Mee too fast utan dekalerna, tycker den är snyggare utanEn sånhär har jag![]()
Mee too fast utan dekalerna, tycker den är snyggare utan![]()
är det någon som har tipps på vilken färg som passar till den här hjälmen? kommer fan inte på någon bra kombination själv...![]()
är det någon som har tipps på vilken färg som passar till den här hjälmen? kommer fan inte på någon bra kombination själv...![]()
den absolut skönaste hjälmen jag nånsin haft på migHar en exakt likadan hjälm och letar åxå efter visir. BLir nog ett silver eller ett blått. Jag är jätte nöjd med min är du ?
fick upp det i huvet i morse och skulle nog passa att den är rätt vit uppe på osv också men svårt val faktiskt, den är målad me motiv runt hela sen blir det ett så stort område på hjälmen som är utanSpegel silver definitivt!!
Antar att du menar visiret?
Svart eller blått? Båda färgerna finns ju på hjälmen...
![]()
![]()
eller progressivt?
![]()
den absolut skönaste hjälmen jag nånsin haft på migtror du att blått skulle passa? har svårt att föreställa mig hjälmen med det men skulle nog va helt okej, är lite färgblind så ser nog inte all blå färg som finns i lacken på den
hade det på min förre och de va riktigt snyggt tyckte jag
men tror jag lutar lite mer åt silver just nu, skulle gärna vilja se hjälmen med visiret på faktiskt innan
![]()
fick upp det i huvet i morse och skulle nog passa att den är rätt vit uppe på osv också men svårt val faktiskt, den är målad me motiv runt hela sen blir det ett så stort område på hjälmen som är utanmen tror silver skulle passa bäst :/
oj måste glömt att skriva ut detmen helt korrekt söker visir, vill nog ha spegel men progressift såg rejält snygg ut.
aa gör gärna det så ser man ungefär hur det ser utOm du vill kan jag slänga upp en bild på min hjälm ikväll (xr-1000 med annan lack) har ett nytt mörkblått visir på, jag tycker det ser jävligt bra ut iaf...
aa gör gärna det så ser man ungefär hur det ser uthade blått på förra hjälmen men den va typ 50% blått och var som gjord för det men skulle va roligt att se hur andra hjälmar passar med det
![]()
grymt snyggt!! komer nog bli ett silver!Tjena.
Har själv den hjälmen och silver/spegelvisir och är ruskigt nöjd!
Har ingen närbild tror jag men här ser du iaf ungefär hur det ser ut.
![]()
såg jävligt bra ut det där okså men mer vitt på min din har inte lika ljusa färger :/Blev inte världens bästa bilder men alltid ngt...
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |