Det här med att undanhålla saker i annonser...

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
En hoj jag sålde för några veckor sen lockade till sig en Norrman från Oslo, när han dök upp hade han ett sånt micro-minisläp, modell Polsk bärplockare!! Dessutom från typ 60 talet.

Hojen var ovanligt stor och lång dessutom. Det visade sig att han byggt en slags hållare med plankor som såg ut som skit, jag baxade upp den och när jag åkte iväg en halvtimme senare stod han fortfarande och snurrade rep & remmar kors och tvärs:hihi

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A

Jag skrev en liknande när jag sålde min Cherokee, skrev rubbet, grundpris och prutade på mig själv i annonsen. Blev såld till utsatt pris efter några dagar, inget att diskutera efter en enklare provkörning.

Blev dock lite fundersam när en herre i rullstol hörde av sig om att ha den för att ta sig ut i skogen med :gnissla

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Blev dock lite fundersam när en herre i rullstol hörde av sig om att ha den för att ta sig ut i skogen med :gnissla

På bilar med automatlåda brukar man bara kunna koppla in någon sorts standardgrej så kan man köra dem utan underkropp. Vet inte hur det är med den gubben eller din bil dock ;)

MÅLAREN

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
FZ8N 11a
Finns så jävla mycket Oärligt folk nuförtiden. Själv har jag sålt lite MC delar. Lagt ut annons med bilder. Pratat med köpare, och lovat att varorna är fina osv. Sedan kontaktat köparen och kollat så allt varit till belåtenhet.. Vill inte lura nån sugen köpare och sedan höra massa gnäll osv. Alla skulle varit som mig helt enkelt:D

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
På bilar med automatlåda brukar man bara kunna koppla in någon sorts standardgrej så kan man köra dem utan underkropp. Vet inte hur det är med den gubben eller din bil dock ;)

Han kunde nog köra bilen utan större bekymmer = den biten hade han nog koll på, men att höra av sig på en shitbox där annonsen lyser "förstör det själv bil". Däremot var han nog ingen hejare på att meka, frågorna avslöja honom, och han undrade lite vad det här med fördelningslåda var för något eftersom jag hade skrivit vilken det var och vilka lägen den hade i.o.m. att det var bilens starkaste punkt.. typ.

Kanske inte helt rätt objekt att handikappanpassa, om det nu behövdes, och inte den klanderfria driftsäkerheten man förmodligen är ute efter i det läget :)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring