Det var en fin sommar! vi ses kanske nästa år!..

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Äsch, det där fixar du med lätthet innan sommaren hinner börja på riktigt! Om du har pengar vill säga. Helförsäkrad?

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
bra att du inte fick mer än blåmärket, hälsan är ju det viktigaste.

men ge inte upp, under tiden din hoj är på lagning finns det fortfarande alternativ du kan ha lika roligt med :D

nej nej, finns inget blåmärke, ser bara ut så på bilden, skrapisen som e huvudatraktionen där :D
100% Martein iaf o det räcker långt! :fakta

Bifogat

• S2-7362G.jpg
    S2-7362G.jpg
    14.2 KB · Visningar: 38

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
tyvärr ingen nu = (
Jo några tiotals meter innan rondellen insåg jag alltså att det gick på tok för fort och försökte då få hejd på henne, framhjulet låste sig och hojen vill ligga, jag släppte på bromsen men den var fortfarande voblig och det gick fortfarande för snabbt, jag bromsade igen med detta som resultat :rodnar (jag ställde mig upp ung där blåa pilen slutar och jag är inte säker på vart riktigt vi började glida), ren flax att jag itne skickade in den i en annan sporthojare eller ännu värre; blev påkörd själv! :rolleyes:

Kan hända att jag måste justera toe-in vinkeln.

Ser helare ut än vad den är, men ändå inte liksom... :3freak

:huvet

Sist men inte minst!:

KOMMER DETTA ATT LÄKA TROR NI?!?

Edit: Och angående den där cheyen så skickade hon meddelande till mitt tillfälliga nummer som givetvis inte finns längre och är ersatt med mitt vanliga..
LIFE GOES ON! :yoparty :tungan :rolleyes:

sjuk tur att ingen körde över dej... hade d varit här i malmö i rusningstrafik hade du inte mått så bra som du gör.,,, fan vilken tur!!

Fastball

Drinkare
Gick med
7 May 2003
Hoj
CBR 970RR Race kammar, Portad topp, Helsystem mm.
Du har cambervinkel på hoj!!!! Fett, respeckt:yoparty
Tänk på vid bankörning att välja en bana som går medsols, kommer att gå galet fort!!:tummenupp

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
bara lite nyfiken.. hur fort gick det egentligen?? borde inte ens vara i närheten av laglig hastighet om du kana så långt..

synd på hojen. såg fin ut.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Äh, laga skiten. Ny fälg, gaffelkronor (den undre är nog inte helt rak, dårå), och nya innerben. Körklart för småpengar! Just do it. Nyss.

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Förvandlade min hoj från hel till skrot på 0,5 sekunder i årsta rondellen nu i eftermiddags.. :mad: :gnissla

För hög fart i kombination med rondell är svaret på hur det gick till. lite svullen på tummen o knät annars helt oskadd, sån extrem tur är sälsynt och högt uppskattad!

Hojen däremot fick lite mer stryk: styrkronsfraktur, gaffelbensfraktur, framfälgsfraktur, flera frakturerade fotpinnar, amputerad ljuddämpre samt skrapsår på samtliga kåpor och tank.. nån som har lite delar liggande? :tungan

Det är nåt med CBR600 -99 som inte passar ihop med knän... Jag vurpade med min i somras, samma färgsättning! Kolla med Ådalens bildemontering, det borde finnas delar kvar! Allt som du nämner var oskadat på min utom nån kåpa!

Mitt knä:

bild071b.jpg

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Hur fort körde du in i rondellen?

Om du nu enbart har halvförsäkring finns det bara en sak att göra, plocka ner och anmäla stulen. Hårda bud:confused:

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Hur fort körde du in i rondellen?

Om du nu enbart har halvförsäkring finns det bara en sak att göra, plocka ner och anmäla stulen. Hårda bud:confused:

Antingen har du ett bra sinne för humor eller så är du bara dum... Vilket väljer du?

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...