Dildo vs lösmus??

Jag tycker inte det är så konstigt att dildos är mer ok än plastfitta. Dildos är mycket vanligare än plast******* och eftersom det som är ovanligt är konstigare än det som är vanligt är dildos mer okey.

Pettan skrev:
2346127 Jag tycker inte det är så konstigt att dildos är mer ok än plastfitta. Dildos är mycket vanligare än plast******* och eftersom det som är ovanligt är konstigare än det som är vanligt är dildos mer okey.

Det där var väl ett riktigt "hönan och ägget"-resonemang?! :hihi

Underbar tråd!

Asså, de e ju så enkelt:
* En chey som har en dildo bejakar sin sexualitet, det tycker killar är bra.
* En kille som har en lösmus antas inte få något annat, alltså måste han va kass och det tycker cheyer är dåligt.

På tal om det

fick det här i brevlådan i dag:

Bäste Kund:

Lösvaginan ni beställde, med rött hår och dieselmotor har tyvärr tagit slut i vårt lager p.g.a. mycket stor efterfrågan.
Leveranstiden på produkten är ca. 1,5 år då vi tar hem det speciella smörjmedlet från Zimbabwe.
Om ni orkar vänta så länge är ni automatiskt placerad i vår restorderkö. I annat fall går det utmärkt att ringa till oss och beställa en annan typ av tillfredsställelseapparat.

Nedan följer några exempel på dom mycket efterfrågade förlustelsemaskiner, som vi just nu lagerför.

• Sari 2000, Finsk frottéfitta med pysventil och inbyggd odör.

• TNF-ILLS, 4,5 hk, Väggmonterad inomhusfitta (ett måste för fotbollsklubben).

• Raketen, Bakelitfitta med kickstart (perfekt för älgjakten. Enda säkra skjutet).

• Disco de luxe, Självstudsande latexfitta i laxrosa (Lätt avtorkbar, inbyggd ljusorgel).

• Vagina Magnum, Stor plastfitta med bakrem (Nu även med dräneringshål och nödutgång).

• New Farmer, Programmerbart grisarsel med signalhorn och backspegel. Med minne för flera användare.

• Fire 500, Pentylfitta med stänkskydd och hjälm (Bra i husvagnen).

• Feta Greta, Självgående hängfitta med uppsamlingsmodul (Rymmer flera liter).

Vi hoppas att någon av dessa könsapparater kan uppfylla även era krav på tillfredsställelse och lusta. Kontakta oss snarast, då efterfrågan på dessa produkter bara ökar och ökar.

Wunder skrev:
2346348 Underbar tråd!

Asså, de e ju så enkelt:
* En kille som har en lösmus antas inte få något annat, alltså måste han va kass och det tycker cheyer är dåligt.

Detta kan nog stämma ganska bra :tummenupp.

För övrigt undrar jag varför så många pratar om plast******* vad är det för nåt? Tycker att ni killar, även tjejer för den delen ska ta och känna på en lösmus av lite finare kvalitet (400+ SEK) för att få ett hum om vad det handlar om :hihi. Det är allt annat än plast och jag hade lätt skaffat mig en sån om jag inte fick tag på lite :tuttar då och då :).

Lantis skrev:
2346387 fick det här i brevlådan i dag:

Bäste Kund:

Lösvaginan ni beställde, med rött hår och dieselmotor har tyvärr tagit slut i vårt lager p.g.a. mycket stor efterfrågan.
Leveranstiden ....
:hihi

Hihihihi *fnittrar hysteriskt*

Sundance Kid skrev:
2344749
fast jag har ju ingen hoj just nu så jag kanske inte räknas... :3freak

Ähh, hojar är ju bara penisförlängare och du verkar ju ha massa liknande saker på ditt jobb. :fakta

Emmi skrev:
2348980 Ähh, hojar är ju bara penisförlängare och du verkar ju ha massa liknande saker på ditt jobb. :fakta

Behöver ingen hoj för den saken, inget från jobbet heller för den delen... :tummenupp

blir nog en quad nästa sommar, fast pappa tyckte det va säkrare med hoj, han e skum :va

När vi ändå är i ämnet så kan jag berätta att vi i polargänget ska köpa en buttplug och glidmedel till en kille i gänget. Han är homofob och porrfilmsfanatiker, även om han förnekar det. Ska bli kul att se hans reaktion ;)

Jag och några kompisar ville reta en polare i klassen när vi gick i högstadiet... Så vi gick till konomeriet å köpte ett får, slog in det fint och la under killens julgran...

Till Magnus från tomten

Det var det enda vi skrev på paketen.... skulle vilja se minen på hans familj när polarn öppna det paketet!!! :rofl

haha schysst tråd :D roligaste läsningen på länge!!

"Cassidey Ultra Realistic Vagina" - Jävlar, 2.5 papp :) Billigare att ragga upp nån på krogen ju :P

FreddaGädda skrev:
2349478 När vi ändå är i ämnet så kan jag berätta att vi i polargänget ska köpa en buttplug och glidmedel till en kille i gänget. Han är homofob och porrfilmsfanatiker, även om han förnekar det. Ska bli kul att se hans reaktion ;)
:skrattaåt Se inlägg #50

Pinky skrev:
2343256

Seså, spekulera och kom med tankar och förslag till varför det är så tabu för killar, men inte för tjejer att använda sexleksaker!!

Gå och köp lite rå lever värm lagom i micron och in i ett glas så har di din attrapp:rolleyes:

Obs har aldrig lt kommer aldrig provat så real deal gäller.
Varför ha attrapper då det finns äkta vara :tummenupp

Wunder skrev:
2346348 Underbar tråd!

Asså, de e ju så enkelt:

Kloka ord här också!

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...