Låååångsaaamt lååååångsaaamt
Nile är bäst!
De här me tjejer och våld verkar ju vara vanligt, hade en kk som ville "bli våldtagen", tackade nej då jag tänkte på konsekvenserna om hon av någon anledning skulle börja ogilla mig å sen ha diverse märken på halsen etc
Vår relation slutade när hon ville träffa mig, och bara mig, medans vi av en slump hamnade i samma asiatiskt land men jag avböjde pga att hon fått känslor som var starkare än mina. Fick ett halvgrovt sms tillbaka "Fan vad jag hatar dig, hoppas du dör i aids och får fula barn"
Finlandskryssningar är ju alltid trevliga, var på en med jobbet för nåt år sen. Röjer runt på dansgolvet å hittar en fin äldre kvinna, gissar på 43 ung eller nåt sånt, jag var 20.
Sitter där i pratar, hon tycker jag är för ung, ber henne gissa min ålder hon gissar på 27 varpå jag säger att jag tror att hon måste vara 37 å de va helt rätt enligt henne
. Får hennes nummer, men när jag föreslår hytten får hon ågren å börja prata om mannen i danderyd, barnen osv.
Lyckades övertala henne genom att radera hennes nummer och försäkra henne om att vi aldrig mer kommer ses.
Mot hytten! Påvägen dit gick vi föbi cafeterian varpå fyllekäksuget kom igång. När vi står i kön för att betala hör jag "Mamma! Va fan gör du?!" vänder mig om och ser då en blond söt tjej i min ålder som grabbar tag i raggets arm å släpar iväg henne
Vart så paff att jag inte ens hann replikera med en "ska bara ta mamma först"