Sirius Black
www.yamaha-r.se
Här e min hjälm,d e en agv ridetech, målad med klarlack me en skvätt svart i svart visir e på g.
Fan vad fet den blev mannen passar din nya svarta r1 2007 a
Här e min hjälm,d e en agv ridetech, målad med klarlack me en skvätt svart i svart visir e på g.
Tanx dude nu vill vi se en bild på din hjälmFan vad fet den blev mannen passar din nya svarta r1 2007 a
Då Sirius black inte kunde lägga in kort på sin hjälm å ställ pga tekniska problem så lägger jag in d till han,hjälmen å stället köpte han av prince 1986,passar verkligen till hans svarta r1-07aFan vad fet den blev mannen passar din nya svarta r1 2007 a
Då Sirius black inte kunde lägga in kort på sin hjälm å ställ pga tekniska problem så lägger jag in d till han,hjälmen å stället köpte han av prince 1986,passar verkligen till hans svarta r1-07a
Då Sirius black inte kunde lägga in kort på sin hjälm å ställ pga tekniska problem så lägger jag in d till han,hjälmen å stället köpte han av prince 1986,passar verkligen till hans svarta r1-07a
Skickar nån bild på min nya KBC- kruka, dock tagna med en sketen mobilkamera. Vad tycker ni HOT or NOT
Jag är iaf. grymt nöjd, schysst hjälm till bra pris
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |