Prisklass?XR MOTARD skrev:Funderar på att införskaffa en digitalkamera, vill gärna ha tips! Den ska vara liten och smidig! Ska helst kunna ta korta filmfrekvenser med den.
Nicke skrev:Köp en Minolta Dimage Xi. Jag och en kollega har en X och två polare har Xi:n (3 Mpixel). Skitbra bilder och smidigt format (platt så den får bra plats i fickan. Spelar in film och har en massa manuella inställningsmöjligheter. Själv är jag slö och kör alltid automatiskt och det har blivit bra bilder.
Kolla på cyberphoto.se eller scandinavianphoto. Nån av de siterna brukar lägga upp provbilder som de tagit själva.
Sorry stor bild. X med 2 Mpixel kostar drygt 4000 med 8 MB minne. Köp till ett Secure Digital 128MB kort så tar du 130 1600x1200 bilder innan kortet är fullt.
bra foton och filmar vill du ha bilder filmer som jag har spelat in med en sån så säg till!!! ska du ha någon an dom så ska det va XI:nNicke skrev:Köp en Minolta Dimage Xi. Jag och en kollega har en X och två polare har Xi:n (3 Mpixel). Skitbra bilder och smidigt format (platt så den får bra plats i fickan. Spelar in film och har en massa manuella inställningsmöjligheter. Själv är jag slö och kör alltid automatiskt och det har blivit bra bilder.
Kolla på cyberphoto.se eller scandinavianphoto. Nån av de siterna brukar lägga upp provbilder som de tagit själva.
Sorry stor bild. X med 2 Mpixel kostar drygt 4000 med 8 MB minne. Köp till ett Secure Digital 128MB kort så tar du 130 1600x1200 bilder innan kortet är fullt.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|