"Det här köpte jag idag!"-tråden

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag har tappat räkningen på hur många brillor som har försvunnit för mig genom åren men det är många, ska dessa verkligen räknas in till förbrukningsvaror :va

7162.jpg

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag har tappat räkningen på hur många brillor som har försvunnit för mig genom åren men det är många, ska dessa verkligen räknas in till förbrukningsvaror :va

Solglasögon, paraplyer och framförallt halsdukar är en förbrukningsvara, så enkelt är det. (att det mesta försvinner under alkoholpåverkan är nog troligt) :gnissla

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Köpte kameran jag spanat på i ett halvår. Nu är det en utgående modell och därför jäkligt billig så jag slog till!
canon-ixus-130-3_123150979.jpg

Sjukt liten, perfekt att ha med till "kodak-moments"...

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Hoj
SV650S -05

Så jäkla bra brillor! Förutom det faktum att man lätt slarvar bort dem så är dom tamejfan odödliga!

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Tre stycken startkit för paintball :)

Inspire Havoc Basic, hoppas dom funkar ett par gånger i alla fall.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200

7162.jpg

Har slutat upp att köpa märkesbrillor. Man sumpar dom, de blir stulna, man sitter på dom, tappar dom från båten osv osv.

Man kan få precis lika snygga för 300.-, men precis samma funktion. Då kan man köpa 4 par i taget istället. Omväxling förnöjer :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Har slutat upp att köpa märkesbrillor. Man sumpar dom, de blir stulna, man sitter på dom, tappar dom från båten osv osv.

Man kan få precis lika snygga för 300.-, men precis samma funktion. Då kan man köpa 4 par i taget istället. Omväxling förnöjer :)

Köpte 5 par för överkomligt pris av just den enkla anledningen att jag tappar bort dem :(

Köpte en snygg skinnjacka idag, det var jag värd :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

För många många år sedan (när jag lumpade) köpte jag ett par kina-kopior på RayBan, tittade man riktigt noga så stod det RayHan.

En lumparkompis beundrade mina glasögon varje dag, han var en riktig märkesbög, han satt och vek i bågarna och berömde kvaliteten och sa att "så här gedigna är bara riktiga glasögon" och han ville köpa dom av mig.

När jag muckade fick han mina RayHan, jag sa, "du verkar gilla den här kinaskiten, jag kan köpa nya för 39:-"

Tyvärr har torg-turren aldrig vågat sälja såna igen, däremot sålde han "Rollex" klockor där alla strecken på urtavlan lossnade och kilade fast visarna :huvet

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Honda X-11 -01
I går inhandlades det byxor, jacka, stövlar och ryggskydd till tjejen på Lelles (otroligt otrevliga en del av personalen... andra väldigt bra).

och i dag valde jag att till slut slå till på en Arai RX7 GP Okada till mig själv:

RX-7GP_Okada_P.jpg

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
I går inhandlades det byxor, jacka, stövlar och ryggskydd till tjejen på Lelles (otroligt otrevliga en del av personalen... andra väldigt bra).

och i dag valde jag att till slut slå till på en Arai RX7 GP Okada till mig själv:

RX-7GP_Okada_P.jpg

:tummenupp:tummenupp
Den var riktigt snygg!! :D

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
Tjöpte motardsulor av en kille här på SH.

Perfekt moppe att ta till stranden eller glasskiosken i sommar :)

Bifogat

• Husa sm.jpg
    Husa sm.jpg
    253.3 KB · Visningar: 80

Jimle

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Aprilia Shiver-11
Köpte kameran jag spanat på i ett halvår. Nu är det en utgående modell och därför jäkligt billig så jag slog till!
canon-ixus-130-3_123150979.jpg

Sjukt liten, perfekt att ha med till "kodak-moments"...

Vad köpte du denna för och vart??
Optiska zoom:en är på?
ta en bild och ladda upp så får man se kvalitén :Bugar

Last edited:

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r

Otrevlig = Förmodligen den mörka bruden på övervåningen. Fruktansvärt tråkig att ha att göra med...
Trevlig = Ganska kort kille med utländskt ursprung. Sjukt bra kille, ska man ha något på Lelles är det bara att vänta på att han blir ledig och hugga honom direkt. Då får man det bästa till rätt pris! :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA