Det var en fin sommar! vi ses kanske nästa år!..

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Varför så arg sötnos?

Vad jag hört så är det vanligare än man tror.

Jag är inte arg:pannkyss Förstår bara inte hur man kan uppmana till FB, det är ju verkligen att bita sig i röven, speciellt nu när försäkringspremierna ändå stiger. Nej ta det som en man, lägg dig ner och grina och skyll på någon annan. När du kommit över det så ser du det istället som en bra möjlighet att bygga något kul av hojen eller slänga på en ball lack! Men inget FB tack...
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Orutinerat? ;)

Men vadå slut på säsong, är väl bara trycka dit lite ny plast och skit, byta övre krona och ut o gasa igen, kanske svänga nästa gång du åker i rondell dock men säsongen behöver ju inte va slut för ett litet missöde?
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Man blir faktiskt lite chockad över hur många det är som förespråkar FB.. nästan fler än den del som inte gör det! :S.. värst var han som drog upp förslaget inför sin inte ens tonåriga son(hej om du e inne o läser detta! ;) )!

Min plan nu är att ta det här som en man dock, extra kul beslut efter att man ringt och kollat vad dom ska ha för nya grejer, 47++ lakan vilket e fint då det bara är 7++lök mer än vad jag gav för hojen :näsblod

men har blivit kontaktad av en här på sh som menar sig ha det mesta av det jag söker så jag väntar bara på att han ska bestämma vad han vill ha för grejerna sen får man väll se om det är värt att fixa eller om jag lika gärna kan plocka isär helt, sälja i delar och köpa annan hoj...

Det är nåt med CBR600 -99 som inte passar ihop med knän... Jag vurpade med min i somras, samma färgsättning! Kolla med Ådalens bildemontering, det borde finnas delar kvar! Allt som du nämner var oskadat på min utom nån kåpa!

Mitt knä:*mysigbild*[/IMG]

Det med knät var mest ett skämt om hur tur man kan ha(skadar mig fan mer när jag ligger och sover)..

Får man fråga hur man lyckas skada allt förutom det som är lättast att skada(enligt min erfarenhet..), påkörd bakifrån?

tack har mailat dom nu! och tack för närbilden! :tummenupp


NEJ NEJ! det är så här proffsen gör visste du inte?! :D


Är den mäktiga RA med mig så får jag ihop hojen tillräckligt fort för att få fler chanser att köra ihäl mig innan vintern kommer!! :yoparty
Tack för erat stöd! :2cool
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Jag vill ge en eloge till dig för att du inte som de flesta andra försöker att skylla på tusen orsaker till varför det gick snett:tummenupp
Man hör alltför många: "Det var nåt halt på vägen" ,"däcken var slitna", "bromsarna var kassa", "solen lös i mina ögon", "växeln hakade upp sig", "motorn tokvarvade av sig själv" etc.etc....

Gillar när folk erkänner att man gör fel och kör för fort och inte har tillräcklig bromsberedskap:tummenupp

INTE dessto mindre tycker jag synd om dig och hoppas att du snart får ordning på hojen igen!:pannkyss
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Får man fråga hur man lyckas skada allt förutom det som är lättast att skada(enligt min erfarenhet..), påkörd bakifrån?

Jag körde i diket och klippte en tall med fronten, men jag vette hundan hur jag lyckades klara mig själv och hojen från mer skador...


.
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Hur går det med hojen, är den fixad? Fick du tag på delar?


.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top