fredagskvällen räddad!
Ohh, nästan lite alkisvarning på den där
fredagskvällen räddad!
Någon som har ett hum om vad detta skulle kosta
http://www.akrapovic.com/car-exhaust/products/audi/model/audi-tts-2009/slip-on-c21c314aa2/
Fanns i tidningen Grand turismo ...ingen prisuppgift där men ska se om jag kanske finner ett tfnnr.
Ohh, nästan lite alkisvarning på den där
Tanken var ju att Slappa skulle komma hit, så vad tror du skulle hänt då liksom nu har jag ändå kanske två-ter drinkar kvar i den däer! Med finska gener så går en 70is Kosken fort
Tanken var ju att Slappa skulle komma hit, så vad tror du skulle hänt då liksom nu har jag ändå kanske två-ter drinkar kvar i den däer! Med finska gener så går en 70is Kosken fort
Imorrn ja, du drack ju upp den för tidigt
Den såg spännande ut! Lust att ge en liten recension?
Första gången jag faktiskt börjat oroa mig för att en specifik ölsort skall göra mig till alkis.....
Den är oerhört god. Lite söt smak av typ fransk kola eller kanske bränd söt smak av karamelliserat socker.. vanilj, lite kryddig smak. Ingen stor beska.
Tillhör man de som gillar öl med beska som rönnbär är detta öl helt fel. Gillar man Hell från Jämtlands bryggeri lär man knappast tycka att denna är särskilt kul.
Jag gillar den vanliga oak aged ganska mycket, men den blir väl lite sliskig efter ett par tre stycken sådär...
Gav 80 kr till en stackars tant med sparbössa på stan. Vet inte om jag köpte nått då men gav lite medkänsla och stöd till de behövande. Särskilt duktigt då jag har 1200kr kvar av CSN...
Jag prövade den vanliga men Rum Cask var betydligt bättre om du frågar mig.
Även om den är min nya favorit har jag svårt att tänka mig den som något krök-öl. Som du säger är den god i begränsad mängd. En till maten och en att skölja ner med efteråt är rätt lagom. Skall jag dricka många öl blir det gammal vanlig hederlig lager från lämplig taxfree.
Idag köpte jag en 2007 Subaru STI med 28000 Miles. Wow den går fort!
Blev det herrgård ute på Lidingö eller?
Nä, studio på Kungsholmen............ Med bastu och grejjer
Ok, bjud ner mig och Härnborg så ska du få se på alkisvarning
Omlackad, jo jag tackar....
Den såg spännande ut! Lust att ge en liten recension?
Haha hörde jag en drink off Vckan som kommer har 2 vita dagar resten kommer va en sprit dimma..Ok, bjud ner mig och Härnborg så ska du få se på alkisvarning
Omlackad, jo jag tackar....
Jävligt schysta bilar det där faktiskt blev förvånad när jag åkte en.Jo varsågod, taket över pump stationen slutar nånstans vid huven så det blir en helt annan ljusvinkel. Bilen har varit ägd av en subaru handlare sedan ny och är helt original, ink lacken.
Jo varsågod, taket över pump stationen slutar nånstans vid huven så det blir en helt annan ljusvinkel. Bilen har varit ägd av en subaru handlare sedan ny och är helt original, ink lacken.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|