Nu har jag äntligen fått min Icon Airframe och ett spegelvisir Är stört nöjd den passade perfekt på mig sen är det skönt med bättre sikt har gillat att köra i min gamla bandithjälm men det är fan bara en liten skottglugg att se ut ur så man har fått vrida hysteriskt på huvudet för att kolla döda vinkeln. Sen är det bättre bullernivå i Icon hjälmen Återkommer med mer info när jag testat den lite mer blandad körning.
Fred och ut
Den är tyvärr craschad syns inte så mycket på bilden Så den vill jag inte lura på någon utan den får stanna här hemma på the wall of shame.Du vill inte bli av med bandithjälmen?
Är denna hjälm bra? väldigt billig?
Infon: Marushin 777nx Tiger
Integralhjälm av glasfiber med aerodynamisk utformning för touring och sport. Bra passform och hög komfort. Urtagbar och tvättbar inredning, ventilation i fronten och skalet. Reptåligt, optiskt visir med snabbfäste. Hakrem med snabbspänne. Anti roll off-system. Godkänd enligt ECE 22:05. Vikt 1.350 gram.
pris: 899:- rea ord:1498:-
Hur bra är Marushin igentligen?
SHOEI XR-1000 Camino TC-6
Tack, ja den e fin,köpte den på fc-moto,vettefan va jag gav men den va inte så dyrDen är snygg! Jag köpte den också, men den var slut i webshopen där jag beställde den så får ge mig ut på jakt igen.. Var köpte du den och vad fick du ge?
Shoei XR-1000 blanksvart med tonat visir!
Samma här.
Kanonhjälm...
Yes, den är riktigt grym!
Har du nässkydd och whisper-kit? Funderar nämligen på att köpa det!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|