Det diskuteras Hojåkning på bukefalos :-)

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Jo, men killen har ju rätt. Jag kan bara komma på en tjej (förutom släktingar) som jag skjutsat, men inte legat med efteråt... Och då var det en polares flickvän, så hon var ju off limits ändå.

Hojar är riktiga brudmagneter om de hanteras rätt, så är det bara. :tuttar

Edit: Tilläggas bör att hästtjejer är något av det "lättfotaste" som finns på två ben så att de inte ser något problem med det hela är ingen överraskning.

En liknande oskriven regel lyder: "Kvinnor äta icke från annan knegares tallrik".

Last edited:

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Haha, lite OT, men på samma sida säger en tjej som frivilligt sätter sig på en häst:
"Själv skulle jag aldrig sätta mig bakpå en motorcykel oavsett vem som körde! Jag är helt övertygad om att de är livsfarliga tingestar och jag är inte beredd att lägga mitt liv i någon annans händer så." =DD
Jag säger samma sak om hästar iofs =)

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj

AndyA

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2008
Hoj
På jakt
Själv tycker jag det är intressant att se hur en skara hojåkare med kanske oförtjänt hårt rykte sitter och lurkar på ett hästforum.. Bukefalos förekommer allt som oftast här på sporthoj verkar det som :D

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
en liter Honda
Själv tycker jag det är intressant att se hur en skara hojåkare med kanske oförtjänt hårt rykte sitter och lurkar på ett hästforum.. Bukefalos förekommer allt som oftast här på sporthoj verkar det som :D
:D Sant... Jag hör till dem, men det är inte så konstigt eftersom vårt hushåll innehåller både flera hojar och flera hästar. :tungan

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n

Tja finns det 2 hojar och 2 hästar i familjen så är det väl inte så underligt att frugan tippsar om sånt som ev rör mig jag har ju visat dom lysande "Liggtesterna" för henne.

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
Lady_S skriver
"Själv skulle jag aldrig sätta mig bakpå en motorcykel oavsett vem som körde! Jag är helt övertygad om att de är livsfarliga tingestar och jag är inte beredd att lägga mitt liv i någon annans händer så."

är inte en häst livsfarlig då:va . 600 kilo muskler och en hjärna stor som en valnöt

AndyA

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2008
Hoj
På jakt
Lady_S skriver
"Själv skulle jag aldrig sätta mig bakpå en motorcykel oavsett vem som körde! Jag är helt övertygad om att de är livsfarliga tingestar och jag är inte beredd att lägga mitt liv i någon annans händer så."

är inte en häst livsfarlig då:va . 600 kilo muskler och en hjärna stor som en valnöt

Precis, hästar måste vara ett av de opålitligaste kreaturen, sen är det kanske att döma i förhand eller att dra alla över en kam, men det är intrycket jag har av hästar i alla fall. Har inte mycket mer erfarenhet av MC än hästar kanske landsbyggdsbo som man är, men väljer hojen framför hästen alla gånger..

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
kan ju göra ett försiktigt borrtest i den tråden kanske?

Tänkte faktiskt fråga om de provat att borra i sextips-tråden, men det är något motbjudande med att regga sig på ett hästforum för fjortisar.

Att smygläsa däremot... :Grrr

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Tänkte faktiskt fråga om de provat att borra i sextips-tråden, men det är något motbjudande med att regga sig på ett hästforum för fjortisar.

Att smygläsa däremot... :Grrr

Sväljer stoltheten.. det måste göras.

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Kan inte nån göra borratestet i den tråden jag kan inte då blir jag sexbannad av frugan ett bra tag:D

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
hmm ok. är ganska ny på forumet så jag har inte kolla på alla utryck som förekommer.
kan nån förklara va borrtestet är?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...