Mee too fast utan dekalerna, tycker den är snyggare utanEn sånhär har jag
Mee too fast utan dekalerna, tycker den är snyggare utan
är det någon som har tipps på vilken färg som passar till den här hjälmen? kommer fan inte på någon bra kombination själv...
är det någon som har tipps på vilken färg som passar till den här hjälmen? kommer fan inte på någon bra kombination själv...
den absolut skönaste hjälmen jag nånsin haft på mig tror du att blått skulle passa? har svårt att föreställa mig hjälmen med det men skulle nog va helt okej, är lite färgblind så ser nog inte all blå färg som finns i lacken på den hade det på min förre och de va riktigt snyggt tyckte jag men tror jag lutar lite mer åt silver just nu, skulle gärna vilja se hjälmen med visiret på faktiskt innanHar en exakt likadan hjälm och letar åxå efter visir. BLir nog ett silver eller ett blått. Jag är jätte nöjd med min är du ?
fick upp det i huvet i morse och skulle nog passa att den är rätt vit uppe på osv också men svårt val faktiskt, den är målad me motiv runt hela sen blir det ett så stort område på hjälmen som är utan men tror silver skulle passa bäst :/Spegel silver definitivt!!
Antar att du menar visiret?
Svart eller blått? Båda färgerna finns ju på hjälmen...
eller progressivt?
den absolut skönaste hjälmen jag nånsin haft på mig tror du att blått skulle passa? har svårt att föreställa mig hjälmen med det men skulle nog va helt okej, är lite färgblind så ser nog inte all blå färg som finns i lacken på den hade det på min förre och de va riktigt snyggt tyckte jag men tror jag lutar lite mer åt silver just nu, skulle gärna vilja se hjälmen med visiret på faktiskt innan
fick upp det i huvet i morse och skulle nog passa att den är rätt vit uppe på osv också men svårt val faktiskt, den är målad me motiv runt hela sen blir det ett så stort område på hjälmen som är utan men tror silver skulle passa bäst :/
oj måste glömt att skriva ut det men helt korrekt söker visir, vill nog ha spegel men progressift såg rejält snygg ut.
aa gör gärna det så ser man ungefär hur det ser ut hade blått på förra hjälmen men den va typ 50% blått och var som gjord för det men skulle va roligt att se hur andra hjälmar passar med detOm du vill kan jag slänga upp en bild på min hjälm ikväll (xr-1000 med annan lack) har ett nytt mörkblått visir på, jag tycker det ser jävligt bra ut iaf...
aa gör gärna det så ser man ungefär hur det ser ut hade blått på förra hjälmen men den va typ 50% blått och var som gjord för det men skulle va roligt att se hur andra hjälmar passar med det
grymt snyggt!! komer nog bli ett silver!Tjena.
Har själv den hjälmen och silver/spegelvisir och är ruskigt nöjd!
Har ingen närbild tror jag men här ser du iaf ungefär hur det ser ut.
såg jävligt bra ut det där okså men mer vitt på min din har inte lika ljusa färger :/Blev inte världens bästa bilder men alltid ngt...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|