KjellKriminell
killar kan!
Köpte tankväska för 269:- på Lidl. Det är billigt.
Billiga prylar får man aldrig för många. har man nån nytta av den? (har ca 20 meter till Lidl, måste shoppa en om den är bra)
Köpte tankväska för 269:- på Lidl. Det är billigt.
Billiga prylar får man aldrig för många. har man nån nytta av den? (har ca 20 meter till Lidl, måste shoppa en om den är bra)
Kaffe hinkar jag i ohyggliga mängder, gott kaffe dricker jag lite mer sällan och min konjakskonumption.... en kvarting om året räcker alla gånger
(mest beroende på att jag aldrig köper hem någon)
Meh, det är ju ingen rosa vikmobil...
Nä just det, du var ju den tuffare typen av tjej....
Länka!
Tipsa gärna om bra cigarrer också, både budgetvarianter och lite finare.
Vart en NAD 32A1 32" LCD TV idag.
Det här är lite som att fråga folk om "tips på en god öl". Vad gillar man? Tjocka? Tunna? Långa? Korta? Kraftiga? Milda? Nu vet jag inte om mina smakpreferenser är något en "novis" ska följa men..
Vart ligger den affären?Jag börjar inse att jag nog ska betala dubbla priset och köpa dom hos min lokala cigarrhandlare istället
Vart ligger den affären?
Jag gillar fylliga runda smaker, tunna och korta cigarrer eftersom jag inte röker dom för rökandets skull, dessutom ska dom gå att köpa som singles, eftersom jag inte är någon storförbrukare och inte har humidoar.
En god dessertcigarr helt enkelt.
Jag börjar inse att jag nog ska betala dubbla priset och köpa dom hos min lokala cigarrhandlare istället, för beställer man så måste man köpa minst 10st, vilket är en årskonsumption för mig, men tipsen på goda cigarrer kan ju funka ändå, jag tror att dom är hyfsat välsorterade.
Då innebär det att jag köpte den här lilla godsaken till mig själv igår...
Japp det blev det.. jag kunde inte låta bli godsaken..
den fetaste med trådlös överföring av luften till klockan. får hem den i slutet av nästa vecka.
skall köra ner i hamnen i testa den med ett fiskespö
Japp det blev det.. jag kunde inte låta bli godsaken..
den fetaste med trådlös överföring av luften till klockan. får hem den i slutet av nästa vecka.
skall köra ner i hamnen i testa den med ett fiskespö
Vafan e´re?
Det ser väl vem som helst :loooser..
En simpel liten dykarklocka...
Ser riktigt najs ut Torstein!
Fiskespö? Vänta två och en halv vecka på att jag ska komma hem sen åker vi upp till Kullen och testar på redit!
Kan du få tag på Mares grejjer där du är nu eller tills du kommer hem ?..
Behöver en regulator och andrasteg. och en väst.. vill helt köra mares saker o dem har en som heter MR32 som är sjuperduper. finns inget begagnad av den o nytt kostar det typ 12.000 för reg o väst. känns liiiiite krystat när man kan få en hel utrustning för dem stålarna..
jag snäl? NEJ bara ekonomisk.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari