Det finns folk till allt......

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
För det hände i en förort och snart dyker det upp en lirare som skriver nåt med arab/turk och nån lackar (troligen jag)

Finns gott om dumma svenskar också så just vad det här var för några låter jag vara osagt men varför ska du lacka så fort nån av de du nämner får kritik? Du är ju varken arab eller turk. Dessutom är du vettig så du behöver knappast ta åt dig över vad idioter gör.

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
kawaskaki kx250
Finns gott om dumma svenskar också så just vad det här var för några låter jag vara osagt men varför ska du lacka så fort nån av de du nämner får kritik? Du är ju varken arab eller turk. Dessutom är du vettig så du behöver knappast ta åt dig över vad idioter gör.

alla vet väl att så fort man kritiserar invandrare så är man rasist? det har reinfeldt lärt mig :hihi

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Och där kom det!
Dra åt skogen säger jag bara, var inte länge sen vikingar bodde som skit och levde som djur.
Jag skulle inte hetsa upp mig så där mycket av kommentarer som kommer från någon som inte kan stava.

För övrigt så säger ju inte artikeln något om nationalitet på grillmästarna. Det kan lika gärna ha varit vilka helylle-SD-anhängare som helst som kom med en så där god idé.

Fördom:
Mina fördomar säger mig att det inte var några invandrare som nämndes i artikeln. Hur stor är chansen att det bara skulle vara två barn på så många vuxna då? Alla vet ju att en invandrarfamilj betsår av minst sju barn per vuxen, så att de ska kunna få så mycket barnbidrag som möjligt. :rolleyes:

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Aj aj aj, Ny invandrartråd på g igen:död
Någon källa på att detta var invandrare? eller har du den förutfattade meningen att svenskar inte skulle kunna bete sig så korkat?

Och, märkligt nog, grannen grillar inne emellanåt, på köksbordet, med fönstret öppet, konstigt nog pratar ingen av dom vuxna svenska så jag har gett upp att prata med dom, min farsi är sådär.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Någon källa på att detta var invandrare? eller har du den förutfattade meningen att svenskar inte skulle kunna bete sig så korkat?

Och, märkligt nog, grannen grillar inne emellanåt, på köksbordet, med fönstret öppet, konstigt nog pratar ingen av dom vuxna svenska så jag har gett upp att prata med dom, min farsi är sådär.
Det stod på internetZ att det var somalier.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC