Nursey
Utan lem
Kerplunk skrev:Att jag inte gjorde lumpen..
Okej..jag ångrar att jag inte gjorde lumpen..ville verkligen göra det men åkte till Irland ist
Kerplunk skrev:Att jag inte gjorde lumpen..
Jonathan skrev:2068201Så det stämmer alltså att de som mobbar har blivit mobbade tidigare ?
GuW skrev:2068217Jag ångrar en massa saker..... som jag inte har gjort.QUOTE]
Nu låter du fan som en gammal gubbe. Det är aldrig för sent !
Kerplunk skrev:2068308Jag ångrar rätt mkt när jag tänker efter...
Att jag inte gick in mer för skolan.
Att jag inte gjorde lumpen.
Alla dumma grejer man gjort och sagt på fyllan.
Att jag ibland inte vågat visa vad jag känner och antagligen framstått som ganska känslokall fast det egentligen är precis tvärtom.
Men framförallt ångrar jag att jag köpte jordnötsringar och inte grillchips. Fan.
Finns säkert en massa andra grejer jag ångrar men kommer inte på något mer för tillfället.
Maxxi skrev:2068303Jupp fet låt Satt precis och lyssnade på den, japp feg har man varit hela livet. Sitter och letar efter resten av skivan, men går inte ladda ner någonstans, typiskt att HD:n kraschade med all bra musik
Jonathan skrev:2068322Är det inte rätt svårt för cheyer att komma in i lumpen
När jag mönstrade så var det säkert ett tiotal tjejer som testade, men ingen klarade det tror jag.
Kerplunk skrev:2068334Det är skillnad cheyer och cheyer...
Nurse Ratched skrev:2068348Är egentligen inte mycket för att ångra mig, det är bara att tugga i sig och fortsätta framåt. Dock etsar sig några saker sig fast och kan efter mer än 10 år ge en fysisk ågrenkänsla. En gång stod jag tämligen dyngrak i en långsam krogkö och det var kallt och jävligt. det glider fram 4 tämligen normala tjejer som får gå före i kön. Vardagsmat egentligen. I mitt fylletillstånd med skev tankeförmåga säger jag till polaren: "Va fan fick dom gå före för, dom var ju inte ens snygga?". Självklart hör tjejerna detta och min vettiga och mer städade kompis höll på att dö. Min hjärna kopplade inte för fem öre, jag liksom bara fylletänkte högt. Dessutom såg dom nog ganska bra ut egentligen, tror jag. En helt hjärndöd kommentar som jag är säker på att dom tjejerna minns än idag. Ångrar det för att det var så genomlågt.
Starstriker skrev:2068311Yepp, uppenbarligen.
GuW skrev:2068217Jag ångrar en massa saker..... som jag inte har gjort.QUOTE]
Nu låter du fan som en gammal gubbe. Det är aldrig för sent !
Näe, jag kan ju dra iväg och jobba i Australien när ungarna har flyttat ut...
Hoppa fallskärm kan jag ju göra nu också, men grejen var den att kursen var skitbillig i lumpen (IAF inom flygvapnet)
Tågluffa lär man kunna göra som pensionär oxo, dock inte lika billigt, och jag vet inte om jag är road av att sova på perronger i främmande länder och äta nudelsoppa kokt i en ursköljd konservburk när jag blir gammal.
Jag har ju börjat köra hoj, flyga modellflyg och åka rally på senare år, så jag inbillar mig att jag inte har blivit allt för tråkig bara för att jag har skaffat familj å sånt...
Jonathan skrev:2068341Vad är det för skillnad då ?
Kerplunk skrev:skulle aldrig mönstra
Kerplunk skrev:2068391Du skulle vara med när jag var 14 och skulle testa att skjuta kulspruta (gjorde minilumpen i två veckor ), låg ner och skulle försöka pricka några "pappgubbar" (finns säkert något finare namn för det), första gången flög jag som en vante bakåt när jag tryckte av, andra gången fick en grabb hålla fast mina ben, då gick det lite bättre även om jag skjöt rakt ner i bushen...
Nävars, det är klart att det svårare för tjejer, skulle aldrig mönstra om jag visste att jag inte skulle klara det.
Nurse Ratched skrev:bla bla.....
Kapten Blåskägg skrev:2068444Nej, med hänsyn till dina grymma prestationer på skjutbanan är det nog bäst för Rikets säkerhet att du avstår
Jonathan skrev:2068454Fi fan. Grabben som höll i dina ben mådde nog ganska bra ändå gissar jag
Jonathan skrev:2068458Oslagbart
Kapten Blåskägg skrev:2068444Nej, med hänsyn till dina grymma prestationer på skjutbanan är det nog bäst för Rikets säkerhet att du avstår
Kerplunk skrev:Var inte beredd på att det skulle vara ett sånt jäkla tryck i den...
Kapten Blåskägg skrev:2068459Fredagskväll i Bregottfabriken
Tack brollan, rätt nöjd själv faktiskt
Jonathan skrev:2068470Var det så du sa första gången du hade sex med ?
Thermal skrev:2068479Blev du av med dina poäng på Scandic eller håller de fortfarande på med omandet runt varandra?
Kerplunk skrev:2068465Haha, nä det har du kanske rätt i! Var inte beredd på att det skulle vara ett sånt jäkla tryck i den...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari