av en riktig sporthoj :banana :banana
Har tidigare bara kört en er5a.. kan inte för mitt liv fatta varför jag inte gick upp till en zx6r från början.. men men.. nu står den i mitt garage o blänker.. :yoparty

Vad tycker ni om skönheten?

kalles.jpg

Djävla fin hoj du har där. Dessutom en klar kandidat till puts-VM! :)

/a

Ka11e

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2003
Hoj
KTM Superduke
Tack o bock!
Bilden är faktiskt tagen efter en 30 mil lång färd i regn.. så pusten kan jag nog bättra på lite tills nästa foto session :hihi

Alla godsaker du har på din.. gör dom någon större skillnad? De här med Akrapovic, PiperCross/KN filter, Dynojet?

aLcATRAZ skrev:
Djävla fin hoj du har där. Dessutom en klar kandidat till puts-VM! :)

/a

Jas-95

Grön??
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Såld ZX9R
Ka11e skrev:
Tack o bock!
Bilden är faktiskt tagen efter en 30 mil lång färd i regn.. så pusten kan jag nog bättra på lite tills nästa foto session :hihi

Alla godsaker du har på din.. gör dom någon större skillnad? De här med Akrapovic, PiperCross/KN filter, Dynojet?

Litet tips! Mellanröret innan slip-on:et är lite missfärgat. Kör en trasa med Aoutosol så försvinner det! Det gjorde det på min 9:A!!

JB

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...