Det här med att vinka till varandra när man kör hoj...

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
När man åker igenom någon halvt utdöd by i valfri gudsförgäten avkrok så brukar folk vinka åt en. Även om den enda människa man ser är den närsynte hemmansägaren i 70-årsåldern som står för sig själv på sin lägda med en grep i ena handen. För är det någon som passerar den avkroken så är det antagligen någon som har ett ärende i trakten och har personen ett ärende i trakten så är risken ganska så kanske man råkar känna den personen. Och då vore det ju väldigt oartigt om man inte hälsade. För man vill ju inte att folk ska få för sig att man går omkring och tror att man är viktig eller något.

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
När jag kör bil brukar jag "låtsas" vinka genom att sakta ta upp handen för att ta ner solskyddet samtidigt som man möter en bil. Oftast blir resultatet att motparten vinkar väldigt förvirrat tillbaka och i precis samma sekund som man möts, inser de att man bara har vinklat ner solskyddet...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
När jag kör bil brukar jag "låtsas" vinka genom att sakta ta upp handen för att ta ner solskyddet samtidigt som man möter en bil. Oftast blir resultatet att motparten vinkar väldigt förvirrat tillbaka och i precis samma sekund som man möts, inser de att man bara har vinklat ner solskyddet...

Den körde jag med ett tag oxå. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Den körde jag med ett tag oxå. :D

Ni är elaka och onda :4skrika
Typiskt stabor o inte tänka på oss förvirrade själar från landet som tror gott om alla. :7peta

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
När man åker igenom någon halvt utdöd by i valfri gudsförgäten avkrok så brukar folk vinka åt en. Även om den enda människa man ser är den närsynte hemmansägaren i 70-årsåldern som står för sig själv på sin lägda med en grep i ena handen. För är det någon som passerar den avkroken så är det antagligen någon som har ett ärende i trakten och har personen ett ärende i trakten så är risken ganska så kanske man råkar känna den personen. Och då vore det ju väldigt oartigt om man inte hälsade. För man vill ju inte att folk ska få för sig att man går omkring och tror att man är viktig eller något.

Jag brukar tuta på folk längs vägen och vinka till dom när jag har tråkigt. Nästan alla vinkar tillbaka och står sen där som frågetecken när man dragit förbi. Sen snackas det nog i hela bygden om vem den där vinkande mc-killen var. Dessa livets små glädjeämnen...... :)

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping