"Det här köpte jag idag!"-tråden

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ja verkligen! De är grymma på skiva men lär vara helt fantastiska live. Därför åker jag ner från Umeå för att se dem :tummenupp

Nästan så att man skulle köpa en biljett eller två, finns det kvar? Vore kul att se dem, riktigt grymma och som du säger så lär de vara ännu bättre live.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Blev inga konsertbiljetter, det blev skidutrustning istället :)

Spyderjacka samt brillor till backen och en ny Peakjacka till vardags. Var sugen på en Moncler-jacka men jag är lite för o-modig för såna saker...

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Nästan så att man skulle köpa en biljett eller två, finns det kvar? Vore kul att se dem, riktigt grymma och som du säger så lär de vara ännu bättre live.

Underligt hur pass okända dom faktiskt är i Europa. 34 miljoner sålda skivor och förbannat bra. Här säger folk oftast: -"Va? Vilka då sa du?" när man nämner DMB.

MikkE

Guest
Underligt hur pass okända dom faktiskt är i Europa. 34 miljoner sålda skivor och förbannat bra. Här säger folk oftast: -"Va? Vilka då sa du?" när man nämner DMB.
Ja verkligen! Mötte ett par kompisar direkt efter jag tagit ut biljetterna och ville showa med att minsann jag hade två stycken. De sa; "Hm, vilka är de då?" Snacka om att döda min glädje... :död

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Ähh, folk är för korkade helt enkelt och lyssnar hellre på sånt jävla skit som Lars Winnerbäck och U2 och sånt tjaffs :död

Torgo

The Master does not approve
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
En svart Qvarna 701
Dags för race :yoparty

1248727692.jpg

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Senaste veckan har det blivit en förstärkare och ett par crossfälgar till hondan :banan

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
ja vad köptes idag? Min första hoj! ktm 640 wohooo :cpparty :Rockbanan :2cool :yoparty

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Yamaha RX-V650
Sony RDR-HX710

3200:- totalt. Antagligen lite dyrare än om jag köpt det på blocket. Men eftersom jag då hade behövt betala frakt går det på ett ut.

Bifogat

• Bra skit.JPG
    Bra skit.JPG
    78.9 KB · Visningar: 71

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En jävla massa muffar och språng och lite rör till avloppsbygget i stugan, även 50 meter 32mm PEM-slang för matning från sjön. 1800:-, inget kul att lägga pengar på sånt tråkigt :(

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM