Nja, nu tycker jag vi pratar om något annat... Finns ju inte särskilt många snygga tjejer på Tegla så du får helt försöka gissa dig till det.V.Andersson skrev:Va heter hon då?
Hammet skrev:kan lova att det blir bra mycket mer skjut i den......
34hk är på kopplingen, tänk på att miton orginal ger ca 29kusar på kopplingen
Estremo skrev:Nja, nu tycker jag vi pratar om något annat... Finns ju inte särskilt många snygga tjejer på Tegla så du får helt försöka gissa dig till det.
Estremo skrev:Nja, nu tycker jag vi pratar om något annat... Finns ju inte särskilt många snygga tjejer på Tegla så du får helt försöka gissa dig till det.
V.Andersson skrev:Haha en het gissning : Josefin Reinsjö
Mikael Cagiva skrev:Först motorcyklar och nu skall ni börja jämföra flickvänner...
Roligt för dig Lemon om hon knäcker ALLT.
Finns det bara fula tjejer på tegla?
"Nja, nu tycker jag vi pratar om något annat..."
Det var ju det Hammet gjorde, han föreslog ju den smarta iden att jag skulle skaffa pollini.
Lemon skrev:Mikael_cagiva: Var glad över att du bara behöver punga ut några enstaka tusenlappar...
Min bil har blivit saboterad i skolan av nån jävla idiot som lagt ner 2 stycken brickor i turbon på min bil....även en saxpinne i insuget,en plastbit i insuget och en skruv i luftfiltret...
jag måste byta turbo och Intercooler för 20 papp....
toppen klarade sej p.g.a att jag märkte det så fort...
Mikael Cagiva skrev:F1sken, he, he...en sak i taget...
Jag vet bara själv hur jag körde in den, det kan vi ju vara ganska säkra på, inte sant. Det är inte min sak att bevisa min oskuld i det påhoppet.
De facto är att jag körde in hela motorn på det sättet som det stod i instruktionsboken( inte över 6000 varv/min första 600). Det är allt jag vet och verkstaden verkade inte hitta något spår av oförsiktig körning och jag verkar anses som en lugn trafikant, men det är ju inte min sak att bevisa som sagt.
Så säkert har du rätt.
Och så det här med "inte en spänn ur egen ficka".
Ja, alltså rent praktiskt så stämmer det ju, inte hivade jag fram sedlarna ur fickan när räkningen kom, utan de drogs från mitt konto, så rätt igen fisk! (...att jag arbetat över 50 timmar i veckan skolan inräknat i vintras/våras det tyckte jag ju bara var roligt och klart att jag började arbeta i föräldrarnas packeri när jag var 8 för att det var en frisk fläkt, dyngarsle)
"pappa vill ha" det stämmer säkert också! 3/3 grattis fisk...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |