Det konstigaste ni varit med om i sängen?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Där stod exet naken och jag satt i sängen med ståfräs(det var nåt exalterande med hela scenariot), samtidigt som han jagade kattskrället över hela lägenheten.

Bra signaturmaterial :tungan

Kul kväll låter det som :yoparty

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Det där med att lägga en kabel på glasbord alltså... Det är en historia som snurrar runt lite i vissa sammanhang. Jag gissar på att det är en klintbergare. Någon som har hört historien om Bajselvis? Eller kanske man skulle säga "Bajselfvis".

Nästan som historien om en polares polare som åker finlandsbåt. Där raggar han upp en brud och de går till hans hytt. När väl de ska till att sätta igång så säger hon; med kraftig finlandssvensk brytning, "jag har mens, men ta mig i sitan bejbi".

Det var en av mina bästa kompisar som lirar fotboll med killen som berättade detta, och han har varit med om en del sjuka grejer.
Självklart kan det vara en råttan i pizzan, mendet vore ju sjukt kul om det var sant. :)

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Det var en av mina bästa kompisar som lirar fotboll med killen som berättade detta, och han har varit med om en del sjuka grejer.
Självklart kan det vara en råttan i pizzan, mendet vore ju sjukt kul om det var sant. :)

Kanske nån, nån gång varit med om det, men det känns faktiskt som en skröna. Vill inte racka ner på dig alls, men den har så många hört, sedan så lång tid tillbaka.

Däremot gillar jag ditt signaturcitat.
Klockrent! :tummenupp

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Kanske nån, nån gång varit med om det, men det känns faktiskt som en skröna. Vill inte racka ner på dig alls, men den har så många hört, sedan så lång tid tillbaka.

Däremot gillar jag ditt signaturcitat.
Klockrent! :tummenupp

Tar inte åt mig. ;)

Själv har jag dessvärre inget att tillföra tråden. :(

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Jag var på en resa en gång för 10 år sedan med en tjej. Vi var på Maldiverna i en romantique bungalow och låg i sängen och väntade på att få äta. Hon sov och jag låg och lyssnade på hårdrock i lurar. Plötsligt var jag tvungen att släppa mig och gjorde detta med bravur. Den billiga resormadrassen gav väderspänningen en grym resonans så det bara sjöng till i hela sängen och tjejen ryckte till som bara fan och började sedan gråta av chocken. Någonstans inom mig hade jag skuldkänslor men de trängdes undan av ett hysteriskt skratt. Jag har nog aldrig garvat så mycket någonsin. Tårarna sprutade från båda två. Av olika skäl.

Hon började garva även hon efter ett tag när den värsta chocken lagt sig.

Haha :tummenupp:tummenupp nu blev jag lite piggare :Bugar:Bugar

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Träffade ett ex på en nattklubb, vi beslutade oss för att ha ett återfall. Men hon ville ha assistans av en före detta flickvän.:skrämd Jag tyckte det kunde vara kul, men jag visste ju inte vem det var som skulle slå oss till följe. Kunde ju vara en träskpadda eller min syster, men vaffan...

Väl hemma hos henne så knackade det på dörren och vi tänkte att nu ska 3-kanten bli av! Men då visade det sig att det var mitt ex:s sängpolare som kom och ville ha en bit av "the action" med mitt ex. Vi hade redan börjat kåta upp varann med lite lekar, och så kommer den här jävla liraren instormande i hallen! Exet flyger upp och möter honom naken i hallen, varpå han frågar vems pjucks(mina) det där är? Killen blir störtrasande när hon berättar om mig samtidigt som jag sitter näck i hennes säng med ståfräs och knäcker knogarna i förberedelse för fight!

Han störtar in i sängkammaren och jag laddar jabben i all min förnedring när han säger att han bara ska ha sin katt. :va Då visar det sig att hon har lovat att passa hans kattunge när han var ute och krökade. Och tror ni att kattjäveln lät sig fångas?! Så helvete! Där stod exet naken och jag satt i sängen med ståfräs(det var nåt exalterande med hela scenariot), samtidigt som han jagade kattskrället över hela lägenheten. Till slut fick han fatt i kräket och slängde in den i en rosa, väldigt manlig, bur. Han stack ut, med exet efter som ville förklara sig. Det var ju uppenbart att de hade nåt på gång som jag eventuellt sabbade... De hade värsta bråket ute på trottoaren varpå jag ringde en polare som fick lyssna på hela spektaklet via telefon. Det var verkligen hysteriskt roligt! Efter en stund kom exet in och menade att nu var det slut mellan dem och att det nu inte fanns nån anledning till ågren.

En stund senare kom hennes ex-flickvän och då fick jag min allra bästa sexupplevelse... :)

Haha vilken jävla soppa. Riktigt kul att läsa om hur folks situationer utvecklas =)

Var på väg hem från krogen, var väl kanske runt 20 då. Mötte en brud på gångvägen och vi hälsade på varandra. Hade aldrig sett henne förr. På något sätt kom vi in på sex :va och sedan förklarade hon att hennes föräldrar köpt en ny lägenhet bara nån gata bort.

Ja vi går dit och hmm, hela lägenheten var helt tom. Bara parkettgolv över allt. Kan meddela att jag hade skrapsår och helt sjuka blåmärken på både knä, armbågar och rygg dagen efter. Det där var inte ens värt det i efterhand.

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Ingen
1:20 in i klippet... [YOUTUBE-ID]4DGCEDR7XDw[/YOUTUBE-ID]

Låååångsaaamt lååååångsaaamt :rofl

Nile är bäst!

De här me tjejer och våld verkar ju vara vanligt, hade en kk som ville "bli våldtagen", tackade nej då jag tänkte på konsekvenserna om hon av någon anledning skulle börja ogilla mig å sen ha diverse märken på halsen etc :D

Vår relation slutade när hon ville träffa mig, och bara mig, medans vi av en slump hamnade i samma asiatiskt land men jag avböjde pga att hon fått känslor som var starkare än mina. Fick ett halvgrovt sms tillbaka "Fan vad jag hatar dig, hoppas du dör i aids och får fula barn" :näsblod

Finlandskryssningar är ju alltid trevliga, var på en med jobbet för nåt år sen. Röjer runt på dansgolvet å hittar en fin äldre kvinna, gissar på 43 ung eller nåt sånt, jag var 20.
Sitter där i pratar, hon tycker jag är för ung, ber henne gissa min ålder hon gissar på 27 varpå jag säger att jag tror att hon måste vara 37 å de va helt rätt enligt henne ;). Får hennes nummer, men när jag föreslår hytten får hon ågren å börja prata om mannen i danderyd, barnen osv.
Lyckades övertala henne genom att radera hennes nummer och försäkra henne om att vi aldrig mer kommer ses.

Mot hytten! Påvägen dit gick vi föbi cafeterian varpå fyllekäksuget kom igång. När vi står i kön för att betala hör jag "Mamma! Va fan gör du?!" vänder mig om och ser då en blond söt tjej i min ålder som grabbar tag i raggets arm å släpar iväg henne :(

Vart så paff att jag inte ens hann replikera med en "ska bara ta mamma först"

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Låååångsaaamt lååååångsaaamt :rofl

Nile är bäst!

De här me tjejer och våld verkar ju vara vanligt, hade en kk som ville "bli våldtagen", tackade nej då jag tänkte på konsekvenserna om hon av någon anledning skulle börja ogilla mig å sen ha diverse märken på halsen etc :D

Vår relation slutade när hon ville träffa mig, och bara mig, medans vi av en slump hamnade i samma asiatiskt land men jag avböjde pga att hon fått känslor som var starkare än mina. Fick ett halvgrovt sms tillbaka "Fan vad jag hatar dig, hoppas du dör i aids och får fula barn" :näsblod

Finlandskryssningar är ju alltid trevliga, var på en med jobbet för nåt år sen. Röjer runt på dansgolvet å hittar en fin äldre kvinna, gissar på 43 ung eller nåt sånt, jag var 20.
Sitter där i pratar, hon tycker jag är för ung, ber henne gissa min ålder hon gissar på 27 varpå jag säger att jag tror att hon måste vara 37 å de va helt rätt enligt henne ;). Får hennes nummer, men när jag föreslår hytten får hon ågren å börja prata om mannen i danderyd, barnen osv.
Lyckades övertala henne genom att radera hennes nummer och försäkra henne om att vi aldrig mer kommer ses.

Mot hytten! Påvägen dit gick vi föbi cafeterian varpå fyllekäksuget kom igång. När vi står i kön för att betala hör jag "Mamma! Va fan gör du?!" vänder mig om och ser då en blond söt tjej i min ålder som grabbar tag i raggets arm å släpar iväg henne :(

Vart så paff att jag inte ens hann replikera med en "ska bara ta mamma först"

Sjuuk sista! Du gjorde nog rätt i att inte hooka upp första bruden. Hon verkade kunna få ett å annat psykbryt =)

Då jag arbetade i Norge hade vi ett riktigt original där. Han sparade ihop pengar ett helt år för att sedan åka till Thailand och ha kul. Och han var ett äckel rakt igenom. Duschade nog aldrig, hade mjäll så det var rena vinterstormen runt honom och hade typ 10 tänder i munnen. Men han var inte blyg över att berätta om sina "erövringar" borta i öst.

Han hade en gång köpt en mamma och hennes dotter som var 14. Helt sjukt när han berättade det där. Och jag är tämligen säker på att det var full sanning. För han var helt sjuk

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Haha, "det är mitt ligg!!!!" :D

Tills nästa gång du träffar den dövstumme..., lägg lite ljud från en porrfilm i mp3-spelaren som du kan plugga i lurarna när ni ligger så ska du se att det går som en dans :D

Haha, jag tror faktiskt inte det går att föreställa sig det. Som en blandning av chewbacca och hmm sångaren i in flames. Riktigt sånt där growl-sound och sen SCHHRRRRR. Hade rivsår från nacke till anus typ. Hon låg väl som om det vore sista gången. sick

Torrfarfar

Torrfarfar
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Svart Kawa
16 år kåt som bara den, ligger i sängen med min flickvän. Börjar lugnt men sen börjar det bli barnförbjudet:brynad
Äntligen tar hon tag i snabeln(första gången för båda). Tar ett ordentlig tag och drar ner hela skiten i botten !!!!111!!!!1
Kan som tur är hålla inne tårarna och ett vrål. Kan tilläggas att jag inte tänkte på snusk resten av den veckan.

En annan gång med samma tjej när vi ett år senare var lite mer erfarna så fick jag helt plötsligt kramp i akten och planterade min högra häl i hennes gips vägg. Det var inte helt uppskattat av hennes föräldrar :banana

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Haha, "det är mitt ligg!!!!" :D

Tills nästa gång du träffar den dövstumme..., lägg lite ljud från en porrfilm i mp3-spelaren som du kan plugga i lurarna när ni ligger så ska du se att det går som en dans :D

Törs jag rekommendera den samlade ljudutgåvan från detta episka verk?
[YOUTUBE-ID]HMLFiM3Oj6w[/YOUTUBE-ID]

Ang. konstiga saker i sängen har jag inte mycket att tillföra.

Missionären ftw.

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Fabrikare
Hehehe ni är la för goa :tummenupp
Chewbacca :D:D jag tror jag dör:D:D
Själv är man av den gamla skolan t.o.m missonären var revolutionerande på den tiden:rolleyes:

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC