Köpte en Powerbook igår
En dac, det står på framsidanKöpte en sån här idag:
Någon som kan klura ut vad det är för något?
Köpte en sån här idag:
Köpte en sån här idag:
Det ser ut som en 24 bitars/96 Khz D/A-omvandlare.
Klarar det mesta högupplösta ljudet från exempelvis SACD eller DVD-A. Dock finns det vissa SACD-publikationer som är 24 bitars/192 KHz i 2 kanaler.
Det ser ut som en 24 bitars/96 Khz D/A-omvandlare.
Klarar det mesta högupplösta ljudet från exempelvis SACD eller DVD-A. Dock finns det vissa SACD-publikationer som är 24 bitars/192 KHz i 2 kanaler.
Hehe ok det var lite för enkelt... hoppas iaf. att den är minst lika bra som den DAC jag fått låna hem just nu (en gammal cambridge DAC 3). För den lyfte ljudet otroligt från datorn.
För mycket fritid!
För mycket fritid!
Jag köpte en balaklava från Biltema, riktigt skön faktiskt så nu är det bara ett mysterium kvar, hur håller man händerna varma i detta kalla senvinterväder?
Det gör den säkert. Tänk bara på att ge den så bra källmaterial som möjligt. Ju bättre hårdvara man har desto bättre kvalitet på källmaterialet måste man ha annars hör man hur illa det låter.
Finns ett par ganska bra HiFi-trådar här på forumet om du vill fördjupa dig och läsa åsikter av SH-medlemmar. Annars finns det såklart HiFi-forum också.
Va? Nä, jag har bara 26 veckor semester per år.
Styrmuffar så kan du köra crosshandskar under
För mycket fritid!
Jag köpte en balaklava från Biltema, riktigt skön faktiskt så nu är det bara ett mysterium kvar, hur håller man händerna varma i detta kalla senvinterväder?
Feltema har för 129 krVar kan man införskaffa ett par sådana?
Idag blev det en Hypermotard
Grattis! Måste kännas underbart!Idag blev det en Hypermotard, kom precis hem med den.
Men typiskt att det ska komma ett snöoväder SAMMA dag som jag köper hoj
Nåja, jag gjorde en fuckyou-burnout i carporten där det var torr asfalt och sen ställde jag den i garaget. Får väl se när det får komma fram igen
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari