Man har ju litet svårt med koordination och kroppskontroll ibland...- Skönt för dig, menar det verkligen.
(men till nästa gång.. skalla med pannan, inte munnen)
Man har ju litet svårt med koordination och kroppskontroll ibland...- Skönt för dig, menar det verkligen.
(men till nästa gång.. skalla med pannan, inte munnen)
Skumt, jag har haft min i flera år och den har nästan aldrig misslyckats.Efter provat på två bilar kan jag inte rekommendera denna.
För svag och för litet batteri.
Jaja…
Skumt, jag har haft min i flera år och den har nästan aldrig misslyckats.
Får jag gissa så kanske du provat på en bil som dragits med typiskt manligt "nu sitter det bra"-moment, eller t om en däckfirma som dragit åt med 8405 nm..
Jag drar mina med moment + 10% och har aldrigt misslyckats med min guldklimp från Lidl
Acetylen fungerar alltid.Jag åker till min son och byter då han har en bra garagedomkraft (min sänker) en bra gårdsplan (asfalt, jag har grus) och han har en bra kompressor, mutterpicka och allt annat som behövs.
Något år hade han till och med ställt upp sitt mektält på platsen, då han har rätt många bilar själv att byta på och det regnade konstant.
Han momentdrar alltid, både på sina egna bilar, och åt dom som byter hos honom, kör man två ugga-dugga med mutterknacken lossar han först och momentdrar sedan.
Både jag och han har jobbat på däckverkstad och träffat på sönderdragna fälgar och hjulbultar, och när det var dragit riktigt jävla hårt var det dragskaft och förlängningsrör som gällde, då orkade inte ens proffsmutterdragare
Köpte för en tid sedan, kom med posten igår.
Nu har man något att roa sig med när man väntar på flygplatser runt om i världen...
Du kan ju ta en ladd- och bajspaus vid någon mack?Själv glömde jag att ladda telefonen i natt och skulle iväg hyfsat tidigt i morse, så nu sitter jag här med bara 40% kvar...
Själv glömde jag att ladda telefonen i natt och skulle iväg hyfsat tidigt i morse, så nu sitter jag här med bara 40% kvar...
Sån där låda har jag också köpt.O-ringar.. varför har inte alla, alla storlekar och alltid? Är väl bara vakumförpacka mörkt så håller dom nog i en halv evighet.
Ordern var att jag var helst tvungen att lösa detta idag och vi ska på kalas, inte bli sen =/
Järnet efter jobbet..
-Hej, har ni något sortiment av lite större o-ringar? (första butiken idag, fjärde sedan i söndags)
-Ja eller vad är stora?
-85-95 på ett ungefär.
-Vi kollar här och han plockar fram en sortimentlåda på en hylla.
-Ja men någon av de här tre borde lira, vad kostar dom?
-Eh ja den här lådan kostar 1070:- (+moms).
*host* -Det finns inget lösvirke?
-Nja.. jo vänta jag ska kolla och han slinker iväg bakom kulisserna.
-Kolla här om någon funkar, blandlåda som vi ändå inte kan sälja (utan mått). Ta dom du vill ha, utan kostnad.
-Oj tack, jag kikar.
Behöver 2-3st, halvknixigt att mäta så fick med mig fem. Köpte en flaska grovrent som utlova kunna bli 324L, nåja samt någon färdigblandad spray så blir avloppsskåpet fint.. kanske.
Alltid något mått i fickan.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |