Det har hänt. På allvar alltså!

Glassen

Förbjud förbud!
Gick med
22 May 2006
Ort
Ångermanland
Hoj
En cross
Man ser att du kan hantera kameran iaf, om ett tag hanterar du säkert hojen minst lika bra:tummenupp
Grattis till en snygg hoj!
 

MikkE

Guest
Oj, jisses. Tack så mkt för alla gratulationer. Känns redan som man är i familjen HELT nu =)

Nu ska jag ringa min kära mamma och säga att jag är hojägare. Ska bli intressant :gnissla
Päronen är oroliga för sin lilla pojke vettni :D

Äntligen din jävel. Du är bara ca 3 år sen :tungan

Grattis som fan till hojen och allt. ta kortet och kom hem sen så vi kan gasa lite :tummenupp
Bjäbb bjäbb! Jag drar ju bara ut på öööh... spänningen! =)
Kollar körkolor nu och ska se när jag har råd att fixa det. Blir till att leva lite snålare framöver =(

När man trodde att velandet aldrig skulle ta slut, haha.. Grattis. :)

Haha, säger detsamma om mig själv. Jisses vilket velar-mongo jag har vart =S
 

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Inte en dag för tidigt! Nu saknas bara en offroadare :tummenupp
 

gherman

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
1200GS
Ola på bike är grym!

Själv köpte jag en BMW 1200 GS privat som hade sålts av Bike i T-hättan. Pratade med Ola och han var helt enastående!!! Jag kommer alla gånger köpa min näst ahoj sav Ola!

//Gabriel
 

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
Ort
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
MikkE Bjäbb bjäbb! Jag drar ju bara ut på öööh... spänningen! =) Kollar körkolor nu och ska se när jag har råd att fixa det. Blir till att leva lite snålare framöver =( [/QUOTE skrev:
Grattis till hojen :yoparty Men snålare kan du väll inte leva då måste du ju sy in mc stället :) :tummenupp
vi ses på Lunda så ska ja/vi bjussa DEJ PÅ VARM KORV :D så du ryms i stället

//Robin
 

MikkE

Guest
Grattis till hojen :yoparty Men snålare kan du väll inte leva då måste du ju sy in mc stället :) :tummenupp
vi ses på Lunda så ska ja/vi bjussa DEJ PÅ VARM KORV :D så du ryms i stället

//Robin
Haha. Stället sitter redan tight. Bara på överarmarna som blir fladdriga om jag har rak arm =)

Nice, blir Lunda när jag har kortet :tummenupp
 

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Skogen
Hoj
Vuxen = Bil
Köpte min Retta av OLA mkt bra kille, trots sin nackskada log han mest hela tiden, kanske för han har provision / :D

Nej men han vart mkt bra och jag mkt nöjd. Enda nackdelen är väl att det är lite trögt att komma i kontakt med tillbehörsbutiek via telefon annars :tummenupp till Bike!

Grattis till din nya hoj och du... kör lugnt där ute :yoparty
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Kul grabben grattis.
MEEENNNN Ffyyy på dej köra utan A-kort :D
fast å andra sidan så har du aldrig vare den stillsamme personen :rolleyes:
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jaha, grattis då. Det finns faktiskt ingen bättre hoj. Jag har haft fem själv. Du kan räkna med att laddningsregulatorn, styrlagren och kamkedjesträckaren ger sig innan juli är här. ;)

Edit: Hjullagren bak också. :hihi

Hjälmen var väl sådääär... Lägg nu en massa pengar på bensin så kommer det att bli alldeles utmärkt.
 

MikkE

Guest
Jaha, grattis då. Det finns faktiskt ingen bättre hoj. Jag har haft fem själv. Du kan räkna med att laddningsregulatorn, styrlagren och kamkedjesträckaren ger sig innan juli är här. ;)

Edit: Hjullagren bak också. :hihi

Hjälmen var väl sådääär... Lägg nu en massa pengar på bensin så kommer det att bli alldeles utmärkt.

Äh, nu är du bara sur och grinig för att jag har mer cc än dig. Visst ja, yngre också :hihi

Nä men bra att veta iaf. Är dessa delar mer utsatta på denna modell?
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
2824969 Äh, nu är du bara sur och grinig för att jag har mer cc än dig. Visst ja, yngre också :hihi

Nä men bra att veta iaf. Är dessa delar mer utsatta på denna modell?
Mjaaa... Är de aldrig bytta kanske du får nöjet att göra det under din ägandetid. Inget av det är särskilt svårt eller dyrt att fixa. Det är bara att köra tills nåt händer. Det är som sagt en sjukt bra hoj, och du får nog ligga i om du ska köra hårdare än hojen klarar av.

Sen är jag inte avundsjuk. Jag är så storsint att jag gläds med dig. Om du vill kan vi rejsa på bulten nån dag, så får vi se hur mycket nytta du har av din ungdom och ditt cylindervolymövertag. :)
 

MikkE

Guest
Mjaaa... Är de aldrig bytta kanske du får nöjet att göra det under din ägandetid. Inget av det är särskilt svårt eller dyrt att fixa. Det är bara att köra tills nåt händer. Det är som sagt en sjukt bra hoj, och du får nog ligga i om du ska köra hårdare än hojen klarar av.

Sen är jag inte avundsjuk. Jag är så storsint att jag gläds med dig. Om du vill kan vi rejsa på bulten nån dag, så får vi se hur mycket nytta du har av din ungdom och ditt cylindervolymövertag. :)
Härligt att höra att det är en bra hoj! Du ska ju vara en hejare på Honda också har jag hört, blir till att fråga dig om problem uppstår hehe :tummenupp

Ang. Bulten så får du nog ge mig några år....... :gnissla
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Krattis MikkE!! :yoparty
men det va ju fasligt vilket beslutsångest du har haft?
Jäla kul mannen! Hoppas du får lika skoj med kameran hädanefter....:gnissla

:D
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top