Fick mig att minnas när jag jobbade som kranförare.
En av snickarna var en "Kalle Redig" i 20årsåldern som dessutom var blyg inför cheyor.
Såg honom gå in i kiosken på andra sidan vägen med com-radion i bältet.
Där jobbade en rätt snygg tjej som heter Susanne.
När han fått tid att komma fram till kassan ropade jag i radion:
"Kotte sa att han skulle ta Susanne på pattarna, tror ni han vågar?".
Han tyckte inte det var roligt.
Det tyckte jag.
bwahahaha
den här är lätt nåt av det roligare jag sett, helt sjukt bra stand-up-koncept
http://youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
ska väl dra en liten anekdot jag med iallafall:
jag, min tös och en av våra gemensamma kompisar sitter hemma hos mig i min vardagsrumssoffa och funderar på vad vi ska fördriva fritiden med. efter många om och men kommer vi fram till att en film väl är en vettig tidsdödare, och då både min tjej och vår vän är totalt fantasibefriade utses jag till filmväljare. jag går ut i vårt lilla filmskafferi och börjar leta, ståendes med ryggen mot övrigt folk. min tjej får då för sig att gå på toa och klentrogen som jag är ser jag inget misstänkt i detta. till saken hör det att min och flickans gemensamma vän har för vana att värma sina ständigt frusna fingrar på min mage genom att smyga upp dem utmed mitt sidfläsk och in innanför tröjan och att min flicka har för vana att smyga händerna om min midja, fram på magen och krama mig bakifrån, ni vet sådär ömt som de rara små töserna kan. iallafall, när jag stått där ett tag, ivrigt funderandes på vilken jefla film jag ska välja, känner jag ett par händer utmed sidorna. jahapp tänker jag, ska hon värma sig nu också. denna särdeles lugna tankegång övergår snabbt i panik då jag känner händerna vandra fram på min mage samtidigt som två mjuka bröst trycks tätt inpå ryggen och jag omfamnas i en minst sagt erotisk kram (ni vet en sån där det rara lilla kjoltyget inte nöjer sig med att ha armarna runt magen utan även börjar fingra i byxlinningen för att därefter fortsätta nedåt...). min reaktion byts vid det här laget mot "WTF!!!???111??!, MIN BRUD ÄR JU FÖR FAN PÅ DASS!!!!1111ETTETTETT vaihelvete håller mänskan på me'!?!?!?!" då den enda varelsen kvarstående i rummet förutom jag själv ju bör vara vår vän. enligt uppgift ska jag (nej, inte han där nere) ha blivit stelare än stål och kallare än is vid detta tillfälle, men jag lugnade mig snabbt när jag av de våldsamma skrattattackerna bakom min rygg inser att det trots allt ju är min flicka som återvänt och fått för sig att vara lite på. kanske inte så jätteroligt i sig, men jag blir fortfarande, halvåret senare, trackaserad för "den gången två tjejer, varav en inaktiv, lyckades skrämma skiten ur macho bushido"...
det är iallafall nåt av det roligaste min tös någonsin har varit med om