Det roligaste ni har sett?

Henken

Guest
Nu såg jag iofs inte det här men det var ändå grymt skoj. Jag hade som extrajobb under en tidigare studieperiod att köra omkring en stor tvättmaskin eller vad man ska säga. Detta var efter stängningsdags på ett stort köpcenter bör nämnas. Jag jobbade med en tjej som var mörkrädd vilket jag inte visste om just då. Hursomhelst åkte jag omkring med min maskin där & lyssnade lite förstrött på musik, när jag passerade kundtjänstens ställe...hmmm, har de inte en högtalare på sådana här ställen tänkte jag lite finurligt och hoppade raskt in bakom disken. Just då, utan att jag visste om det var den här tjejjen inne på lagret och hämtade nåt, som en liten bonus var det inne i ett mörkt rum längst inne i lagret dessutom. Hon var redan livrädd när jag greppade micken, tryckte in knappen & brast ut i mitt ondskefullaste skratt! 5 minuter senare möter jag en skitarg tjej som jag bara kan skratta åt när hon förklarat min tajming =)
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Fick mig att minnas när jag jobbade som kranförare.
En av snickarna var en "Kalle Redig" i 20årsåldern som dessutom var blyg inför cheyor.
Såg honom gå in i kiosken på andra sidan vägen med com-radion i bältet.
Där jobbade en rätt snygg tjej som heter Susanne.
När han fått tid att komma fram till kassan ropade jag i radion:
"Kotte sa att han skulle ta Susanne på pattarna, tror ni han vågar?".
Han tyckte inte det var roligt.
Det tyckte jag.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ujujuj! :gnissla Du är inte snäll! :rofl
/J
Fick mig att minnas när jag jobbade som kranförare.
En av snickarna var en "Kalle Redig" i 20årsåldern som dessutom var blyg inför cheyor.
Såg honom gå in i kiosken på andra sidan vägen med com-radion i bältet.
Där jobbade en rätt snygg tjej som heter Susanne.
När han fått tid att komma fram till kassan ropade jag i radion:
"Kotte sa att han skulle ta Susanne på pattarna, tror ni han vågar?".
Han tyckte inte det var roligt.
Det tyckte jag.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fick mig att minnas när jag jobbade som kranförare.
En av snickarna var en "Kalle Redig" i 20årsåldern som dessutom var blyg inför cheyor.
Såg honom gå in i kiosken på andra sidan vägen med com-radion i bältet.
Där jobbade en rätt snygg tjej som heter Susanne.
När han fått tid att komma fram till kassan ropade jag i radion:
"Kotte sa att han skulle ta Susanne på pattarna, tror ni han vågar?".
Han tyckte inte det var roligt.
Det tyckte jag.

bwahahaha:rofl

den här är lätt nåt av det roligare jag sett, helt sjukt bra stand-up-koncept:tummenupp
http://youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

ska väl dra en liten anekdot jag med iallafall:

jag, min tös och en av våra gemensamma kompisar sitter hemma hos mig i min vardagsrumssoffa och funderar på vad vi ska fördriva fritiden med. efter många om och men kommer vi fram till att en film väl är en vettig tidsdödare, och då både min tjej och vår vän är totalt fantasibefriade utses jag till filmväljare. jag går ut i vårt lilla filmskafferi och börjar leta, ståendes med ryggen mot övrigt folk. min tjej får då för sig att gå på toa och klentrogen som jag är ser jag inget misstänkt i detta. till saken hör det att min och flickans gemensamma vän har för vana att värma sina ständigt frusna fingrar på min mage genom att smyga upp dem utmed mitt sidfläsk och in innanför tröjan och att min flicka har för vana att smyga händerna om min midja, fram på magen och krama mig bakifrån, ni vet sådär ömt som de rara små töserna kan. iallafall, när jag stått där ett tag, ivrigt funderandes på vilken jefla film jag ska välja, känner jag ett par händer utmed sidorna. jahapp tänker jag, ska hon värma sig nu också. denna särdeles lugna tankegång övergår snabbt i panik då jag känner händerna vandra fram på min mage samtidigt som två mjuka bröst trycks tätt inpå ryggen och jag omfamnas i en minst sagt erotisk kram (ni vet en sån där det rara lilla kjoltyget inte nöjer sig med att ha armarna runt magen utan även börjar fingra i byxlinningen för att därefter fortsätta nedåt...). min reaktion byts vid det här laget mot "WTF!!!???111??!, MIN BRUD ÄR JU FÖR FAN PÅ DASS!!!!1111ETTETTETT vaihelvete håller mänskan på me'!?!?!?!" då den enda varelsen kvarstående i rummet förutom jag själv ju bör vara vår vän. enligt uppgift ska jag (nej, inte han där nere) ha blivit stelare än stål och kallare än is vid detta tillfälle, men jag lugnade mig snabbt när jag av de våldsamma skrattattackerna bakom min rygg inser att det trots allt ju är min flicka som återvänt och fått för sig att vara lite på. kanske inte så jätteroligt i sig, men jag blir fortfarande, halvåret senare, trackaserad för "den gången två tjejer, varav en inaktiv, lyckades skrämma skiten ur macho bushido"... :huvet det är iallafall nåt av det roligaste min tös någonsin har varit med om :D
 

PalleR1

På 1000cc sen -96
Gick med
29 Apr 2007
Ort
I landet med den långa vintern
Hoj
R1 -05
Jag jobbade för många år sedan på ett stort fotolabb. Där finns givetvis mörkrum där arbete utförs.
I ett litet (typ 2 kvadratmeter stort) sådant gick man regelbundet in för att utföra en uppgift. Då behövdes alltid en sax och den har en given plats för att hittas enkelt.

En tjej hade för dagen denna uppgift och jag visste att det snart var dags så jag smög in där utan att bli sedd. Hon kommer in påbörjar arbetet och ska ta saxen men där ligger istället min hand.

Det blir helt tyst i en sekund sedan SKRIKER hon hjärtskärande, panikspringer ut och iväg 10 meter bort där en folksamling bildas ganska fort. När jag sen går ut så blir hon så in i h-e arg samtidigt som jag inte kan sluta skratta på flera minuter.

Hona va arg på mig i 2 månader minst.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Fick mig att minnas när jag jobbade som kranförare.
En av snickarna var en "Kalle Redig" i 20årsåldern som dessutom var blyg inför cheyor.
Såg honom gå in i kiosken på andra sidan vägen med com-radion i bältet.
Där jobbade en rätt snygg tjej som heter Susanne.
När han fått tid att komma fram till kassan ropade jag i radion:
"Kotte sa att han skulle ta Susanne på pattarna, tror ni han vågar?".
Han tyckte inte det var roligt.
Det tyckte jag.

Hahaha!:tummenupp
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top