Edit: Tilläggas bör att hästtjejer är något av det "lättfotaste" som finns på två ben så att de inte ser något problem med det hela är ingen överraskning.
Eller så är det vi som har fin rakad mutta och de som sitter där med slaktad och inte får panga
Det är nog bara för att dom har legat i fel trådhaha ja det är fan konstigt att dom dissar alla borr och liggtest en del härifrån försökt med
Sant... Jag hör till dem, men det är inte så konstigt eftersom vårt hushåll innehåller både flera hojar och flera hästar.Själv tycker jag det är intressant att se hur en skara hojåkare med kanske oförtjänt hårt rykte sitter och lurkar på ett hästforum.. Bukefalos förekommer allt som oftast här på sporthoj verkar det som
Själv tycker jag det är intressant att se hur en skara hojåkare med kanske oförtjänt hårt rykte sitter och lurkar på ett hästforum.. Bukefalos förekommer allt som oftast här på sporthoj verkar det som
haha ja det är fan konstigt att dom dissar alla borr och liggtest en del härifrån försökt med
Lady_S skriver
"Själv skulle jag aldrig sätta mig bakpå en motorcykel oavsett vem som körde! Jag är helt övertygad om att de är livsfarliga tingestar och jag är inte beredd att lägga mitt liv i någon annans händer så."
är inte en häst livsfarlig då . 600 kilo muskler och en hjärna stor som en valnöt
kan ju göra ett försiktigt borrtest i den tråden kanske?
Tänkte faktiskt fråga om de provat att borra i sextips-tråden, men det är något motbjudande med att regga sig på ett hästforum för fjortisar.
Att smygläsa däremot... :Grrr
bukefalos är ju nästan en regelrätt systersajt till sh
bara döpa om till sporthavre.com
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|