bullysmile
Killing time? time kills you!
Fan vad nice, nu sjunger smygrassarna i kör!
För det hände i en förort och snart dyker det upp en lirare som skriver nåt med arab/turk och nån lackar (troligen jag) och Lindquist dyker in och skriver ett "låtsatsjagärinterasist" inlägg och ber mig släppa stoltheten osv. Ja det är så det brukar gå till.
Fan vad nice, nu sjunger smygrassarna i kör!
Och där kom det!
Dra åt skogen säger jag bara, var inte länge sen vikingar bodde som skit och levde som djur.
För det hände i en förort och snart dyker det upp en lirare som skriver nåt med arab/turk och nån lackar (troligen jag)
Finns gott om dumma svenskar också så just vad det här var för några låter jag vara osagt men varför ska du lacka så fort nån av de du nämner får kritik? Du är ju varken arab eller turk. Dessutom är du vettig så du behöver knappast ta åt dig över vad idioter gör.
Jag skulle inte hetsa upp mig så där mycket av kommentarer som kommer från någon som inte kan stava.Och där kom det!
Dra åt skogen säger jag bara, var inte länge sen vikingar bodde som skit och levde som djur.
Det är inte så många år sedan några "kamelryttare" på en racingbana tog in grillen i husvagnen med olyckligare slut än ovan.
Någon källa på att detta var invandrare? eller har du den förutfattade meningen att svenskar inte skulle kunna bete sig så korkat?Aj aj aj, Ny invandrartråd på g igen
Det KAN inte hända något.
[YOUTUBE-ID]QibNs7gFpgM[/YOUTUBE-ID]
Det stod på internetZ att det var somalier.Någon källa på att detta var invandrare? eller har du den förutfattade meningen att svenskar inte skulle kunna bete sig så korkat?
Och, märkligt nog, grannen grillar inne emellanåt, på köksbordet, med fönstret öppet, konstigt nog pratar ingen av dom vuxna svenska så jag har gett upp att prata med dom, min farsi är sådär.
VI GRILLAR OLIKA.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |