"Det här köpte jag idag!"-tråden

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Ett hus. Så just nu är den nya porren för mig badrum & kökskataloger. :rolleyes:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Ny handkontroll till ps3an o sen tror ja de va två saker till men jag kommer inte ens ihåg vad det var.. jävla ebay, man blir ju shopoholic, behöver knappast en tredje handkontroll till ps3an eftersom jag redan har två o det aldrig är nån annan än jag som spelar :gnissla
De andra grejjerna var tydligen så onödiga så jag inte ens minns vad det var...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Satan vad ni konsumerar!
Jag tänker fortsättningsvis ställa mig utanför konsumtionssamhället.
Ska bara köpa ett par näbbstövlar först, sen ska jag inte handla mer.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Nya skivor, ok, belägg, hjullager och bromsslangar runt om till hobbybilen. MB-original. Kostade bara 7000:- . Sjukt billigt. Handlade tidigare i veckan men vart klar med monterandet idag. Det gamla funkade med det är skönt att ha allt nytt isf delar med oklar status på hobbyfordon.

Vad har trådstartaren Fredda tagit vägen förresten. HAn bara försvann? Jag har skrivit till honom i våras med inget svar :va

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nua skivor, ok, belägg, hjullager och bromsslangar runt om till hobbybilen. Handlade tidigare i veckan men vart klar med monterandet idag. De gamla funkade med det är skönt att ha allt nytt isf oklar status på hobbyfordon.

Vad har trådstartaren Fredda tagit vägen förresten. HAn bara försvann? Jag har skrivit till honom i våras med inget svar :va

Har du tid med sånt på dagtid? Jobbar inte du?

Dominator-Rocks

Guest
Nya skivor, ok, belägg, hjullager och bromsslangar runt om till hobbybilen. MB-original. Kostade bara 7000:- . Sjukt billigt. Handlade tidigare i veckan men vart klar med monterandet idag. Det gamla funkade med det är skönt att ha allt nytt isf delar med oklar status på hobbyfordon.

Vi snackades vid lite innan han stack, han tyckte att SH blev tråkigare och tråkigare för var dag som gick och han hade planer på att lägga ner SH... vilket han till synes gjorde.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Vi snackades vid lite innan han stack, han tyckte att SH blev tråkigare och tråkigare för var dag som gick och han hade planer på att lägga ner SH... vilket han till synes gjorde.

Ok, det var tråkigt. Gillade Freddas inlägg och hade sett fram emot att kanske träffa människan och om möjligt åka lite hoj denna sommar.

Nåväl, han kanske vart förälskad eller ngt annat roligt och bailade ut av den anledningen! :D

Skönt att han inte verkar ha kört ihjäl sig iaf.

Tack för infon.

Dominator-Rocks

Guest
Ok, det var tråkigt. Gillade Freddas inlägg och hade sett fram emot att kanske träffa människan och om möjligt åka lite hoj denna sommar.

Nåväl, han kanske vart förälskad eller ngt annat roligt och bailade ut av den anledningen! :D

Tack för infon.

Om du vill ha kontakt med honom så kanske Mattias eller RoLLer har nått nummer/mail... han jobbade med/hos dom ett tag har jag för mig.

_teSSan_

Guest
Har varit utan bil sen i tisdags förra veckan så jag fick svår abstinens, med svåra skakningar, nästintill hjärnblödning idag och var tvungen att handla. Man kan inte vara utan bil härute i skogen.. :gnissla

Bifogat

• saaben.jpg
    saaben.jpg
    41.6 KB · Visningar: 51

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Tack för infon.

Håller med till fullo! Det här är på väg neråt, såg först idag att Paradoxy också lagt ner SHandet. :(

Det senaste jag köpte var tre kg Breplast finspackel. Upphetsande!

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
SH blev tråkigare och tråkigare för var dag som gick och han hade planer på att lägga ner SH...

Är sugen på att lägga ner jag med. Det värkar även som att många tycker att jag är FÖR aktiv här. Men vad fan ska man göra då? Något produktivt? Fan heller.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Håller med till fullo! Det här är på väg neråt, såg först idag att Paradoxy också lagt ner SHandet. :(

Det senaste jag köpte var tre kg Breplast finspackel. Upphetsande!

Det visste jag inte. Han var ju också kul.
Vi får hoppas att det bara är särleken, det brukar vara så när folk slutar höra av sig.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning