Det här är väl kanske inte så kinky direkt men det var en trevlig kväll.
Var på fest hemma hos två tjejer som jag kände, (Vi kan kalla dom A och B) minns att det var fler personer där men har inte ett minne av vilka eller hur många. Dom här två tjejerna klängde av någon anledning ganska ordentligt på mig, dock inte tillsammans utan när A var ute och rökte så satt jag och hånglade med B och vice versa, det håller på så några timmar och jag blev ju lindrigt sagt sugen på att ligga.
Släpade med A in på toaletten medans B var ute och rökte, vi hade en "trevlig stund" på toagolvet när B plötsligt börjar banka på dörren och undrar vad fan vi höll på med där inne, efter en stund så fick man ju avbryta pga det där förbannade bankandet men innan jag fick på kläderna och kom ut så hade tydligen B sprungit därifrån gråtandes. Eftersom jag var sugen på mer ligga så gick jag efter och till slut hittade jag henne på en sten där hon satt och böla som en stucken gris.
Nu kommer det jag inte riktigt förstår eller minns hur det gick till men det slutade iaf med att hon helt plötsligt var glad igen och jag fixade skjuts hem och låg med henne, men än är det inte slut. Dagen efter var jag hemma hos A och B igen och festade. Av någon anledning (Som jag fortfarande inte minns) så blev jag sugen på att ligga igen och satte därför på A mitt i soffan bland allt folk.
Efter det så sviker minnet rätt ordentligt och nästa sak jag minns är att jag får en avsugning av B i hallen.
Behöver jag nämna att jag fortsatte åka dit och festa?
Edit: Stavfel.