Verkar intressant, varifrån köpte du den?
Vad är det för bil det där?
En gas-låda som låter bra? :
1800:- och som ni ser värd varje krona!
och pappa fick en ny stenhård hjälm och hanskar
Jag tummar på säkerheten jag kommer nog att döStenhård störtkruka, hoppas den här håller då. Fast du borde köpt Arai
Jagar?
Har en kompis som var med och fick ordning på rasen.
Var så in i hästafittan med höftledsfel inom rasen tidigare, så jag har svårt att förstå att den gick att rädda.
Jag fick hem en sån här igår. (det gills ändå)
998kr för en aktiv och låter såinnihelvetes bra. Helt otroligt prisvärt.
Den har jag i den här som är anledningen att jag aldrig är inloggad här mer, har inte rört motorcykeln på flera veckor.
Det finns väl ett antal Skylines i Gävle trakten nu va?
Tycker man ser nån då och då i den staden.
en ipod shuffle och diverse silikon- och vinylartiklar från en butik i Amsterdam med många suspekta artiklar.
1800:- och som ni ser värd varje krona!
och pappa fick en ny stenhård hjälm och hanskar
Det är nu jag skulle vilja lägga in youtubelänken på standup komikern som valde mellan att gå på Anne Frank museum eller sexshop i Amsterdam...
Men jag hittar den inte
världens skönaste hjälm finns ingen annan som passar så perfekt på min skalle.den som kommer på 2plats är x-lite. http://www.rideicon.com/product_details.jsp?category=1236&id=5725Helvette va gullig hjälm! nu vart man ju lite avundsjuk ändå!
världens skönaste hjälm finns ingen annan som passar så perfekt på min skalle.den som kommer på 2plats är x-lite. http://www.rideicon.com/product_details.jsp?category=1236&id=5725
har du sett din avatar.nåja fin vet jag inte men jag tycker den är cool iafa.Jag tycker inte att den var speciellt fin, men det kanske går att lacka över powerpuffpinglorna?
(mitt nya bättre jag editerade inlägget)
har du sett din avatar.nåja fin vet jag inte men jag tycker den är cool iafa.
nja nu är det ju inte dom men hade det varit dom hade det nästan varit ännu bättre erkänn lite rolig är denBartkåpan fyller en funktion! Den är avskräckande på tjuvar.
Men allvarligt, är du en hängiven fan av barnprogrammet i fråga, eller varför valde du det motivet?
Utökade garaget med en Tomos Quadro 49cc nyligen då moppebegäret återinfann sig Den blir fin-fin att fisa till jobbet på i vinter
http://www.martens-tweewielers.nl/content/images/d0aca9e38ea5ef00450bcddd8f4fc45e.jpg
ja jävlar, dit borde man gått. Försökte dock gå på van Gogh-museet men det kostade förfan 9 € så vi gick på bögporrkino och coffee shops i stället. When in rome/amsterdam liksom...
sjukt b att ingen tullar-hund fick sniff på mej (pga coffeeshoplukten i kläderna) så att nån tullare blitt tvungen att gå igenom min skit. det hade varit ganska roligt.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|