MikkE
Guest
Ja verkligen! De är grymma på skiva men lär vara helt fantastiska live. Därför åker jag ner från Umeå för att se demInte ofta jag känner avundsjuka, men det är ett av få band som känns som en "måste-upplevelse".

Ja verkligen! De är grymma på skiva men lär vara helt fantastiska live. Därför åker jag ner från Umeå för att se demInte ofta jag känner avundsjuka, men det är ett av få band som känns som en "måste-upplevelse".
Ja verkligen! De är grymma på skiva men lär vara helt fantastiska live. Därför åker jag ner från Umeå för att se dem![]()
Nästan så att man skulle köpa en biljett eller två, finns det kvar? Vore kul att se dem, riktigt grymma och som du säger så lär de vara ännu bättre live.
Nästan så att man skulle köpa en biljett eller två, finns det kvar? Vore kul att se dem, riktigt grymma och som du säger så lär de vara ännu bättre live.
Ja verkligen! Mötte ett par kompisar direkt efter jag tagit ut biljetterna och ville showa med att minsann jag hade två stycken. De sa; "Hm, vilka är de då?" Snacka om att döda min glädje...Underligt hur pass okända dom faktiskt är i Europa. 34 miljoner sålda skivor och förbannat bra. Här säger folk oftast: -"Va? Vilka då sa du?" när man nämner DMB.
Ja verkligen! Mötte ett par kompisar direkt efter jag tagit ut biljetterna och ville showa med att minsann jag hade två stycken. De sa; "Hm, vilka är de då?" Snacka om att döda min glädje...![]()
Underligt hur pass okända dom faktiskt är i Europa. 34 miljoner sålda skivor och förbannat bra. Här säger folk oftast: -"Va? Vilka då sa du?" när man nämner DMB.
Kan inte bli annat än underbart.
ja vad köptes idag? Min första hoj! ktm 640 wohooo![]()
![]()
![]()
![]()
Betyg?
Finns de till ps3?
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |