Mr K
I win, you loose!
vi kör med laptimer till våren ...... hehe
GSXR1100R skrev:Man kan stå på rätt så bra, men där det är hus och hästar tar jag det lugnt.
Mr K skrev:vi kör med laptimer till våren ...... hehe
*Superlight* skrev:Vilken datum är satt som första fria träningen
GSXR1100R skrev:Man kan stå på rätt så bra, men där det är hus och hästar tar jag det lugnt.
Ähh... Risken är väl att man blir betraktad som moraltant om man tycker så...*Superlight* skrev:Japp samma här, mitt samvete är inte så rymlig att jag vill offra andras liv på bekostnad av mitt nöje, men visst hade det varit trevligt om det hade varit en riktig bana......
TheDude skrev:Haha! Skön dekal superlight
Maverick_ou812 skrev:Ähh... Risken är väl att man blir betraktad som moraltant om man tycker så...
Håller mer er, full gas (så mycket var och en kan / vågar) där det går och sansat tempo i bebyggelse. I övrigt har jag inga moraliska aspekter på hastighet
Jag vill gärna ha T- shirt om det går att ordna!
Finns en tråd om dig http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=66456rookie skrev:Nä! Häckeberga precis som vilken annan allmän väg som helst ÄR ingen jävla racebana!!! Framför hus o dylikt tar man det lugnt...är en snabb runda runt häckeberga värt att köra på en unge för? Varför stod polisen mitt ute i ingenstans i somras? Kanske för att nån husägare där hade klagat? Kör gärna fort (det gör jag..är varken moraltant eller ängel...bara långsam...) men tänk efter för helvete!!!
Mr K skrev:Finns en tråd om dig http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=66456
Jag har kört där mer än 200ggr (ingen lögn) och jag körde fortare innan än jag gör nu men det e bara för jag har en son att tänka på.
Kör sakta där man ska köra sakta men kör gärna asfort där jag kan.
Chansar inte i dolda kurvor eller krön men annars går det undan.
Jag har ALDRIG sett en unge på vägen där.
Jag tror bara du är avis för att inte du kan ......
puss puss
rookie skrev:Vill ogärna ge mig in i diskussionen eftersom jag inte har så mycket erfarenhet...kan bara säga att jag håller med dig om allt du skriver...och jag tror dessutom du inte läste / missförstod min synpunkt... Det jag menade var att det ÄR ingen RR bana och det man kanske ska tänka på är just de grejjor du skriver om...att fatta att man kanske ska köra sakta på vissa ställen...att man kanske inte ska chansa ibland osv...
I övrigt så JA, du har helt rätt...jag ÄR långsam....å andra sidan har jag inte kört där 200ggr...än...å andra sidan e jag nog äldre än en hel del med A-kort och har haft B-kort längre än en hel del oxå...och är ganska rädd om livet jag med...
Jag är 2 år äldre än dig och är en av de som kör snabbt. Haft A-kort i 15 år och kört mer än 20000mil på hoj .......rookie skrev:...å andra sidan e jag nog äldre än en hel del med A-kort och har haft B-kort längre än en hel del oxå...och är ganska rädd om livet jag med...
Mr K skrev:Jag är 2 år äldre än dig och är en av de som kör snabbt. Haft A-kort i 15 år och kört mer än 20000mil på hoj .......
Jag vill inte heller dö ...... kan du inte bara låta os köra som vi vill utan att gnälla ...... plz
kramiz
Mr K skrev:Jag är 2 år äldre än dig och är en av de som kör snabbt. Haft A-kort i 15 år och kört mer än 20000mil på hoj .......
Jag vill inte heller dö ...... kan du inte bara låta os köra som vi vill utan att gnälla ...... plz
kramiz
GSXR1100R skrev:/Gammal men feg
Det är kul att köra med dig och dom andra uvarna, snabbt och snyggt för det mesta, ser fram emot många långa rundor nästa vår.gamle skrev:hummpf A kort sedan 1974 (Utan Uppehåll )men jag kör ju bara 2500-3000 mil/år och alltid lungt och fint
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|