Det finns folk till allt......

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ur DN. Undrar vad det är för folk....... Är man dum ska det göra ont.

Tio personer rökförgiftades på lördagskvällen vid grillning inomhus i ett radhus i Bandhagen i södra Stockholm. Ingen ska ha fått livshotande skador.

Ett större sällskap var med vid grillningen i radhuset och tuppade av i den rökfyllda bostaden. Till slut fick tio personer föras med ambulans till olika sjukhus i Stockholmstrakten efter att ha drabbats av kolmonoxidförgiftning

http://www.dn.se/sthlm/flera-medvetslosa-efter-grillning-inomhus

J-zer

Happy!
Gick med
11 Oct 2007
Hoj
BMW S1000XR 2018 HP Style
Synd bara att det är 2 barn som är värst drabbade, borde vara idioten som tände grillen!!

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Aj aj aj, Ny invandrartråd på g igen:död

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Aj aj aj, Ny invandrartråd på g igen:död

Inte då men aktuallisera ett "körkort" för att få skaffa barn.
Nu ligger två barn på sjukhus pga idioter till föräldrar, inte direkt deras egna val.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det var två hjältar här om året som skulle bära in grillen deå det började regna (tror det va därför) och ställa den på balkobngen istället. So far so good. Problemet var att de tog hissen. Som stannade. :gnissla Fatta ångesten att stå i en hiss där luften tar slut. :5sure

Varför det här skulle bli en invandrartråd förstår jag inte. :va

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Det var två hjältar här om året som skulle bära in grillen deå det började regna (tror det va därför) och ställa den på balkobngen istället. So far so good. Problemet var att de tog hissen. Som stannade. :gnissla Fatta ångesten att stå i en hiss där luften tar slut. :5sure

Varför det här skulle bli en invandrartråd förstår jag inte. :va

För det hände i en förort och snart dyker det upp en lirare som skriver nåt med arab/turk och nån lackar (troligen jag) och Lindquist dyker in och skriver ett "låtsatsjagärinterasist" inlägg och ber mig släppa stoltheten osv. Ja det är så det brukar gå till.

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
För det hände i en förort och snart dyker det upp en lirare som skriver nåt med arab/turk och nån lackar (troligen jag) och Lindquist dyker in och skriver ett "låtsatsjagärinterasist" inlägg och ber mig släppa stoltheten osv. Ja det är så det brukar gå till.

Hahaha, en helt vanlig dag på SH :D
Hahahaha, bully är rolig!!!!

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Och där kom det!
Dra åt skogen säger jag bara, var inte länge sen vikingar bodde som skit och levde som djur.
Jepp, fram till 1977 bodde alla i Sverige så. Sen kom socialstyrelsen med takkampanjen, det var pga den var så lyckad som den i samarbete med brödinstitutet lanserade att man skulle käka 6-8 skivor bröd/dag (innan dess åt svensken mest rovor och hjärnhinnor från krigsfångar)

:tummenupp

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Jepp, fram till 1977 bodde alla i Sverige så. Sen kom socialstyrelsen med takkampanjen, det var pga den var så lyckad som den i samarbete med brödinstitutet lanserade att man skulle käka 6-8 skivor bröd/dag (innan dess åt svensken mest rovor och hjärnhinnor från krigsfångar)

Fint! undrar jag nå mer om svensk historia, tradition och kultur så skickar jag dig ett PM.:krama

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Radhus i Bandhagen känns i och för sig inte så mångkulturellt, mest trailer trash:igt.
Kanske ziggisar förresten? :gnissla Men de är inte invandrare, de är en minoritet. :mattias
Samer?

var inte länge sen vikingar bodde som skit och levde som djur.

Nja, det är väl 1000 år sen ungefär? Det är rätt länge sen. ;)

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Dessvärre byggdes för många tak så att dessa fick fyllas ut med innegrillande kamelryttare/apknullare.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
FAKTA:

Pizzerian brevid mitt jobb grillade kött på engångsgrill I KÄLLAREN.

Vi var just på väg att stänga och gå hem när vi kände en kraftig röklukt ur källaren.
Efter att vi som yra höns hade sprungit runt och letat källan så såg vi att Pizzerian i grannlokalen hade ett källarfönster öppet, varpå chefen rusade ner dit och hittade dagens rätt på engångsgrillen.

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Och där kom det!
Dra åt skogen säger jag bara, var inte länge sen vikingar bodde som skit och levde som djur.

Mycket bättre längre neråt globen.

iraq_bomb_wideweb__430x282.jpg

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende