På samma tema så är denna nu i postnords händer.Blir bra nu när det äts mer kött än vanligt...?
Lite redig beef jerky ska det väl gå att ordna.
På samma tema så är denna nu i postnords händer.Blir bra nu när det äts mer kött än vanligt...?
Förstår känslan.
Ironin i att jag svarade dig med en försiktigt humoristisk "brödtext" i blockettråden innan jag sett detta inlägg...
VillhöverFår lite klagomål på os hemma nu när det bara äts kött...
View attachment 491136
Så köpte en el-utomhus-airfryer-grill-rök-tork.
Premiär imorgon med en tomahawk tror jag. ?
View attachment 491158
En refurb Pixel 3a som jag sedan flashade in Ubuntu Linux på. Inget mer pervospionerande i fickan!
Mobilen kostade straxt under en tusenlapp, så inte värst dyrt även om det är en gammal modell.
Jag har ringt, skickat sms och använt mobildata och allt har funkat. Nu är det väl mer att se om den får spunk över tid och slutar funka. Men förutom bristen på appar så verkar det vara fullgott..Har de fått ordning på 4G etc mobilkommunikation och allt som gör att den fungerar som telefon? Senast (länge sedan) jag kollade, så var det just sånt som inte lirade och de fungerade mest som en liten dator med wifi som bäst.
Hur ser man ut på kroppen efter en liggning på den där mattan?Pain is good... Spikmatta på riktigt och inte mjuka piggar som bara kittlas. Ger rejält med endorfiner efter en stund.View attachment 491248
Som man kan gissa... Tänk nåldynaHur ser man ut på kroppen efter en liggning på den där mattan?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|