Det kan inte vara SANT...

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
Fint, tack, måste fundera, men 34 hk, öh det är ju lika svagt som i originalcylindern eller? Har någon någon erfarenhet av sådana hära projekt?

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
kan lova att det blir bra mycket mer skjut i den......
34hk är på kopplingen, tänk på att miton orginal ger ca 29kusar på kopplingen

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
V.Andersson skrev:
Va heter hon då? :confused:
Nja, nu tycker jag vi pratar om något annat... Finns ju inte särskilt många snygga tjejer på Tegla så du får helt försöka gissa dig till det. :D

Lemon

,,,,,,
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -08
Hammet skrev:
kan lova att det blir bra mycket mer skjut i den......
34hk är på kopplingen, tänk på att miton orginal ger ca 29kusar på kopplingen

4000:- för 5 hk ................ :rock wow snacka om att punga ut pengar för nåt som knappt märks!

Lemon

,,,,,,
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -08
Mikael_cagiva: Var glad över att du bara behöver punga ut några enstaka tusenlappar...

Min bil har blivit saboterad i skolan av nån jävla idiot som lagt ner 2 stycken brickor i turbon på min bil....även en saxpinne i insuget,en plastbit i insuget och en skruv i luftfiltret...
jag måste byta turbo och Intercooler för 20 papp....

toppen klarade sej p.g.a att jag märkte det så fort...

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
Först motorcyklar och nu skall ni börja jämföra flickvänner... :)

Roligt för dig Lemon om hon knäcker ALLT.
Finns det bara fula tjejer på tegla?

"Nja, nu tycker jag vi pratar om något annat..."
Det var ju det Hammet gjorde, han föreslog ju den smarta iden att jag skulle skaffa pollini.

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Motorcyklar är alltid bättre, så är det bara. Nu återgår vi till tråden igen, dvs att din Mito är skit. ;)

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
Mikael Cagiva skrev:
Först motorcyklar och nu skall ni börja jämföra flickvänner... :)

Roligt för dig Lemon om hon knäcker ALLT.
Finns det bara fula tjejer på tegla?

"Nja, nu tycker jag vi pratar om något annat..."
Det var ju det Hammet gjorde, han föreslog ju den smarta iden att jag skulle skaffa pollini.

det är väl för fan bättre att köpa ett helt nytt cylinderkit och därmed få 5hk extra än att köpa en kolv och några packningar för 3000 och ha kvar orginaleffekten.....och nog känns 20%effektökning

F1skeN

bikes with speed is all you need
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
aprilia
splitter ny från tyskland, vad kan det ha gått på? 60.000 spänn?

motorn skär efter två månader, lite av anledningen kanske är en inte så lugn inkörning.

nu cylinder och kolv, bara sådär. kul att någon har en farsa som är svinigt tät och betalar vad som än dyker upp.

"pappa, den vill jag ha. NU!"

fy fan :skrämd

F1skeN

bikes with speed is all you need
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
aprilia
Lemon skrev:
Mikael_cagiva: Var glad över att du bara behöver punga ut några enstaka tusenlappar...

Min bil har blivit saboterad i skolan av nån jävla idiot som lagt ner 2 stycken brickor i turbon på min bil....även en saxpinne i insuget,en plastbit i insuget och en skruv i luftfiltret...
jag måste byta turbo och Intercooler för 20 papp....

toppen klarade sej p.g.a att jag märkte det så fort...

Lemon, Mikael_cagiva lägger antagligen inte en spänn ur egen ficka.

Tråkigt med bilen, har du någon aning om vem det är? Verkar ju vara någon som vet hur man saboterar en bil iaf.. En jävel som förtjänar ett riktigt kok stryk.

Lemon

,,,,,,
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -08
ja jag har misstankar, min mobil vart även stulen i bilen några dagar senare, och det vet jag vem det är...
men vad kan man göra åt det....? inget....
Måste ställa av bilen nu då jag inte har några föräldrar som betalar allt :rolleyes:
och jag äger ungefär 5kr ,knappt det.... :cool:

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
F1sken, he, he...en sak i taget...
Jag vet bara själv hur jag körde in den, det kan vi ju vara ganska säkra på, inte sant. Det är inte min sak att bevisa min oskuld i det påhoppet.
De facto är att jag körde in hela motorn på det sättet som det stod i instruktionsboken( inte över 6000 varv/min första 600). Det är allt jag vet och verkstaden verkade inte hitta något spår av oförsiktig körning och jag verkar anses som en lugn trafikant, men det är ju inte min sak att bevisa som sagt.
Så säkert har du rätt.

Och så det här med "inte en spänn ur egen ficka".
Ja, alltså rent praktiskt så stämmer det ju, inte hivade jag fram sedlarna ur fickan när räkningen kom, utan de drogs från mitt konto, så rätt igen fisk! (...att jag arbetat över 50 timmar i veckan skolan inräknat i vintras/våras det tyckte jag ju bara var roligt och klart att jag började arbeta i föräldrarnas packeri när jag var 8 för att det var en frisk fläkt, dyngarsle)

"pappa vill ha" det stämmer säkert också! 3/3 grattis fisk...

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
Däremot det här med Lemon, alltså det är ju för jä..jättesynd.
Alltså det måste ju vara grymt att veta att det finns någon som inte förstår sig på vad som är mitt/ditt och till på köpet huliganiserar andras bilar.
Taskigt...

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Mikael Cagiva skrev:
F1sken, he, he...en sak i taget...
Jag vet bara själv hur jag körde in den, det kan vi ju vara ganska säkra på, inte sant. Det är inte min sak att bevisa min oskuld i det påhoppet.
De facto är att jag körde in hela motorn på det sättet som det stod i instruktionsboken( inte över 6000 varv/min första 600). Det är allt jag vet och verkstaden verkade inte hitta något spår av oförsiktig körning och jag verkar anses som en lugn trafikant, men det är ju inte min sak att bevisa som sagt.
Så säkert har du rätt.

Och så det här med "inte en spänn ur egen ficka".
Ja, alltså rent praktiskt så stämmer det ju, inte hivade jag fram sedlarna ur fickan när räkningen kom, utan de drogs från mitt konto, så rätt igen fisk! (...att jag arbetat över 50 timmar i veckan skolan inräknat i vintras/våras det tyckte jag ju bara var roligt och klart att jag började arbeta i föräldrarnas packeri när jag var 8 för att det var en frisk fläkt, dyngarsle)

"pappa vill ha" det stämmer säkert också! 3/3 grattis fisk...

Går inte detta kalaset på garantin då? Är inte den första som frågat, så du kanske har svarat på det i texten. Jag hittade det iaf inte :rolleyes:

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...