Det fick mig till sporthoj.com!

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Tror jag hamnade här från Bikes hemsida eller nåt åt det hållet 2002 innan kraschen™. Sedan dess har det varit som ett beroende med få dagar som jag inte besökt sidan:3freak

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
Har haft nåt jävla kristuskomplex sen födseln. Inte så där att jag måste mästra på nåt vis, men visst e det kul att peta i sidan på nån som just ska till att gäspa!? :brynad just bara för att visa vem som kan...

Började kolla här för att få banbilder av mig av nån duktig fotograf. Eftersom kamerorna var mer hitec än min hoj eller stil, å avslöjade en otalang, fick man ju regga sig å sälla sig i ledet.
Njuter av skitsnacket å bidrar där man kan.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Började köra med folk som hängde här. Satt väl och läste trådarna på SH ett år innan jag reggade mig.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag hängde lite halvhjärtat på Bike från början, och blev sedan övertalad att regga mig här. Jag var jätterädd hela det första året typ. :D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jaaa...
Kommer fan inte ihåg varför jag reggade mig. Och då är det inte ens speciellt längesen.
Jag tänkte inte ens skaffa en sporthoj från början, men så vips, så blev det en 250ninja att fisa runt på, och då var det ju bara att regga sig och börja vara en dryg jävel på det här forumet med. :D
Har för mig att det var någon av de episka trådarna som fångade mig från början, satt och lurkade lite innan jag bestämde mig, och det var sporthoj.com som fick mig att släppa de dumma ideérna på glidare och skaffa en fismoppe istället.
:tummenupp

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Har varit här sedan 2003, kan ha varit tidigare som 2002, tror Sporthoj hade precis slagit upp portarna när jag reggade mig, men jag kommer fan inte ihåg hur jag hitta hit...

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Hängde på bike.se och det var mycket prat om den "oseriösa" sporthojssidan så smög hit och sedan är jag fast :gnissla

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Köpte Miton och fick höra av en polare (har jag för mig) om Sporthoj.com. Hade en del problem med hojen och behövde få lite hjälp så SH verkade ju vara ett bra forum för det, och på den vägen är det.

Tro det var Mr Edholm som då ägde en mintgrön Mito som hjälpte mig, goa tider. :)

Kazagger

&%¤")(/&%*^X?
Gick med
11 Jan 2012
Hoj
8115 fordonskubik inalles ;-)
Stört användarna på NA (Nordicaudi) i ett gäng år. Skaffade en hoj (två, egentligen...) förra året och körkort i år och googlade massor på MC-relaterat. När jag insåg att nästan alla träffar kom från SH tyckte jag det var lika bra att hänga här direkt utan omvägen via google...
Inte ångrat det beslutet!

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Vart helt odramatiskt tipsad av en hojpolare.
Reggade mig tidigt, typ 03-04 eller därikring fast då med annat nick. Hojuppehåll i några år och när det stod en ny i garaget för ett par år sen så skulle jag logga in men hade för länge sen glömt både nick och lösen så det vart nytt.
SH är kunskap och underhållning.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping