FreddaGädda skrev:De enda reglerna är:
1. Bildbevis krävs. If it's not on picture, it didn't happen.
2. Vardagssaker såsom en kasse mat räknas inte. Såvida det inte är giraffilé eller dylikt.
Idag har jag kopt 2 nya piercingar, for ca 200 svenska kronor styck, billigt Fina ar de ocksa
Ehm, jag har bara bilder pa de nar de sitter i....!
EKCSAKT!!
BILDBEVIS NU
Jag har ju faktiskt en bild pa de, men jag vill val inte slanga upp en bild pa mina tuttar heller..!
Da ar jag hellre sa omstandig sa jag plockar ur den ena, tar en bild pa den och satter i den igen..!
Tyvärr, regler är regler!
Bildbeviset ska vara på tuttarna!
Annars kan du ju lura oss!
Haha.. Om jag inte lagger upp nan bild kommer det bli ett javla liv, men om jag lagger upp de kommer det ocksa bli ett javla liv, sa da spelar det ju ingen roll vad jag gor!
Snyggt är det hur som och 200:- styck är fan ett bra pris.
Haha.. Om jag inte lagger upp nan bild kommer det bli ett javla liv, men om jag lagger upp de kommer det ocksa bli ett javla liv, sa da spelar det ju ingen roll vad jag gor!
Det e sant det du säger!
Men livet från att du flashat på SH kommer vara mer positivt än om du inte gör det, då du kommer bli mobbad på heltid!
Kom igen nu, Är mycket intresserad av dina nya smycken!
Klart det ar sant det jag sager, skulle jag sitta har och ljuga eller?
Ja, det kan jag tro att du ar, men man lar ju bli vida kand som slampa om man lagger upp en san bild..
Jag har inget emot att folk vill titta pa mina tuttar/piercingar, vill folk titta sa far de. Men en bild pa sh ar lite val magstarkt!
Skulle aldrig i min vildaste fantasi våga påstå att du ljuger!
Inte slampa inte! Internet-hora i värsta fall men vad e väl en kommentar på SH?
Om du inte har nåt emot att visa så kan vi ju ta det över MMS så kan jag berätta för alla andra här hur det såg ut
Do we have a deal???
Kan bli svart, min mobil ar last till telenor i sverige, simkortet ligger hemma och det funkar inte med australiens vodafone.Kompisens mobilkamera ar sjukt dalig, men kanske senare nar jag fatt mitt simkort da!
Vaffan.... Hur kul är det att berätta att man köpt en lampa när man konkurerar med tutt-piercings?!
Jag köpte en slampa.. Lampa! Lampa!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |