- Ny ventilbåge a´la deluxe
- Indianpinne
- Några skojiga specialverktyg
- ett helsystem race i titan
Ska gammelknarren få titan ?
Sen heter det totempåle och inte pinne !
Blev en ny mobbe, inte den bästa men med tillbehöret så ska det nog gå att köra hoj och snacka oxå.
Denna =)
Denna kommer smaka gott på juldagen Ska försöka att inte tömma den lika fort som Gold labeln, 2 fester och sen var den i stort sett slut
Och ja, den kommer blandas med Cola även denna gång till Plåtniklas stora förtret.
Sålänge du inte köper riktig maltdricka får du blanda med cola bäst f-n du vill Finns väl ingen som dricker JW rent?
Är du skadad?Denna =)
Är du skadad?
Har nog inte blivit så arg och frustrerad över en film som jag blev på den där..
Snacka om att slösa bort sin tid.. Det ända som var bra/coolt med den var att Fergie (som var lättklädd ) körde en Volvo 240.
det är samma kille som gjort Sin City va?Äh va fan. Kul med massa splatter och skön filmning. Att filmen var sådär skiter jag i. Fergie var het i filmen.. tills hon...............
Och den håller än? är inne på min tredje av den sorten på ett par veckor!! Jefvla skitlur!
Denna kommer smaka gott på juldagen Ska försöka att inte tömma den lika fort som Gold labeln, 2 fester och sen var den i stort sett slut
Och ja, den kommer blandas med Cola även denna gång till Plåtniklas stora förtret.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|