"Det här köpte jag idag!"-tråden

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Vet att det är en annan inriktning men fick mersmak när jag
kört drz ett år, verkligen roligt och köra i blandad terräng/asfalt
Sedan kanske det blir ett gott ljud även här med en Akrapovic Sportljuddämpare som jag även beställde. :tummenupp

Tänkte mest på den andra snubbens kommentar om "nerbyte". Jag är övertygad om att 800GS är en förbannat bra maskin. Du kommer bli nöjd. :)

Kör ju själv inte direkt en "spårrthåj".

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Med tanke på att anställda på en viss elektronikkedja här i landet som precis börjat sälja Bose har 50% i direkt rabatt så tycker jag inte att de verkar varken lurt eller en jätte bra deal :va

Det låter ju faktiskt otroligt bra, hoppas de handlar ordentligt.

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Jag köpte ett frimärke idag så jag kunde skicka in papperna om körkortstillstånd till Länsstyrelsen. :tungan

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Idag inhandlade jag en vattentät ryggsäck på MC-mässan i Gbg, så nu slipper jag drapå mig våta kläder efter turer i regnväder :tummenupp

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag köppte lite energidrycker så jag orkar hållla mig vaken de 10 timmarna jag ska spendera på mässan imorgon :yoparty :tummenupp
Sen blir det la 10 timmar till på lördagen :yoparty

Bifogat

• drick.JPG
    drick.JPG
    132.6 KB · Visningar: 64

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jag vet att det här inte är riktit rätt.
För jag har inte köpt något ännu, vet heller inte riktigt om jag vågar köpa det.

Blev erbjuden att köpa ett BOSE LifeStyle 48 paket från tyskland idag.
Till riktigt bra pengar, kunde få betala via payson eller paypal.

Men jag känner inte killen som säljer och vet inte hur det är med garantier osv.
Det ska vara flång nytt o kartong med "internationella" garantier.

Hur mycket vågar man att chansa på nätet?

BOSE suger. PunGt.

USA-systemen vet jag att det var ngt krångel med att använda här hemma, kommer inte ihåg vad dock, men en kompis avstod från att köpa ett i alla fall.
Hur mycket man vågar chansa på nätet vet jag inte, det beror väl på, är du altan eller?
Garantierna gäller nog hyfsat men räkna inte med att kunna lämna in det på första bästa återförsäljare, däremot har ju BOSE en svensk dude som sitter och ger teknisk support någonstans i äckliga (västra) delen av Sverige så kolla med honom.

Det enda problemet med USA prylar är väl isf NTSC - PAL relaterat. Har man en någorlunda modern TV/PROJ så går det att köra båda formaten

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det enda problemet med USA prylar är väl isf NTSC - PAL relaterat. Har man en någorlunda modern TV/PROJ så går det att köra båda formaten

Nej men det var ngt strul som de lagt in för att man inte skulle kunna köpa mellan kontinenterna eller liknande. Kommer inte ihåg vad, kan ha varit med strömförsörjningen att den inte gick att konvertera från 120 till 230 eller något sådant. Jag vet inte för fan. :mad:

Vad ska jag ha istället som är litet, vitt och låter bättre?

Helt rätt, finns inget bättre.
Vill man ha Cerwin Vega Mega XXL3000 som tar upp hela vardagsrummet så låter det säkert bättre, att man intge kan titta på skiten utan att få migrän bryr sig få om.
Helst skulle jag ha Linns inbyggnadshögtalare i vitt, men då snackar vi säkert 5-6ggr penagarna mot BOSE.

Last edited:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Idag hämtade jag den här hos yamahacenter. YZ250 tvitakt (såklart). Fabriksny 07a.

Kommer få stå i köket/matplatsen ett par veckor innan jag börjar köra med den på allvar :D

Som ni kanske kan lista ut så bor jag själv :yoparty :gnissla

Last edited:

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Idag hämtade jag den här hos yamahacenter. YZ250 tvitakt (såklart). Fabriksny 07a.

Kommer få stå i köket/matplatsen ett par veckor innan jag börjar köra med den på allvar :D

Som ni kanske kan lista ut så bor jag själv :yoparty :gnissla
Grattis till köpet!

Dags att plocka bort julpyntet snart? :D

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...