Nyteknik skrev:
Läs Macho Womans inlägg. Jag gick runt och var mysfarbror i depån, knaprade på medhvada kardemummaskorpor, prtade med Alex, Mattias, Jenny, Johnny x 2, Pär x 2, Björn, Torkel, Anders, Andreas, Jonas, Jörgen, drack lite vatten, pratade med några till, vinkade till ännu fler, satt och stekte mig i solen, njöt av en perfekt vårkväll, stod och dräglade över alla tvåtaktsracers, också javisst ja höll på att glömma bort det jag körde lite också. Det känndes riktigt bra, allting satt där det skulle, motorn gick lika bra som den alltid gjort, ingen hade flyttat på kurvorna och förra årets brompunkter fungerade bra när de flyttades några meter bakåt. Som tur var har jag ingen laptimer så jag behöver inte bry mig om hur snabbt eller långsamt det gick. På två pass lade jag mig och myskörde bakom Lars Ludtke som ska köra Rookie 1000 med en Aprilia RSV Mille. Det var möjligt tack vare att han höll på att köra in sin nya motor och höll sig under 6000 varv, den lät helt okej redan på låga varv, den kommer vara en fröjd för både öga och öron när Lasse låte den sträcka ut ordentligt!
Edit.
Jag glömde en sak. Mattias stod bredvid Torkel när jag gick fram till honom efter att han vurpat och frågade vad som hände. Innan Torkel han svara gjode Mattias en kul immitation av en grinig italiensk GP-förare; "Ah, you know, I had very bad tires!".