Fan ge dig nu.
Den som surra mest om rassar och dyl. e ju fan du.
Börjar likna feta kärringar på stan som tror att man alltid stirrar på dom för att dom e fetton och det ska man fan inte göra, du dömmande otäcka människa.
En totalt felaktig avhyvling bara för att man råkar ha nunan åt det hållet kärringen befinner sig åt......
Nä ironin verkade inte nå fram!
Klart det blir uttjatat när ingen annan vill eller orkar säga ifrån förutom jag. För du kan inte tycka det är ok ex. att skriva svarting till mig.
Sedan är det ganska uttjatat att alla grinar och skriver att man kallat dem för rasse så fort man säger ifrån att deras ordval inte är ok trotts att man inte sagt eller kallat nån för rasist. Kolla igenom mina inlägg och se vart jag gett mig på en person och verkligen pekat ut dem som rasist. Sedan är det lika uttjatande från eran sida att så fort jag säger ifrån att det inte är ok att skriva turkjävel, arabjävel, blatte, neger eller liknande så är det flera som hugger tillbaks, men eftersom det är från flera olika så syns det inte på samma sätt. Kollar jag bara hur många som citerat mig i denna tråd så är det 8-10st.
Och du känner mig till skillnad från många andra här så du vet lika väl att jag varken är turk, arab, neger eller en typisk idiot invandrare så jag skyddar inte de rötägg som vissa trådar handlar om utan tycker bara det är fel att lägga vikten och ordvalen på dessa onödiga ord och personens ursprung.
Lägger ner detta nu, för man blir bara missförstådd och skapar en onödig irritation.