manglan
Ny medlem
Efter mycket om och men i 5 år så har jag äntligen inhandlade en ny mobil! Det blev en HTC Desire
Efter mycket om och men i 5 år så har jag äntligen inhandlade en ny mobil! Det blev en HTC Desire
Jag visste att jag skulle få fan för det.
är ju för många hjul jö
Jag vet men jag kryper helst på alla fyra på vintern.
Slog till på denna.
Grattis till köpet av världens sämsta automatlåda Starta omgående ett konto som du döper till "automatlådekonto" och där sätter du inte varenda överflödig krona
Just ja, glöm inte raggsockorna i vinter. Peugeot missade den biten med värme på golvet, det uppnås endast med all annan ventilation avstängd. Men annars är det en fin bil
Jippi jag har köpt mig ännu ett vrak.
Njae, vrak är väl synd att säga. De är ju inte så dyra i inköpspris, det där ser ju ut att vara en hyffsat fullutrustad 06:ans 3-liters pegg som bör kosta nånstans runt 100k beroende på miltal och det är ju mycket bil för dessa pengar. Så länge den håller ihop.
Ska inte svära på att det är samma låda i 6:an som övriga bilar dock, den kanske är bättre än till lilla motorn samt "sporten".
Fast det är inte så långt kvar till service av bilden att döma, hoppas du fick pruta
Njae, vrak är väl synd att säga. De är ju inte så dyra i inköpspris, det där ser ju ut att vara en hyffsat fullutrustad 06:ans 3-liters pegg som bör kosta nånstans runt 100k beroende på miltal och det är ju mycket bil för dessa pengar. Så länge den håller ihop.
Ska inte svära på att det är samma låda i 6:an som övriga bilar dock, den kanske är bättre än till lilla motorn samt "sporten".
Fast det är inte så långt kvar till service av bilden att döma, hoppas du fick pruta
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|