Det här med att vinka till varandra när man kör hoj...

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
ps. Han hade en harley-klubb i Thailand. Det var märkligt sa jag då till han, som då ilsknade till igen. Som om alla svensson borde veta att harleyklubbar i Thailand är rätt vanligt. :brynad

Det var ju en del svenskt klubbfolk med förkärlek till HD som letade upp vilsekomna barn efter tsunamin 2004. De sålde sen dem vidare på lite olika håll. Du råkade inte fråga om ev koppling?

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Jag brukar hälsa på likasinnade när jag går omkring på nudiststranden med ribba men jag har märkt att det bara ger mig antingen väldigt konstiga blickar eller väldigt öppna inviter. Jävligt tråkigt då jag är där för att visa upp min prakt för damerna, jag är inte intresserad av män :mad:

"Likasinnade"? I din värld - heta brudar. I den tyska världen av tjockisar - du.

Deal with it. :hihi

Triumph Int

Medlem
Gick med
19 Oct 2008
Hoj
Snart
Militär i uniform hälsar ju på varandra,
så då måste ju alla i läderuniform också hälsa

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
"Likasinnade"? I din värld - heta brudar. I den tyska världen av tjockisar - du.

Deal with it. :hihi

Alltså, jag brukar bara hälsa på de andra nakna männen med prakten i vädret, damerna ignoreras nonchalant för att spela cool.

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Det var ju en del svenskt klubbfolk med förkärlek till HD som letade upp vilsekomna barn efter tsunamin 2004. De sålde sen dem vidare på lite olika håll. Du råkade inte fråga om ev koppling?

Där ser man! Nja asså jag försökte fråga lite men han verkade tolka det som om jag drev med han och tittade mest bara surt på mig.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Så om jag naken, endast iförd en volvokeps över mina perukdreads, och med stånd framför en udda färgad ford minibuss samtidigt som jag pekar finger och nickar lite coolt åt mötande så är jag garanterad att de pekar finger tillbaka?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Så om jag naken, endast iförd en volvokeps över mina perukdreads, och med stånd framför en udda färgad ford minibuss samtidigt som jag pekar finger och nickar lite coolt åt mötande så är jag garanterad att de pekar finger tillbaka?

Hur ska de se att du har stånd när du sitter bakom ratten och inte heter John Holmes? Nej serru, du får nog tamejfan stå upp i sätet och vifta med klockspelet för att du ska få någon respons.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Vi som kör C1 hälsar glatt eftersom inga andra MC-åkare hälsar. En del gåntrafikanter (!) vinkar också!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det kan vara så att jag inte är helt som man ska, men om någon tittar mig i ögonen och håller kvar blicken hälsar jag :hej

Ett leende och ett hej kostar inte så mycket :hej

Det kan spela in att jag är uppväxt på landetlandet :näsblod

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det kan vara så att jag inte är helt som man ska, men om någon tittar mig i ögonen och håller kvar blicken hälsar jag :hej

Ett leende och ett hej kostar inte så mycket :hej

Det kan spela in att jag är uppväxt på landetlandet :näsblod

Jag hälsar alltid på grannar, vinkar o lipar alltid åt barn som sitter bakåtvända i bilen.
Leendet kan man ha till övers åt folk ändå. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag hälsar alltid på grannar, vinkar o lipar alltid åt barn som sitter bakåtvända i bilen.
Leendet kan man ha till övers åt folk ändå. :)

Lipar åt barnen? :gråta Åt barn gör man såhär :dummer
Ni pratar så konstigt.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet