"Det här köpte jag idag!"-tråden

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Idag är det en bra dag :tummenupp

Såg av en slump en ful råbil på parkeringen hos en nasare, ringde säljaren o fråga om han kunde trolla fram en nyckel så att jag fick sparka på däcken under dagen. När skicket visa sig vara dugligt bad jag om ett pris som den stod = orörd...

-Njaae vi brukar ju inte sälja såhär... men jag ska höra efter.

Nu gick det som ni förstår alltså vägen, för 37-44% lägre pris än i hallen så fick jag:

20140611-145440-1.jpg

Kanske världens stabilaste löstagbara hatthylla med justermån både på längd/höjd
img-20140611-163537.jpg

Lasthöjd: 480mm = lågt satan för att vara utan luftfjädring/färdtjänstanpassad

Lastöppning: 1160mm

Längd lastutrymme med nedfällda säten: 1800mm

20140611-154125-1.jpg

Taklampa...
20140611-154514-1.jpg

..uppladdningsbar ficklampa = laddas när den sitter fast i taket
20140611-154427-1.jpg

Andra exklusiva tillbehör och finesser som ingick är ex. takräcke - nytt i kartong, rattmuff, proffsinstallerad wunderbaum, AC, P-skiva, största motorn *hrm* 1.5/106hk..., isskrapa med borste, sätesvärmare och en packe cd-skivor. Tror jag räkna till 17st olika luckor/förvaringsfack i främre kupéutrymmet, har jag inte tappat bort saker i bilar innan så...

20140611-154836-1.jpg

Svinnöjd, älskar bra affärer! Lätt en bil som kan få snurra 10-20 år i min ägo om jag sköter mig, kamkedja är det också.

Last edited:

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
När kommer iPhone 6 ut? Tänkte vänta ut den innan jag ersätter min 4S.

Köpte en uppsättning bestick igår i Köpenhamn som ersätter de jag fick av min mamma när jag flyttade hemifrån för nästan 20 år sedan. Den har aldrig varit komplett i min ägo efter att ha varit i familjens bruk närmare 50 år.

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
I oktober enligt obekräftade rykten.

OK, det lär ju visa sig om ryktena stämmer. Jag hoppas inte den blir allt för stor för jag vill egentligen inte ha någon mindre version av en IPad Mini i fickan. Den ska gå ner i en jeansficka utan att man tycker att det är obekvämt när man rör sig. Ibland kan man sakna sin gamla Nokia 8800 som gled ner perfekt.

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
OK, det lär ju visa sig om ryktena stämmer. Jag hoppas inte den blir allt för stor för jag vill egentligen inte ha någon mindre version av en IPad Mini i fickan. Den ska gå ner i en jeansficka utan att man tycker att det är obekvämt när man rör sig. Ibland kan man sakna sin gamla Nokia 8800 som gled ner perfekt.
Man pratar om 4,6 tum så det blir nog ingen kloss.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC