Det roligaste ni har sett?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag såg en sjukt ful episod i dag när Jag trampade förbi medborgarplatsen. En stackare satt på en pall och spelade trumpet i höstsolen. Han hade tagit en paus verkade det som när han av någon anledning tyckte det var dags att återupta trumpetandet.
Han gjorde sig redo medelst uppblåstning av lungor och anslutande av mun mot munstycket på trumpeten.
I samma stund kommer ett par knallandes med en vid det tillfället glad hund i en räm. Detta ekipage nådde fram till trumpetaren i samma tillfälle som han klämde ur sig sin första ton... Hunden svarade snabbt med en resolut stöt varpå trumpetaren i chock lyckade (antagligen enda gången i livet) få till ett äkta Dissie Gillespie tjut i luren för att sedan återta sitt passiva aggerande på pallen.

Jag kunde inte hålla mig utan garvade helt öppet.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Sitter här och skrattar högt för mig själv. Måste sett skitskoj ut!
Fast, lite synd är det om trumpetaren...

Jo det var nog lite synd om honom men det fick han fan bjussa på :D
Hunden blev ju lika tagen på sängen när en dåre tutar till i en bronslur mot huvet på hunden helt utan förvarning. Han skällde tillbaka kvickt som fan haha.
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Jag råkade göra en grej idag som nog hade sett komiskt ut, skulle öppna fönstret i köket, det öppnas innåt konstigt nog. Fönstret går inte upp direkt så rycker till i det så en prydnad som jag har ståendes på fönsterbrädan går i golvet och jag rent reflexmässigt böjer mig ner för att ta upp den och slår huvet i fönsterbrädan. :död
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag råkade göra en grej idag som nog hade sett komiskt ut, skulle öppna fönstret i köket, det öppnas innåt konstigt nog. Fönstret går inte upp direkt så rycker till i det så en prydnad som jag har ståendes på fönsterbrädan går i golvet och jag rent reflexmässigt böjer mig ner för att ta upp den och slår huvet i fönsterbrädan. :död

haha sånt där är härligt!
 

Rydstedt1989

Guest
har lyckats med liknande..

Skulle springa upp på bakgavellyften till budbilen, så jag tar ett graciöst skutt springer på huk en bit, rätar sen upp mig och kutar rakt in i övre luckan ibak på bilen, faller handlöst till marken.
Hör ett asgarv och där står så klart en brud och har sett allt, smidig som man är ställer man sig upp och får luckj*veln rätt i knoppen igen.
Drog mig snabbt undan och iväg:huvet :huvet
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Fan vad lättroade ni är, ska jag montera upp webbkamera i köket så att ni får skratta en gång om dan när jag skår huvudet i brödskåpsdörren?

Jag öppnar/stänger den dörren typ fem gånger om dagen, och minst en av gångerna går den inte igen ordentligt när jag stänger den, utan den svänger ljudlöst och lömskt upp igen.....

Jag har sprungit in i den med ansiktet först otaliga gånger, jag har böjt mig in i kylskåpet och rest mig upp och haft dörren ovanför, jag har fan stått helt still och den har svängt upp och klappat mig i bakhuvudet...

Den är helt klart besatt av någonting ont...
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag har gjort asmånga såna tabbar...
Bland annat sprang jag in i en svängdörr till badet i Lund en gång.
Gick och pratade med en kompis bakom mej, när jag helt plötsligt fick för mej att dörren skulle köra på mej bakifrån. (Varför? :va )
Så jag tar sån jävla sats, och kutar fram i full fart! Grejen är den att dörren givetvis inte höll på att köra på mej bakifrån, utan tvärtom hade stannat!
Så jag smällde rakt in i glaset, och glassen som jag gått och ätit på satte sej så fint med struten rakt ut, och gled sen sakta neråt mot golvet.
Där var mycket folk både utanför och innanför dörren, och folk garvade så de knappt fick luft...!
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
HAHAHA!! tänker på hur trumpethistorian måste sett ut :rofl

Så jävla klockrent!
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Angående hundar som låter...

När vi gjorde lumpen och höll på o övade inför högvakten så hade vi ett kvinligt befäl som försökte vara macho.
Varje gång hon skulle säga "Framåt marsch" med en så myndig stämma som möjligt så blev det "Framåt mrsch".
Och i högen med allt folk så hade vi med oss en hund oxå som skulle få vara med på högvakten.

Så en kväll när vi övade o befälet tar ton, "Framåt", och så hör alla "mrsch" och börjar gå, problemet var ju bara att det var hunden som hade lyckats klämma ur sig nåt som liknade befälets version av marsch. :hihi

Så vi hade ett befäl som pratade som en hund. :D
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Angående hundar som låter...

När vi gjorde lumpen och höll på o övade inför högvakten så hade vi ett kvinligt befäl som försökte vara macho.
Varje gång hon skulle säga "Framåt marsch" med en så myndig stämma som möjligt så blev det "Framåt mrsch".
Och i högen med allt folk så hade vi med oss en hund oxå som skulle få vara med på högvakten.

Så en kväll när vi övade o befälet tar ton, "Framåt", och så hör alla "mrsch" och börjar gå, problemet var ju bara att det var hunden som hade lyckats klämma ur sig nåt som liknade befälets version av marsch. :hihi

Så vi hade ett befäl som pratade som en hund. :D

Hahaha MRSCH!
 

D-Kay

Kommer och går
Gick med
17 Jan 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
KTM 690 SMC R
När jag var i Portugal och gick runt i Albufeira så såg jag en pytteliten hund, som stod och juckade på en hund som seriöst var 10 gånger större :D Den lilla hunden nådde knappt upp till knäet på storhunden men ändå så juckade han på storhundens ben. Och den store hunden brydde sig inte heller, den bara stod där och kollade. :)
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag KAN inte låta bli att skratta om folk snubblar eller liknande. Har varit en grej sedan jag var liten och min mamma har ofta påpekat att jag är en ond människa som gör så.

Gick på stan i Dublin och det finns ganska låga svarta soptunnor strödda kring staden. Ganska snyggt inkorporerade och smälter in ganska bra. Lite för bra.

En mycket lång yuppiekille kommer gående emot mig på gågatan Grafton street och ser lite blasé ut. Rätt som det är så viker han sig dubbel rakt över en såndär soptunna som han totalt missat för han tittar liksom på ett högre plan än resten av oss. Armar och allt, han liksom kramar om den med överkroppen och helt raka ben.

Jag brast ut i asgarv och kunde inte sluta..jag var själv och det blev lite jobbigt eftersom han vek tillbaka sig och fortsatte gå..och där gick jag i motsatt riktning och skrattade så tårarna rann..ensam..måste sett mindre normalt ut..men det såg så jävla roligt ut.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag KAN inte låta bli att skratta om folk snubblar eller liknande. Har varit en grej sedan jag var liten och min mamma har ofta påpekat att jag är en ond människa som gör så.

Gick på stan i Dublin och det finns ganska låga svarta soptunnor strödda kring staden. Ganska snyggt inkorporerade och smälter in ganska bra. Lite för bra.

En mycket lång yuppiekille kommer gående emot mig på gågatan Grafton street och ser lite blasé ut. Rätt som det är så viker han sig dubbel rakt över en såndär soptunna som han totalt missat för han tittar liksom på ett högre plan än resten av oss. Armar och allt, han liksom kramar om den med överkroppen och helt raka ben.

Jag brast ut i asgarv och kunde inte sluta..jag var själv och det blev lite jobbigt eftersom han vek tillbaka sig och fortsatte gå..och där gick jag i motsatt riktning och skrattade så tårarna rann..ensam..måste sett mindre normalt ut..men det såg så jävla roligt ut.



hahaha...! Jag hade också asgarvat om jag sett nåt sånt...! :D
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Folk som ramlar är som sagt fantastiskt festligt, min favorit är på restaurang East förra sommaren när en cool dewd skulle glida förbi tjejmiddagsbordet (det man sitter nedsänkt i marken för övrigt) med en hel bricka öl och kraschar och får allt på sig och på dem och på golvet och överallt. :rofl

Senast i morse såg jag annars en indier som låg och brottades med en stol på Arlanda och två väktare försökte trassla ut han och hans väska, det var kul. Han såg jete arj ut. :lol
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top