Hinkas
Sege säger: KÖR!
Läskigt blåmärke, men du ska nog se att du blir helt återställd, du var ju inte direkt 100% från början heller så...
Läskigt blåmärke, men du ska nog se att du blir helt återställd, du var ju inte direkt 100% från början heller så...
Äsch, det där fixar du med lätthet innan sommaren hinner börja på riktigt! Om du har pengar vill säga. Helförsäkrad?
nej nej, finns inget blåmärke, ser bara ut så på bilden, skrapisen som e huvudatraktionen där
100% Martein iaf o det räcker långt!
Jo några tiotals meter innan rondellen insåg jag alltså att det gick på tok för fort och försökte då få hejd på henne, framhjulet låste sig och hojen vill ligga, jag släppte på bromsen men den var fortfarande voblig och det gick fortfarande för snabbt, jag bromsade igen med detta som resultat (jag ställde mig upp ung där blåa pilen slutar och jag är inte säker på vart riktigt vi började glida), ren flax att jag itne skickade in den i en annan sporthojare eller ännu värre; blev påkörd själv!
Kan hända att jag måste justera toe-in vinkeln.
Ser helare ut än vad den är, men ändå inte liksom...
Sist men inte minst!:
KOMMER DETTA ATT LÄKA TROR NI?!?
Edit: Och angående den där cheyen så skickade hon meddelande till mitt tillfälliga nummer som givetvis inte finns längre och är ersatt med mitt vanliga..
LIFE GOES ON!
sjuk tur att ingen körde över dej... hade d varit här i malmö i rusningstrafik hade du inte mått så bra som du gör.,,, fan vilken tur!!
cellerna reproduceras, Freddie har rätt. Frågor? framåt.
Jaa, för hade det varit i Stockholm i rusningstrafik hade det ju varit riskfritt!
Förvandlade min hoj från hel till skrot på 0,5 sekunder i årsta rondellen nu i eftermiddags..
För hög fart i kombination med rondell är svaret på hur det gick till. lite svullen på tummen o knät annars helt oskadd, sån extrem tur är sälsynt och högt uppskattad!
Hojen däremot fick lite mer stryk: styrkronsfraktur, gaffelbensfraktur, framfälgsfraktur, flera frakturerade fotpinnar, amputerad ljuddämpre samt skrapsår på samtliga kåpor och tank.. nån som har lite delar liggande?
Det är nåt med CBR600 -99 som inte passar ihop med knän... Jag vurpade med min i somras, samma färgsättning! Kolla med Ådalens bildemontering, det borde finnas delar kvar! Allt som du nämner var oskadat på min utom nån kåpa!
Mitt knä:
Hur fort körde du in i rondellen?
Om du nu enbart har halvförsäkring finns det bara en sak att göra, plocka ner och anmäla stulen. Hårda bud
Antingen har du ett bra sinne för humor eller så är du en idiot... Vilket väljer du?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|