MikkE
Guest
Ja verkligen! De är grymma på skiva men lär vara helt fantastiska live. Därför åker jag ner från Umeå för att se demInte ofta jag känner avundsjuka, men det är ett av få band som känns som en "måste-upplevelse".
Ja verkligen! De är grymma på skiva men lär vara helt fantastiska live. Därför åker jag ner från Umeå för att se demInte ofta jag känner avundsjuka, men det är ett av få band som känns som en "måste-upplevelse".
Ja verkligen! De är grymma på skiva men lär vara helt fantastiska live. Därför åker jag ner från Umeå för att se dem
Nästan så att man skulle köpa en biljett eller två, finns det kvar? Vore kul att se dem, riktigt grymma och som du säger så lär de vara ännu bättre live.
Nästan så att man skulle köpa en biljett eller två, finns det kvar? Vore kul att se dem, riktigt grymma och som du säger så lär de vara ännu bättre live.
Ja verkligen! Mötte ett par kompisar direkt efter jag tagit ut biljetterna och ville showa med att minsann jag hade två stycken. De sa; "Hm, vilka är de då?" Snacka om att döda min glädje...Underligt hur pass okända dom faktiskt är i Europa. 34 miljoner sålda skivor och förbannat bra. Här säger folk oftast: -"Va? Vilka då sa du?" när man nämner DMB.
Ja verkligen! Mötte ett par kompisar direkt efter jag tagit ut biljetterna och ville showa med att minsann jag hade två stycken. De sa; "Hm, vilka är de då?" Snacka om att döda min glädje...
Underligt hur pass okända dom faktiskt är i Europa. 34 miljoner sålda skivor och förbannat bra. Här säger folk oftast: -"Va? Vilka då sa du?" när man nämner DMB.
Kan inte bli annat än underbart.
ja vad köptes idag? Min första hoj! ktm 640 wohooo
Betyg?
Finns de till ps3?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |