Prisvärt för att vara från hyllan:
Köpte mig en sån på biltema för 129 spänn. Funkar bra den med. Kanske inte för kontinuerligt arbete, men då och dåPrisvärt för att vara från hyllan:
Och idag blev det en MitoView attachment 433531
Som sagt.
Gick snabbt att tröttna på micra?
Det blev 1.4 tb. Tycker effekten räcker till gott i den lilla bilen. Har bara kört den 5 mil men är toknöjd. Den gräddvita färgen är verkligen sjukt snygg, ett krav från min sambo att det skulle vara den färgen!
Dock så finns det ett litet klonk från framvagnen som ska undersökas, vanligt på Mito?
Klonk I framvagnen har jag inte hört om att det skulle vara ett vanligt fel på MiTo. Å andra sidan är MiTon inte direct någon dussinbil I Sverige så om det skulle vara ett vanligt fel är det ändå bara ett par bilar det handlar om och då är det ju inte ett vanligt fel.
Jag vet att I alla fall Alfa 156 har lite klonkljud ibland. Bussningarna till krängningshämmaren brukar kunna låta på den bilen fast så tror jag inte är fallet med MiTon.
När klonkar det?
Har du kört Alfa innan förrästen?
Cat...
La en order idag, bara inte nån jävel säger att det finns något bättre nu..
En sånhär telefon. Mest för att min privata dog. en jobbmobilen var lite sliten med, och den här har dual sim.
Den är inte smäcker, men den är sådär funktion-före-form-snygg.
View attachment 433569
Största anledningen till inköpet var att min mobil började bete sig helt efterblivet på jobbet idag så nu fick det helt enkelt bli nytt inköp av en såndär tingest. Och eftersom att jag gillar saker som håller så var ju Cat rätt intressant. Hade inga direkta besvär med min förra Cat heller, sålänge som den levde iaf.
Och, med den här kan man ta sånhär bilder:
View attachment 433573View attachment 433574
Och, dessutom ta punkt-temp på flera ställen, så om jag vill kan jag mäta tempen över hela däcket på en gång.
Tänkt skaffa en ett halvår eller så nu. Kan vara bra att ha.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari