Det går rykten om....

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Chrille skrev:
Rätt o riktigt. Var rädd om kroppen och kör hojen i atomer om något måste gå sönder. Räknar med att du kommer igen....
Nämen, va nu? Första gången jag sett någon som köpt dina råd (hur vettiga de än må vara) rakt av! :)

Verkar som att det var en ruskigt hård träning, mycket trasig plast, endel trasig kropp och en hel del trasiga självförtroenden? Hursomhelst kul att läsa hur det går för "de stora pojkarna" som vågar sig ut på de stora banorna.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Peccus skrev:
Nämen, va nu? Första gången jag sett någon som köpt dina råd (hur vettiga de än må vara) rakt av! :)

Verkar som att det var en ruskigt hård träning, mycket trasig plast, endel trasig kropp och en hel del trasiga självförtroenden? Hursomhelst kul att läsa hur det går för "de stora pojkarna" som vågar sig ut på de stora banorna.

MachoWoman, jag gnäller så mycket jag vill :mad: hehe skojsar. men det gjorde faktiskt ont OK.. :huvet :3freak

Chrille är faktiskt en rättså vettig person, bara svårt att erkänna ibland. :hihi

Inge trasigt självförtroende här inte. Jag bara gjorde tabbe = gör inte om. Ska istället passera på rakorna eller vid bättre ställen. :)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Swedie skrev:
Inge trasigt självförtroende här inte. Jag bara gjorde tabbe = gör inte om. Ska istället passera på rakorna eller vid bättre ställen. :)

När det sen blir tävling så höjer man ju ribban lite men nu vet du ju iaf hur man inte ska göra. Det kommer fler dagar. Fixa foten, vi ska ju köra på kapp sen i vår.

Och vaddå "rätt så vettig":mad:

:tungan

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Swedie skrev:

Torparn är inget bra omkörningsställe om man inte är riktigt säker på sin sak genom den böjen.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:
När det sen blir tävling så höjer man ju ribban lite men nu vet du ju iaf hur man inte ska göra. Det kommer fler dagar. Fixa foten, vi ska ju köra på kapp sen i vår.

Och vaddå "rätt så vettig":mad:

:tungan

Fast du är ju inte riktigt vettig du heller, vad har du för ursäkt att inte dyka upp på a-torp? :mad: :tungan

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
oFFkeFF skrev:
Fast du är ju inte riktigt vettig du heller, vad har du för ursäkt att inte dyka upp på a-torp? :mad: :tungan

Tyvärr har jag en jääävligt bra ursäkt och likaså att inte kunna köra Knutstorp.Men sen så jävlar.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:
Tyvärr har jag en jääävligt bra ursäkt och likaså att inte kunna köra Knutstorp.Men sen så jävlar.

Kommer du med nåt lika fjolligt som apstrutsen så... Så seså, låt höra, så vi kan börja såga dig redan nu ;)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
oFFkeFF skrev:
Kommer du med nåt lika fjolligt som apstrutsen så... Så seså, låt höra, så vi kan börja såga dig redan nu ;)

Det är inte fjolligt och tyvärr inte officiellt, men du kommer få reda på det.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Chrille skrev:
Enligt säker källa har Chrille bokat tid för klippning, det tar hela dagen :hihi

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
GSXR1100R skrev:
Enligt säker källa har Chrille bokat tid för klippning, det tar hela dagen :hihi

Japp, fick precis ett PM om det, Forsmark har lovat elda på lite extra i reaktorn så att elen ska räcka till klippmaskinerna :D

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
oFFkeFF skrev:
Japp, fick precis ett PM om det, Forsmark har lovat elda på lite extra i reaktorn så att elen ska räcka till klippmaskinerna :D
Det ryktas om dikesslåtteraggregat. Sådana går på diesel.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Nyteknik skrev:

Läs Macho Womans inlägg. Jag gick runt och var mysfarbror i depån, knaprade på medhvada kardemummaskorpor, prtade med Alex, Mattias, Jenny, Johnny x 2, Pär x 2, Björn, Torkel, Anders, Andreas, Jonas, Jörgen, drack lite vatten, pratade med några till, vinkade till ännu fler, satt och stekte mig i solen, njöt av en perfekt vårkväll, stod och dräglade över alla tvåtaktsracers, också javisst ja höll på att glömma bort det jag körde lite också. Det känndes riktigt bra, allting satt där det skulle, motorn gick lika bra som den alltid gjort, ingen hade flyttat på kurvorna och förra årets brompunkter fungerade bra när de flyttades några meter bakåt. Som tur var har jag ingen laptimer så jag behöver inte bry mig om hur snabbt eller långsamt det gick. På två pass lade jag mig och myskörde bakom Lars Ludtke som ska köra Rookie 1000 med en Aprilia RSV Mille. Det var möjligt tack vare att han höll på att köra in sin nya motor och höll sig under 6000 varv, den lät helt okej redan på låga varv, den kommer vara en fröjd för både öga och öron när Lasse låte den sträcka ut ordentligt!

Edit.
Jag glömde en sak. Mattias stod bredvid Torkel när jag gick fram till honom efter att han vurpat och frågade vad som hände. Innan Torkel han svara gjode Mattias en kul immitation av en grinig italiensk GP-förare; "Ah, you know, I had very bad tires!".

Last edited:

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
oFFkeFF skrev:
Forsmark har lovat elda på lite extra i reaktorn så att elen ska räcka till klippmaskinerna :D
:rofl :tummenupp

Man vet ju själv hur det brukade gå till när killar med långt håre till slut skulle klippa sig. Först hockeyfrilla, sedan vanlig kort frisyr. Så hoppas vi nu får se Chrille i en riktigt snygg "mullet". Lite inspiration nedan.

Teddy skrev:
"Ah, you know, I had very bad tires!"
:D

Bifogat

• mullet_classic.jpg
    mullet_classic.jpg
    77.3 KB · Visningar: 67
  • hick01.jpg
    hick01.jpg
    121 KB · Visningar: 69
  • m1.jpg
    m1.jpg
    21.5 KB · Visningar: 64
  • hayseed_original.jpg
    hayseed_original.jpg
    25.2 KB · Visningar: 64
Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Nyteknik skrev:
:rofl :tummenupp

Man vet ju själv hur det brukade gå till när killar med långt håre till slut skulle klippa sig. Först hockeyfrilla, sedan vanlig kort frisyr. Så hoppas vi nu får se Chrille i en riktigt snygg "mullet". Lite inspiration nedan.

:D

I will see you saturday you bastard! Missat vem som ska vara intruktör och vem som borde lägga in mer smör i inläggen?

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
oFFkeFF skrev:

Ja, visst var det fjolligt av mig att bli arbetslös...

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa