Det här ångrar jag! Bikta dig.

Jonathan

Guest
Jepp, i den här tråden skriver du saker som du ångrat, varför du ångrar dig och hur du skulle vilja att det egentligen varit.

Var vänlig att inte spamma sönder den här nu.

Jag börjar väl då.

När jag var i den eminenta åldern av 15 år gammal, och hade haft mitt första seriösa förhållande som jag skaffade mig i 14-årsåldern, så blev det lite vant och uttjatat som det brukar kunna bli ni vet.

Iaf så hade det blivit kasst de sista två-tre veckorna innan det tog slut.
Ni vet, man är med varandra fast man kanske egentligen skulle vilja sitta hemma och lira det senaste datorspelet, eller vara med polarna.

Sista dagen vi sågs var hon här i Tierp och när hon åkte hem så blev det bara ett försynt "hejdå" och titta ner i marken när bussen kom och hon gick på.

Pratades vid på ICQ (ja, kommer ni ihåg den koola chatprylen för ett antal år sedan?) och varpå hon frågade om jag ville göra slut, svarade ja då och har inte sett henne efter det.
Hörde att hon förlovade sig ett par veckor senare med sin nuvarande kille :död

Men poängen är iaf att jag gjorde slut via ICQ och det har jag ångrat sen dess. Det gör man bara inte, oavsett hur ung man är så är det oerhört omoget och patetiskt.
Vaffan, man ska väl kunna se den man umgåtts med i över ett år och säga vad man tycker och känner !?

Så, all pajkastning är välkommen.

Bjud lite på er själva nu! :tummenupp

Jonathan

Guest
HanneZ skrev:
2068187 ICQ är bäst

Jo, men nu var det inte riktigt det jag var ute efter :7peta

Seså Hannes, jag vet ju att du har gjort nåt lite mindre bra i ditt liv.
Kanske blivit påkommen med att smeka salamin eller nåt ?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag var mobbad i högstadiet och mobbade själv en tjej på konfirmationslägret senare samma år. Christina hette hon. Det har gått typ 20 år sen dess, och jag ångrar mig verkligen. Nu vet jag bättre.

Jonathan

Guest
Starstriker skrev:
2068199 Jag var mobbad i högstadiet och mobbade själv en tjej på konfirmationslägret senare samma år. Christina hette hon. Det har gått typ 20 år sen dess, och jag ångrar mig verkligen. Nu vet jag bättre.

Så det stämmer alltså att de som mobbar har blivit mobbade tidigare ?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag ångrar en massa saker..... som jag inte har gjort.

Jag ångrar att jag inte tog det där jobbet i Australien, jag ångrar att jag aldrig tog mig iväg på tågluff, jag ångrar att jag inte gick fallskärmshoppar-kursen när jag lumpade, jag ångrar som sagt massor....

Seså ni som fortfarande är unga, var lite galna medans ni kan...

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Ångrar en jävla massa som man har gjort när man var yngre men även nu. Hade velat starta om mitt liv från dess att jag var 18 år. Fan va dum man var när man var yngre..... :huvet

Understand procedure
Understand war
Understand rules, regulations
I don't understand sorry
I don't really know what sorry means, I've been sorry all my life
I'm sorry I was born, that's what my mother told me
I don't really know what sorry means
I've been sorry all my life :huvet

Last edited:

Jonathan

Guest
Maxxi skrev:
2068231 Ångrar en jävla massa som man har gjort när man var yngre men även nu. Hade velat starta om mitt liv från dess att jag var 18 år. Fan va dum man var när man var yngre..... :huvet

Exempel tack :fakta

Freon_leon

Johan
Gick med
31 May 2004
Hoj
Snart en R6
Jonathan skrev:
2068201 Så det stämmer alltså att de som mobbar har blivit mobbade tidigare ?

kanske det, har också gjort som starstiker och låtit det gå ut över någon annan, får väldigt dåligt samvete för det man har gjort när man vet hur jävla roligt det är själv....

MDM

Livet är hårt.
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
cbr -00
Ångrar alla chanser man haft men inte vågat ta... Som jobb och nej jag menar inte sex.

Jonathan

Guest
Jo, men nu känns det som att man övergår i den där fasen där man inte kan vara lika crazy som tidigare. Inte att jag blir gammal, men nåt slags mellanting :va

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Jonathan skrev:
2068234 Exempel tack :fakta
Inget jag berättar på ett forum :tungan Du är i den åldern som jag skulle vilja vara igen, fast ge fan i vissa saker och tagit vara på andra saker. Men man lär väl sig med åldern eller vad dom brukar säga.

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
GuW skrev:
2068217 Jag ångrar en massa saker..... som jag inte har gjort.

Jag ångrar att jag inte tog det där jobbet i Australien, jag ångrar att jag aldrig tog mig iväg på tågluff, jag ångrar att jag inte gick fallskärmshoppar-kursen när jag lumpade, jag ångrar som sagt massor....

Seså ni som fortfarande är unga, var lite galna medans ni kan...

Jag har svurit ed med mig själv att inte ångra något när jag blir äldre.. och det är min beslutsmekanism för allt jag gör..frågar mig själv "kommer jag att ångra att jag inte försökte/gjorde det/provade etc" om jag är osäker.

Jonathan

Guest
Nursey skrev:
2068254 Jag har svurit ed med mig själv att inte ångra något när jag blir äldre.. och det är min beslutsmekanism för allt jag gör..frågar mig själv "kommer jag att ångra att jag inte försökte/gjorde det/provade etc" om jag är osäker.

Men du ångrar inte något du inte gjorde ens ?

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Jonathan skrev:
2068198 Jo, men nu var det inte riktigt det jag var ute efter :7peta

Seså Hannes, jag vet ju att du har gjort nåt lite mindre bra i ditt liv.
Kanske blivit påkommen med att smeka salamin eller nåt ?
Jag ångrar att jag bara skulle dra åt toppen på moppen _lite_ till. Det tog flera veckor att få lagat.

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Trehundra kubikare
Maxxi skrev:
2068231 Ångrar en jävla massa som man har gjort när man var yngre men även nu. Hade velat starta om mitt liv från dess att jag var 18 år. Fan va dum man var när man var yngre..... :huvet

Understand procedure
Understand war
Understand rules, regulations
I don't understand sorry
I don't really know what sorry means, I've been sorry all my life
I'm sorry I was born, that's what my mother told me
I don't really know what sorry means
I've been sorry all my life :huvet

mr Manson antar jag, bra låt oxå :)

Kan tillägga att jag ångrar oxå allt jag inte gjort, man är så djävla feg ibland.

Last edited:

Jonathan

Guest
HanneZ skrev:
2068278 Jag ångrar att jag bara skulle dra åt toppen på moppen _lite_ till. Det tog flera veckor att få lagat.

Gängpak ? :hihi

Bara liiiite liiiite till :brinnerup

Nursey skrev:
2068285 Jona...jag har TVÅ hjärnceller (en går till att andas)..nu blev jag förvirrad :tomten

En mer än mig då :hihi

Ja alltså, ångrar du inget du borde ha gjort ?

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
rejser skrev:
2068300 mr Manson antar jag, bra låt oxå :)

Kan tillägga att jag ångar oxå ångrar allt jag inte gjort, man är så djävla feg ibland.
Jupp fet låt :tummenupp Satt precis och lyssnade på den, japp feg har man varit hela livet. Sitter och letar efter resten av skivan, men går inte ladda ner någonstans, typiskt att HD:n kraschade med all bra musik :huvet

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
-
Jag ångrar rätt mkt när jag tänker efter... :va

Att jag inte gick in mer för skolan.

Att jag inte gjorde lumpen.

Alla dumma grejer man gjort och sagt på fyllan.

Att jag ibland inte vågat visa vad jag känner och antagligen framstått som ganska känslokall fast det egentligen är precis tvärtom. :(

Men framförallt ångrar jag att jag köpte jordnötsringar och inte grillchips. Fan. :gnissla

Finns säkert en massa andra grejer jag ångrar men kommer inte på något mer för tillfället.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...