Calmanders
U'll never catch me alive!
Ett hus. Så just nu är den nya porren för mig badrum & kökskataloger.
En saab 9-3 blev dagens köp.
Nua skivor, ok, belägg, hjullager och bromsslangar runt om till hobbybilen. Handlade tidigare i veckan men vart klar med monterandet idag. De gamla funkade med det är skönt att ha allt nytt isf oklar status på hobbyfordon.
Vad har trådstartaren Fredda tagit vägen förresten. HAn bara försvann? Jag har skrivit till honom i våras med inget svar
Har du tid med sånt på dagtid? Jobbar inte du?
Nya skivor, ok, belägg, hjullager och bromsslangar runt om till hobbybilen. MB-original. Kostade bara 7000:- . Sjukt billigt. Handlade tidigare i veckan men vart klar med monterandet idag. Det gamla funkade med det är skönt att ha allt nytt isf delar med oklar status på hobbyfordon.
Vad har trådstartaren Fredda tagit vägen förresten. HAn bara försvann? Jag har skrivit till honom i våras med inget svar
Vi snackades vid lite innan han stack, han tyckte att SH blev tråkigare och tråkigare för var dag som gick och han hade planer på att lägga ner SH... vilket han till synes gjorde.
Ok, det var tråkigt. Gillade Freddas inlägg och hade sett fram emot att kanske träffa människan och om möjligt åka lite hoj denna sommar.
Nåväl, han kanske vart förälskad eller ngt annat roligt och bailade ut av den anledningen!
Skönt att han inte verkar ha kört ihjäl sig iaf.
Tack för infon.
Ok, det var tråkigt. Gillade Freddas inlägg och hade sett fram emot att kanske träffa människan och om möjligt åka lite hoj denna sommar.
Nåväl, han kanske vart förälskad eller ngt annat roligt och bailade ut av den anledningen!
Skönt att han inte verkar ha kört ihjäl sig iaf.
Tack för infon.
SH blev tråkigare och tråkigare för var dag som gick och han hade planer på att lägga ner SH...
Vart värker det?Är sugen på att lägga ner jag med. Det värkar även
Vart värker det?
Håller med till fullo! Det här är på väg neråt, såg först idag att Paradoxy också lagt ner SHandet.
Det senaste jag köpte var tre kg Breplast finspackel. Upphetsande!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|