Han hade väll inte skruvat dit det.Typiskt Biltemafilter.
Jo, jag har hört att antingen skruvar dom inte dit sig, eller så skruvar dom dit sig på tok för hårt, det gör aldrig orginalfiltren, dom ligger snällt i kartongen...
Han hade väll inte skruvat dit det.Typiskt Biltemafilter.
ALLA handlar på BILTEMA, Bilmekaniker folk med tummen mitt i handen ...
Folk med tummen mitt i handen monterar sina grejer fel och skyller sedan på BILTEMA.....
Därav alla BILTEMA är skittrådar
Hmmm säger inte att allt på biltema är skit för det vet jag inte nått om.
Däremot har jag inte ens hört om nån privarperson som gjort nått test där de testat olika oljor mot varan på nått sätt som överhuvudtaget kan vara upprepingsbart.
Det test jag gjorde kan vem som hellst upprepa o få samma resultat. (vilket är vad som normalt brukar vara krav på vetenskapliga test)
Så Biltemas 10w40 olja är skit.
punk slut
Övriga produkter han köpte ska jag inte säga nått om då jag inte VET(testat på nått vetenskapligt sätt mot liknande produkter)
Nu vet jag inte hur bra just biltemas MC-olja men jag gjorde ett oljetest för biloljor för nått års sen. Det var ett halvseriöst oljefilmsbärighets test. (dvs testade hur mycket belastning oljefilmen orkade med innan det blev metall mot metall)
Resultatet blev att Biltemas 10w40 var den sämsta skiten som finns.
De tre bästa var:
1) Red Line 50wt race oil 15w50 (2-3ggr bättre bärighet än biltema beroende på oljetemp)
2) Mobile1 rally formula 5w50
3) Motul 300v power 5w40
Så om jag vore du skulle jag försöka lämna igen oljan o få pengarna tillbaka.
Däremot har jag inte ens hört om nån privarperson som gjort nått test där de testat olika oljor mot varan på nått sätt som överhuvudtaget kan vara upprepingsbart.
Det test jag gjorde kan vem som hellst upprepa o få samma resultat. (vilket är vad som normalt brukar vara krav på vetenskapliga test)
punkt slut
Övriga produkter han köpte ska jag inte säga nått om då jag inte VET(testat på nått vetenskapligt sätt mot liknande produkter)
manfår vad man betalar för....
betalar du 5kr för en tjej i prag får du en avsugning bakom en kontiener av en tannalös pundartant med ett öga...
tar du båten till danmark o betalar 600kr så får du ett fint rum,välja tjej, inga sjukdomar....+att dom betalar skatt.
ser inget fel i detta så hoppas ni inte tar illa upp nu men som jag skrev...
man får vad man betalar för.
punkt slut
Så länge du inte har en källa för sådan information är den inget annat än tomt prat som kan lämnas helt utan avseende.Nu vet jag inte hur bra just biltemas MC-olja men jag gjorde ett oljetest för biloljor för nått års sen. Det var ett halvseriöst oljefilmsbärighets test. (dvs testade hur mycket belastning oljefilmen orkade med innan det blev metall mot metall)
Resultatet blev att Biltemas 10w40 var den sämsta skiten som finns.
De tre bästa var:
1) Red Line 50wt race oil 15w50 (2-3ggr bättre bärighet än biltema beroende på oljetemp)
2) Mobile1 rally formula 5w50
3) Motul 300v power 5w40
Så om jag vore du skulle jag försöka lämna igen oljan o få pengarna tillbaka.
...herregud...säg att du skojar.manfår vad man betalar för....
betalar du 5kr för en tjej i prag får du en avsugning bakom en kontiener av en tannalös pundartant med ett öga...
tar du båten till danmark o betalar 600kr så får du ett fint rum,välja tjej, inga sjukdomar....+att dom betalar skatt.
manfår vad man betalar för....
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |